valt te regelen denk ikFoxHunter wrote: heey disselwisselHumm, maandag wordt moeilijk, dinsdag ??
Of kom me zondag thuis ff ophalen
Michael aka FoxHunter Volcane 1.4 + Audi A3 Sportback
Moderator: webmasters
you're welcome 
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
Klik Hier!!
Het vrouwtje belde me wakker, check Frustrations!q01z wrote:moet jij niet slapen trwns.. of online zijnFoxHunter wrote:you're welcome
Klik Hier!!
Klik Hier!!
Zo, weer een lange dag achter de rug! Samen met ZX1.4 weer lekker aan de gang gegaan voor de derde keer
In de kou buiten, met een lekkere bak koffie!
De kachel doet het weer
Jaja, wat een elende. We hadden er eentje besteld (kachelradiateur), die zouden we na het uitbouwen ophalen, maar helaas was deze nog niet aanwezig.
Na het hele dashbord los te halen (zie fotos) konden we hem netjes naar voren halen, de kachelunit los maken, en de radiateur eruit halen. Vreemd genoeg kon er gewoon water doorheen gespoeld worden. Ook kon je er met gemak doorblazen..
Wat was het nou?
De slangen die je kachelradiateur in/ uit gaan zaten omgedraaid
Op de onderste buisje zat de afvoer, en de bovenste de invoer. Hierdoor krijg je eigenlijk afgekoelde lucht in je circuit. Na het omdraaien van de slangen, perfect!
Dus: De slang van je waterpomp op het onderste buisje!
De kachel wordt weer lekker warm. Misschien in het verleden bij de motorwissel gebeurt ofzo. Scheelt in ieder geval weer een radiateur..
Verder maar meteen alle lampjes van het dashbord vervangen
Het was weer een geslaagde dag, met veel lol! Nog even een filpje gekeken, f(*) jah
Maar goed, wat fotos!
Na het kraben van de ramen aan de slag!

Stuur, Dashbord kastje etc! Er allemaal uit!

Hier de kachelradiateur... We kregen die stomme rubber er echt moeilijk op en af!

Kreeg te horen dat dit APK afkeur was, omdat er teveel speling in het stuurkolom zat...
(gek He Zoals Die Er Nu Bijstaat
)

Van achteruit nog maar eens gezien! Ik was mijn sleutels kwijt. Echt half uur zitten zoeken met vijf man. Hingen ze in de achterklep

Alle lampjes die vervangen waren! 25 stuks ongeveer!

De slangen en pijpjes! De boosdoeners dus

Whaha, dit is fun
Dit heb je nodig in Frankrijk als je autorijles heb! Heeft Sohail mee genomen! Stond wel leuk 

Sohail reed onder begeleiding van mij, en ik onder begeleiding van hem

Later kwam mijn oude geliefde ook nog even kijken! De ronde Carb! Nu op een rijtje. De rode Carb, het zwarte race monster, en de comforty Xantia
Dit ding rijd altijd
Echt leuk dat mijn oom hem nu heeft
Zo nu en dan toch nog even een blokje mee rijden 

Mijn schatje nu:P Ik weet, moet nog gewassen worden en moet leren de camera stil te houden

En hier de Berantia
(Berlingo + Xantia
). Comfort Babe 

Nog even heerlijk film gekeken
En nu aan de bier :drinka
Kan mijn "To Do" lijstje weer updaten
De kachel doet het weer
Na het hele dashbord los te halen (zie fotos) konden we hem netjes naar voren halen, de kachelunit los maken, en de radiateur eruit halen. Vreemd genoeg kon er gewoon water doorheen gespoeld worden. Ook kon je er met gemak doorblazen..
Wat was het nou?
De slangen die je kachelradiateur in/ uit gaan zaten omgedraaid
Dus: De slang van je waterpomp op het onderste buisje!
De kachel wordt weer lekker warm. Misschien in het verleden bij de motorwissel gebeurt ofzo. Scheelt in ieder geval weer een radiateur..
Verder maar meteen alle lampjes van het dashbord vervangen
Het was weer een geslaagde dag, met veel lol! Nog even een filpje gekeken, f(*) jah
Maar goed, wat fotos!
Na het kraben van de ramen aan de slag!

Stuur, Dashbord kastje etc! Er allemaal uit!

Hier de kachelradiateur... We kregen die stomme rubber er echt moeilijk op en af!

Kreeg te horen dat dit APK afkeur was, omdat er teveel speling in het stuurkolom zat...

Van achteruit nog maar eens gezien! Ik was mijn sleutels kwijt. Echt half uur zitten zoeken met vijf man. Hingen ze in de achterklep

Alle lampjes die vervangen waren! 25 stuks ongeveer!

