master-arnie wrote:
Eerste eigenaar was Citroën-nederland in Hilversum. We vermoeden dat deze o pde auto-rai heeft gestaan omdat echt alle denkbare opties erop zitten. oa. koplampsproeiers en stoelverwarming
De autorai was in 1991... of 1993.
Maar gefeliciteerd met je GTI!!
Ik vind wit nooit zo'n mooie "kleur" maar het heeft idd wel wat op een GTI!
ABS wil ik ook
Wie start de poll met hoe lang Arn? het nu uithoudt met deze auto? Ik gok op 5,7 maanden
Whaha, dank voor de reacties. Iedereen verklaard me voor gek dat ik AXen blijf kopen... Ik kan het niet uitleggen, maar het is gewoon DE auto die bij mij past. Licht, rap en toch ook degelijk.
Heb hem vandaag helemaal gepoetst en de bumpers zijn zowaar weer mooi zwart inplaats van grijs. Nu hij gepoetst is vindt ik
de kleuren combi van zwart en wit echt nog mooier....
Ik ben idd voor velgen aan het kijken, maar ben er nog niet helemaal uit.
Edit;
De foto's zijn gewoon donker door de zwarte bumpers
Ik kan de foto's helaas niet zien maar het klinkt al zoo gaaf
Gefeliciteerd ermee en vele veilige kilometers toegewenst!
Wist niet eens dat ze gemaakt zijn met koplampsproeiers...
Jajajaja iedereen hier verwachtte ook eigenlijk al dat het nooit lang kon duren... Arn? ZONDER een AX... hihi
Maar gefeliciteerd met deze errug leuke GTI hoor
Tot dusver geen gekke dingen op tikkende aandrijfassen na, als ik gas geef in de bocht. Lig er niet zo wakker van, maar betekend wel dat ze eraan zitten te komen.
Wat ben ik blij met mijn GTI! Dit was echt wat ik wilde. Een GTI rijdt zoveel strakker door bochten als een GT. Ik kan echt 2 keer zo hard door bochten hoeken als voorheen....
master-arnie wrote:
Wat ben ik blij met mijn GTI! Dit was echt wat ik wilde. Een GTI rijdt zoveel strakker door bochten als een GT. Ik kan echt 2 keer zo hard door bochten hoeken als voorheen....
Misschien moeten we toch 's gaan meten dan. Dat wij onze GT(I)'s met elkaar gaan vergelijken. Beetje over en weer gaan rijden enzo.
Mijn GT carb heeft een furio onderstelletje trouwens, remt echt snoeihard.
Op zich vind ik het lekkerder om een scherpe bocht langzaam in te gaan en dan in zijn twee op te laten komen en het gas vol in te trappen.....
Trekt ie echt als een malloot door tot in de tachtig
Boze vriendin vanmiddag
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
master-arnie wrote:
Misschien moeten we toch 's gaan meten dan. Dat wij onze GT(I)'s met elkaar gaan vergelijken. Beetje over en weer gaan rijden enzo.
Mijn GT carb heeft een furio onderstelletje trouwens, remt echt snoeihard.
Op zich vind ik het lekkerder om een scherpe bocht langzaam in te gaan en dan in zijn twee op te laten komen en het gas vol in te trappen.....
Trekt ie echt als een malloot door tot in de tachtig
Boze vriendin vanmiddag
Ik ben overal voor in hoor. Volgende meeting in Nieuwegein duurt geloof ik nog ff, maar we kunnen altijd wat afspreken
Mijn AX schijnt (volgens de vorige eigenaar) ATE Saxo 16v remmen te hebben en dat in combinatie met ABS (jaja, zelfs dat heb ik) kan ik ongeloveloos hard in de ankers. Echt een veilig gevoel, bij die GT carb. moest dat pedaal door de bodem heen en gebeurde er nog weinig...
Maar ben er nog steeds van overtuigd dat een GT carb. sneller is als een GTI. Zowel acceleratie als topsnelheid. Dit moet dus ook eens bewezen gaan worden, want niemand gelooft mij.
q01z wrote:ik geloof je.. en ik denk met mij Sander ook..
Jij hebt ook de nodige ervaring daarmee. Ik moet zeggen dat deze GTI wel dood is hoor. Is echt mee gereden als een oud wijf, maar hij begint al beetje los te komen.
Vandaag prijsopgave wezen doen voor 2 aandrijfasjes Dat worden weer 400 euries....