Simon Aalsters - Siemax - 1.1 Volcane 1994

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
Siemax
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 165
Joined: FriApr06, 2012 9:01:10 PM
Location: Flevoland. Almere

Re: Simon Aalsters - Siemax - 1.1 Volcane 1994

Post by Siemax »

Net terug van de meeting. Mooie Axjes gezien en een CX die er ook mooi uitzag. CX heb ik ook nog ff onder kap gezien en van binnen. Zag er erg mooi uit en snapte nu pas hoe die achterklep werkte :D
Image
Image
Image
Image
(Meerder foto's bij agenda/meetings)

Voor de meeting snel al me rommel in de kofferbak gedaan ff uitgezogen en voor de zekerheid reserve wiel extra meegenomen :D
Gelukkig heb ik deze niet nodig gehad. Ook heb ik weer dingen geleerd over de Ax waar ik in de toekomst rekening mee kan houden:

-Waar ik me spanning vandaan kan halen voor de elektrische ramen/cv. Heb de elektrische ramen nu op de accu en via de deur naar binnen.
-Dat ik voor de andere stugere dempers erop kan zetten ivm aanlopen velg tegen skirt voor.(alleen met hard door de bochten) Heb er geen last van omdat ik dat weinig doe
-Dat ik echt v/d week afscheid moet gaan nemen van me trekoog :D Dus volgende meeting met mistlampen. Alleen zit ik te denken om de mistlampen aan te sturen doormiddel van een relais. Kan dan de 4 mistlampen schakelen via de orginele schakelaar en bedrading. Dat komt nog wel wil eerst me roest bij me wielkast laten doen (Iemand die dat wil??)
-Dat me koppakking gaat komen. Was daar al bang voor :( maar je blijkt m zelf als leek te kunne vervangen

Op de terug weg hebben de bandjes tt nog uitgehouden. Samen met Laurent reden er 2 rode Volcane's over de A27 richting Hilversum. Vanaf daar moesten we t alleen doen. Laurent sloeg bij knp Eemnes af de A1 op. Ik ging door op A27 tot die belachelijke olifanten. Dan is t nog 5 min rijden naar huis.
Image
Image
Image

Net ff gekeken op de site van GLS

16/06/2012 06:34 NL1000 , Netherlands 2.0 Inbound to GLS location
16/06/2012 02:56 NL0100 Utrecht, Netherlands 2.0 Inbound to GLS location
14/06/2012 20:55 DE 700 Vaihingen / Enz, Germany 2.0 Inbound to GLS location
14/06/2012 17:04 DE 750 Rheinstetten, Germany 0.0 Inbound to GLS location
14/06/2012 07:28 DE 750 Rheinstetten, Germany 0.100 Inbound to GLS location of preadvice data

Morgen ga ik echt de laatste km'ters rijden met de bandjes en zitten er 4 nieuwe Uniroyal banden eronder. Kan ie er weer een lange tijd tegen aan.
Toen Mozes in zijn Eendje van de berg afkwam. Bestaat Citroën al zo lang ?

Wie met beide benen op de grond staat, komt geen stap verder

Siemax
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 165
Joined: FriApr06, 2012 9:01:10 PM
Location: Flevoland. Almere

Re: Simon Aalsters - Siemax - 1.1 Volcane 1994

Post by Siemax »

Vandaag de dag begonnen met t erop laten zetten van 4 nieuwe Uniroyal Rainsport 2 195/45/15 78V bandjes.


Image
Links oude droge bandjes. Ze zaten zelfs helemaal vast geplakt aan de velg.
Rechts de nieuwe.

Image
Ax zonder bandjes...

Verder 1 probleem tegen gekomen die ik morgen ochtend direct moet gaan oplossen. Links achter is 1 schroefdraad van de trommelrem overleden. Kan de bout vast draaien maar dan gaat als ik m hard aantrek de bout doldraaien.

Dat is gekomen omdat ik de vorige keer verkeerde bouten had laten bestellen bij Citroën dealer.

A fijn. Eenmaal bandjes erop voorzichtig naar huis gereden en de auto van me vrouw gepakt en ff gereden naar Lelystad. Daar hebben ze een autosloperij en hebben ze 2 Axjes stan 1 C2 .
Heb een nieuwe trommelrem van de sloop gehaald (12.50) en ga m morgen erop zetten. Kan dan eindelijk me nieuwe bandjes testen.