De slangen en pijpjes! De boosdoeners dus

Whaha, dit is fun

Sohail reed onder begeleiding van mij, en ik onder begeleiding van hem

Later kwam mijn oude geliefde ook nog even kijken! De ronde Carb! Nu op een rijtje. De rode Carb, het zwarte race monster, en de comforty Xantia
Dit ding rijd altijd

Mijn schatje nu:P Ik weet, moet nog gewassen worden en moet leren de camera stil te houden

En hier de Berantia

Nog even heerlijk film gekeken
Kan mijn "To Do" lijstje weer updaten
Klik Hier!!
Klik Hier!!
wil ik best keer doen hoor... Eehm, miste alleen nog hoes om de pook
Anders kon middenconsole voor de pook er nie af!
Klik Hier!!
Klik Hier!!
Was weer een geslaagde klus en het weer zat mee, pas om rond 15:00 begon het echt frisjes te worden, we waren net op tijd klaar rond 17:00 toen het begon te regenen. De kachelradiateur zag er blinkend uit, nergens sporen van lekkage of ernstige corrosie, er zat ook geen troep in en hij stroomde prima door onder de kraan. Heb toen KrazyV8Wuppo gebeld voor advies en hij was het met mij eens dat de radiator goed is. Zijn advies terug bouwen die zooi en goed ontluchten en de slangen op de juiste manier aansluiten.
Volgend slachtoffer is de rode AX
Hierbij wil ik 2 personen graag bedanken voor hun hulp:
Buks, voor het lenen van de Haynes-AX.
KrazyV8Wuppo, voor het tel. geven van advies, hij zocht even snel op wat de juiste manier was om de slangen te monteren.
Volgend slachtoffer is de rode AX
Hierbij wil ik 2 personen graag bedanken voor hun hulp:
Buks, voor het lenen van de Haynes-AX.
KrazyV8Wuppo, voor het tel. geven van advies, hij zocht even snel op wat de juiste manier was om de slangen te monteren.
Xantia 1.9D Sensation (Import)
We wilden eerst naar de Brezan rijden, maar doordat de sleutel zoek was en ik toch effe niets kon doen ben ik hoe langer ik naar die radiator keek, des te meer gaan twijvelen. De vader van FoxHunter en ik vonden op een gegeven moment toch echt dat dat ding gewoon goed moest zijn.q01z wrote:ow ow ow..
als je nou gelijk geluisterd had en geen kachelradiateur besteld had![]()
Het duurt overigens wel lang voordat je AX op temperatuur is, ik verdenk toch je thermostaat, het lijkt wel alsof deze niet helemaal sluit. Ik zou zeggen vervang dat ding eens, kost iets van ?7.
Ik heb ook nooit aan die slangen gezeten, maar goed het is weer opgelost
Was weer klusje zonder grote problemen. Zo blijft men Hobbyen 
Klik Hier!!
Klik Hier!!
idd, en als je het dan gezellig afsluit zon avond is het wel gaaf.. Is het nie zo dat je alleen maar aan het sleutelen bent 
Klik Hier!!
Klik Hier!!
Inderdaad, ik vind zo een dagje leuk en gezellig, andere vinden het maar niets om op zaterdag te sleutelen, het is maar wat je leuk vind. En gelukkig heb ik (nog) geen vrouw+kinderen die aan je kop zeuren dus ik ben zo vrij als een vogel, en dat wil ik voorlopig graag zo houden 
Vanmiddag eens gekeken hoe het zou staan als ik een dvd speler in de auto zou plaatsen.
Mijn pa heeft zo'n portable ding. Staat niet slecht. Handschoenen vakje open en daar komt ie te voor schijn. Helaas schermpje beetje klein, dus mocht ik het voortzetten misschien in toekomst nog een schermpje erbij..
AS vrijdag 2 uurtjes in de auto zitten met het meisje, gaan weekendje weg. De vrouw wil film kijken, ik wil karin (de navigatie) horen brullen dus ff morgen een verloop stekkertje halen van de 12 volgt sigarettenaansteker!
Mijn pa heeft zo'n portable ding. Staat niet slecht. Handschoenen vakje open en daar komt ie te voor schijn. Helaas schermpje beetje klein, dus mocht ik het voortzetten misschien in toekomst nog een schermpje erbij..
AS vrijdag 2 uurtjes in de auto zitten met het meisje, gaan weekendje weg. De vrouw wil film kijken, ik wil karin (de navigatie) horen brullen dus ff morgen een verloop stekkertje halen van de 12 volgt sigarettenaansteker!
Klik Hier!!
Klik Hier!!