Michaël aka Netheo AX GT X 2+AX+PROCEED BTCS UPDATE 27/11/16

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

ik heb eindelijk in men buurt ook een ax soulmate gevonden. En wel 10 kilometer van men deur :P
we zijn al druk bezig geweest met werken aan de ax en onderdelen uitgewisseld. Heb hem natuurlijk ook verteld over de axclub :)
Verder heb ik van hem morette's type 1, een blok met 1ton2 met bak en een gehele uitlaatlijn gekocht voor 150 euro :D nette prijs h? :wink:

Image
foto van de TE vuile morette's, wordt gekuisd hoor na men exames
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

nette prijs?

man ik zou ze bijna terugbrengen zo belachelijk goedkoop! :D

netjes hoor :) ben benieuwd, het autootje wordt vanzelf wat bijzonders zo :)
Image

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

als de ax waar die morettes uitkomen er ook zo uitzag als die morettes, dan leefde die nogal in een rommeltje volgens mij, en wist ie niet dat ie zn auto voor het behoud ook moest schoonmaken.

verder een zeer nette prijs want meestal betaal je zoiets voor Of de morettes Of een motorblokje (maar dan heb je meestal nog niet alles)

netjes, en succes met schoonmaken,

wel foto's plaatsen als de morette's erin zitten h?, en have fun met het afstellen.
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

tijd voor een nieuwe update!!!

eerst en vooral een paar weekjes geleden een pakketje gekregen van onze axvriend ivar a.k.a. BROWNY. Het was een hele doos vol absorbsiemateriaal voor transport met hier een daan een witte voorknipper:P THX BROWNY
Image

dan vandaag nieuwe schoentjes gaan halen en hoe kan het ook anders, hierin vind je men kawasakigroenverslaving ook terug. Het zijn maar kleine details maar elk beetje helpt :D
Image

en dan het leukste, deze ochtend h??l vroeg opgestaan om voor de zoveelste keer dit jaar bij SET-tuning langs te gaan, en eindelijk lag hij daar. Men achterbumpertje

Image

Image

EDIT: zonet gezien dat men motodempers net te hoog zijn dus de insnede in de bumper zal een centimetertje of 2 verhoogd worden!!!
Last edited by Netheo on FriJul14, 2006 2:42:38 PM, edited 2 times in total.
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

Bruut bumpertje, mooi bescheiden!

pcrodent
Moderator
Moderator
Posts: 4047
Joined: SatJun26, 2004 5:53:29 PM

Post by pcrodent »

Mooi! Ben benieuwd hoe het op je AX wordt! :)
Mooie deal trouwens met die morettes & motor & uitlaat :)
Kijk uit, een Cactussssss

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

gaaf man die bumper! Heb deze volgens mij alles eerder gezien.. maar waar?
Image

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

q01z wrote:gaaf man die bumper! Heb deze volgens mij alles eerder gezien.. maar waar?


wss op het net, heb hem gevonden via iemand die hier een website had gepost met dat bumpertje op.
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

lijkt veel op peug 106 achter bumper

Vet hoor!
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

tank_driver
AX Master
AX Master
Posts: 1501
Joined: WedAug04, 2004 9:42:58 PM
Location: Eindhoven

Post by tank_driver »

nee niet in de bumper snijden man pas dan je demper aan :!:

verder een hele mooie bumper ben benieuwd als heel de ax af is :P
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond :)

MAZDA POWER!!!

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Ziet er erg leuk uit allemaal.
Ben benieuwd naar de foto's als het er straks op zit ;)
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

tank_driver wrote:nee niet in de bumper snijden man pas dan je demper aan :!:

verder een hele mooie bumper ben benieuwd als heel de AX af is :P

vraagje???hoe moet ik motodempers 2 ? 3 centimeter smaller krijgen :P
ik kan ze toch niet tussen de pers gooien h?.
neenee, bovenste lip van de opening wordt eruit geslepen. Zijkantjes van de opening worden in dezelfde stijl 3 centimeter doorgetrokken. Afgeslepen bovenlip wordt versmald naar de maat van de opening bovenaan en wordt dan terug op zen plaats ingeplamuurd. Op zich niet zo moeilijk hoor. Het enige probleem zal zijn om het hele zaakje recht te houden :D
Last edited by Netheo on SatJul15, 2006 8:25:32 PM, edited 2 times in total.
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

tank_driver
AX Master
AX Master
Posts: 1501
Joined: WedAug04, 2004 9:42:58 PM
Location: Eindhoven

Post by tank_driver »

oh oke snap em tja alst niet anders kan dan moet het maar zo als het kan succes in iedergeval ben erg benieuwd hoor hou ons maar up2date :P
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond :)

MAZDA POWER!!!

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

tank_driver wrote:oh oke snap em tja alst niet anders kan dan moet het maar zo als het kan succes in iedergeval ben erg benieuwd hoor hou ons maar up2date :P


zal ik zeker doen, maar men projectje zal maar traag vooruit gaan. Hoe me met (TE) v??l dingen bezig op dit moment :P
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

maatje van me nam een kiekje na een zwaar feestje toen we naar huis reden in de ax
het resultaat :) :
Image

ik was moe :wink:
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

AX_Powah
AX Master
AX Master
Posts: 1887
Joined: ThuJul10, 2003 3:59:17 PM
Location: Sint Oedenrode
Contact:

Post by AX_Powah »

dikke achterbumper!

Maak er maar n malletje van, wil ik er vast 1 bestellen :wink:
Mzzls Geert
Image

Wie niet snel is.......is laag!!

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

AX_Powah wrote:dikke achterbumper!

Maak er maar n malletje van, wil ik er vast 1 bestellen :wink:


ik zelf zou niet echt weten hoe hier aan beginnen, maar men nonkel kan dit wel eventjes regelen. Zal eens horen wat het me dan kost en wat ik dan kan doorrekenen aan jou:P nieuw heb ik hem 185 betaald
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

tijd voor een nieuwe update want men plannen zijn lichtjes gewijzigd. WEER IS hoor ik jullie al denken:P
wel ik heb besloten om een tweede ax aan te schaffen, deze keer een 1.1tje of iets dergelijks zodat ik goedkoop en toch droog (althans dat hoop ik toch :P) de straat op te kunnen. Zodoende kan men gt-tje de stal in en kan ik eindelijk aan het tunen beginnen. Na lang zoeken heb ik een priv?spuitkabine gevonden die me maar 25 euro kost per dag. En vermits men nonkel ex carrousier is zal het kawaskigroen laagje er zeker komen. Dus hoe sneller ik men 2de axje heb, hoe sneller h??l de handel in elkaar wordt gezet.
Ook heb ik gisteren men morett's toegekregen. Dus nu heb ik type 1 en type 2 morett's.Men 1.1tje zal er dan direct een stuk strakker uitzien :P
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Speederdd
AX Master
AX Master
Posts: 1065
Joined: SatMar25, 2006 8:45:08 AM
Location: Tongrinne (Be)

Post by Speederdd »

mooie groen ? :

Image
Image
Image
Image

Is het zoiets dat je gaat doen ?

(dit een een ax vts van een AXOC lid)

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

Speederdd wrote:mooie groen ? :

Image
Image
Image
Image

Is het zoiets dat je gaat doen ?

(dit een een AX vts van een AXOC lid)


dit is inderdaad het kleurtje dat het zou moeten worden, alleen al die zwarte striping vind ik maar nx, geef mij maar flash groen, witte velge en een lekker kitje, klaar die handel :D
BTW nog steeds geen 2de AX op men oprit, khaat wachten :twisted:
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Post Reply