Image
Image
Image
Image

Image
Image
Image
Image

Image
Image
Image

Image
Robgt?????

Mocht iemand wat zoeken er staan dus 2 axjes 1 C2 en 1 Saxo Kan iemand mij vertellen wel sleutel ik nodig heb voor om die dikke moer los te halen die de trommelrem weer vast houdt. (gereedschap geleend van sloperij weet t niet meer :( )

Morgen dus weer lekker klussen en oja clubstickers monteren. En dan nog ff foto's maken :D
[edit] Maat 32 is t om de trommelrem los te halen.... Handig how to :)
Last edited by Siemax on TueJun19, 2012 11:09:45 PM, edited 1 time in total.
Toen Mozes in zijn Eendje van de berg afkwam. Bestaat Citroën al zo lang ?

Wie met beide benen op de grond staat, komt geen stap verder

gigawebs
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 720
Joined: FriOct08, 2010 7:55:56 PM
Location: Weesp
Contact:

Re: Simon Aalsters - Siemax - 1.1 Volcane 1994

Post by gigawebs »

Dop 32 en een luiijzer?
ImageImageImage

Siemax
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 165
Joined: FriApr06, 2012 9:01:10 PM
Location: Flevoland. Almere

Re: Simon Aalsters - Siemax - 1.1 Volcane 1994

Post by Siemax »

gigawebs wrote:Dop 32 en een luiijzer?
Luijzer?.. verlengen van de dopsleutel zelf (handvat). Hmmmz net 2 maanden geleden VCA/VOL gehad mag volgens mij niet :P
Toen Mozes in zijn Eendje van de berg afkwam. Bestaat Citroën al zo lang ?

Wie met beide benen op de grond staat, komt geen stap verder

gigawebs
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 720
Joined: FriOct08, 2010 7:55:56 PM
Location: Weesp
Contact:

Re: Simon Aalsters - Siemax - 1.1 Volcane 1994

Post by gigawebs »

Lui-ijzer of een wringijzer. Hoe je het wilt noemen. Werkt top. :P
Image
ImageImageImage

Siemax
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 165
Joined: FriApr06, 2012 9:01:10 PM
Location: Flevoland. Almere

Re: Simon Aalsters - Siemax - 1.1 Volcane 1994

Post by Siemax »

:oops: nog nooit gezien om eerlijk te zijn. Handig om tzt om te gaan aanschaffen. In me bus van werkgever een oude momentsleutel die ik ga gebruiken. Steel daarvan is al heel erg lang en evt verleng ik m, maar dan met een grote ringsleutel :S

Moet wel lukken. Zo'n moer zit voor toch ook op de as? Vroeger (8jaar) asjes vervangen ook op straat. Ben wel ff bezig geweest maar opzich was die moer t probleem niet. Hmmz moet goed gaan. Las alleen dat t lastig is om de trommel eraf te halen. Las ook weer dat je dat op kan lossen dmv je velg erop zetten zodat je meer kracht kan uitoefenen.

Bij de garage zeiden ze dat je t met een grote hammer voorzichtig los kan tikken. Ga t liever toch dmv velg doen.
Toen Mozes in zijn Eendje van de berg afkwam. Bestaat Citroën al zo lang ?

Wie met beide benen op de grond staat, komt geen stap verder

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Re: Simon Aalsters - Siemax - 1.1 Volcane 1994

Post by Netheo »

je moet met een lamp in de trommelrel schijnen langs de gaten van die wielbouten. Dan neem je een platten schroevendraaier en je duwt tegen de automatische handremstelling van de remschoenen zodat deze los sprint en dus op de kleinste stand staat. De trommelrem kan er praktisch zo afgeschoven worden dan. echt niet moeilijk. Doe je dit niet dan kan je jezelf dom kloppen op de trommelrem, met de kans dat er een stukje afbreekt :D ik spreek uit ervaring :P ik was toen wel nog niet geschoold :lol:

Als je de centrale moer wilt lossen, vergeet dan eerst de borging (ingeklopt stukje moer in het gleufje van de as) niet te lossen, anders gaat het veel moeilijker. En vergeet bij het monteren de borging niet terug vast te zetten. je wil namelijk niet dat je wiel gaat lopen vanonder de auto :wink:
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Siemax
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 165
Joined: FriApr06, 2012 9:01:10 PM
Location: Flevoland. Almere

Re: Simon Aalsters - Siemax - 1.1 Volcane 1994

Post by Siemax »

Trommelrem vervangen was zo gedaan. T ging zo snel dat ik vergat om foto's te maken. Grote moer kreeg ik zo los (nadat ik borg inkeeping vrij was) Trommel eraf gekregen door m eerst een beetje los te tikken met een grote hamer. Goed opgelet ddat ik niks sloopte. Toen ik zag dat ie los kwam. Heb de velg erweer op gezet en kon zo de trommel los wrikken.
Nieuwe erop en dat weer vast maken en klaar ben ik. Denk alles bij elkaar nog geen 45 min werk.

Daarna stukje gaan rijden om te kijken hoe deze bandjes rijden. Lekker met de raam open reed ik door een plas water. Me hele gezicht nat :lol: vergeten dat ik nu wat bredere bandjes heb :? Moet zeggen dat de bandjes lekker rijden. Vind m ook minder zwaar met sturen vergeleken met de oude Michelin banden.

Verder heb ik nog 3 Axclub-stickers opgeplakt dus ik hoor er bij deze er helemaal bij :jump:

Image
Image
Clubsticker....yeah
Image

Image
Geen droge bandjes meer. wel nog steeds goed profiel :wink:
Image
Image
Image

Tevens kwam er iemand aan die zei dat hij een apk-keurmeester is/was. Hij was zijn hond aan t uitlaten en zag in de verte een rrod glimmend iets waar hij op af kwam.
Hij liep er om heen en vroeg aan mij of de wiel(achter) niet tegen de skirt aankwam. Niet bij de wielkast maar aan de onderkant. Ik zei tegen hem dat hangt van hoe je de viel vrij maakt.
Met normale standaard krik geen probleem. Moet extra tegel onder de krik doen om de velg er goed af te krijgen.
Maar in de garage (zoals in een van me voorgaande reply) loopt ie ligt tegen de skirt. Waarop die man tegen mij zei dat als je pech heb dat z m daarop afkeuren. Band moet immers vrij kunnen draaien tijdens controle van de rem en nog een paar dingen. Waarop ik tegen hem zei. Dank u wel, maar als ik met apk die 2 skirt delen eraf haal. Is t dan nog een probleem?. Waarop hij weer zei dat t dan geen probleem is zolang de band maar kan draaien.

Achteraf wel blij om te weten. Kan dan die skirt-delen die ik nog maar beter weg doen en dan deze skirts spuiten. Dan kan ik ze er altijd afhalen.
Toen Mozes in zijn Eendje van de berg afkwam. Bestaat Citroën al zo lang ?

Wie met beide benen op de grond staat, komt geen stap verder

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Re: Simon Aalsters - Siemax - 1.1 Volcane 1994

Post by Netheo »

Siemax wrote: Tevens kwam er iemand aan die zei dat hij een apk-keurmeester is/was. Hij was zijn hond aan t uitlaten en zag in de verte een rrod glimmend iets waar hij op af kwam.
Hij liep er om heen en vroeg aan mij of de wiel(achter) niet tegen de skirt aankwam. Niet bij de wielkast maar aan de onderkant. Ik zei tegen hem dat hangt van hoe je de viel vrij maakt.
Met normale standaard krik geen probleem. Moet extra tegel onder de krik doen om de velg er goed af te krijgen.
Maar in de garage (zoals in een van me voorgaande reply) loopt ie ligt tegen de skirt. Waarop die man tegen mij zei dat als je pech heb dat z m daarop afkeuren. Band moet immers vrij kunnen draaien tijdens controle van de rem en nog een paar dingen. Waarop ik tegen hem zei. Dank u wel, maar als ik met apk die 2 skirt delen eraf haal. Is t dan nog een probleem?. Waarop hij weer zei dat t dan geen probleem is zolang de band maar kan draaien.

Achteraf wel blij om te weten. Kan dan die skirt-delen die ik nog maar beter weg doen en dan deze skirts spuiten. Dan kan ik ze er altijd afhalen.
dat heeft bijna elke ax toch? enfin al mijn axjes toch :D remtest doen ze bij de Belgische keuring altijd in een remtestbank dus ik heb dat probleem niet op de technische controle
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Siemax
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 165
Joined: FriApr06, 2012 9:01:10 PM
Location: Flevoland. Almere

Re: Simon Aalsters - Siemax - 1.1 Volcane 1994

Post by Siemax »

Netheo wrote:
Siemax wrote: Tevens kwam er iemand aan die zei dat hij een apk-keurmeester is/was. Hij was zijn hond aan t uitlaten en zag in de verte een rrod glimmend iets waar hij op af kwam.
Hij liep er om heen en vroeg aan mij of de wiel(achter) niet tegen de skirt aankwam. Niet bij de wielkast maar aan de onderkant. Ik zei tegen hem dat hangt van hoe je de viel vrij maakt.
Met normale standaard krik geen probleem. Moet extra tegel onder de krik doen om de velg er goed af te krijgen.
Maar in de garage (zoals in een van me voorgaande reply) loopt ie ligt tegen de skirt. Waarop die man tegen mij zei dat als je pech heb dat z m daarop afkeuren. Band moet immers vrij kunnen draaien tijdens controle van de rem en nog een paar dingen. Waarop ik tegen hem zei. Dank u wel, maar als ik met apk die 2 skirt delen eraf haal. Is t dan nog een probleem?. Waarop hij weer zei dat t dan geen probleem is zolang de band maar kan draaien.

Achteraf wel blij om te weten. Kan dan die skirt-delen die ik nog maar beter weg doen en dan deze skirts spuiten. Dan kan ik ze er altijd afhalen.
dat heeft bijna elke AX toch? enfin al mijn axjes toch :D remtest doen ze bij de Belgische keuring altijd in een remtestbank dus ik heb dat probleem niet op de technische controle
Me stalen velgen liepen niet tegen de skirt aan. De lm velg met band is ietsjes groter maar geen cm'ers. Schaaft er net tegen aan als ie helemaal uit zijn vering is, Maar was niet van plan om te vliegen dus zal er geen last van hebben. Denk ook niet dat Citroën Ax heeft ontworpen om de achterband aan te laten lopen. Kan ook nog mschien een minder hoge band halen maar dat gaat me portomonee ook niet leuk vinden. (alweer nieuwe banden)

Nhe dat doe ik maar niet. Haal dat deel van de skirt wel eraf als t moet. En heb evt nog andere lm-velgen die ik erop kan zetten. Deze velgen heb ik van Aad overgenomen (13inch) Die wil ik met de winterdagen gaan gebruiken. Tevens gebruik ik er 1 die ik als reserve gebruik.

Jij trouwens nog bezig geweest? Of heb je nog te veel last van je knie?
Toen Mozes in zijn Eendje van de berg afkwam. Bestaat Citroën al zo lang ?

Wie met beide benen op de grond staat, komt geen stap verder

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Re: Simon Aalsters - Siemax - 1.1 Volcane 1994

Post by Netheo »

Siemax wrote:
Netheo wrote:
Siemax wrote: Tevens kwam er iemand aan die zei dat hij een apk-keurmeester is/was. Hij was zijn hond aan t uitlaten en zag in de verte een rrod glimmend iets waar hij op af kwam.
Hij liep er om heen en vroeg aan mij of de wiel(achter) niet tegen de skirt aankwam. Niet bij de wielkast maar aan de onderkant. Ik zei tegen hem dat hangt van hoe je de viel vrij maakt.
Met normale standaard krik geen probleem. Moet extra tegel onder de krik doen om de velg er goed af te krijgen.
Maar in de garage (zoals in een van me voorgaande reply) loopt ie ligt tegen de skirt. Waarop die man tegen mij zei dat als je pech heb dat z m daarop afkeuren. Band moet immers vrij kunnen draaien tijdens controle van de rem en nog een paar dingen. Waarop ik tegen hem zei. Dank u wel, maar als ik met apk die 2 skirt delen eraf haal. Is t dan nog een probleem?. Waarop hij weer zei dat t dan geen probleem is zolang de band maar kan draaien.

Achteraf wel blij om te weten. Kan dan die skirt-delen die ik nog maar beter weg doen en dan deze skirts spuiten. Dan kan ik ze er altijd afhalen.
dat heeft bijna elke AX toch? enfin al mijn axjes toch :D remtest doen ze bij de Belgische keuring altijd in een remtestbank dus ik heb dat probleem niet op de technische controle
Me stalen velgen liepen niet tegen de skirt aan. De lm velg met band is ietsjes groter maar geen cm'ers. Schaaft er net tegen aan als ie helemaal uit zijn vering is, Maar was niet van plan om te vliegen dus zal er geen last van hebben. Denk ook niet dat Citroën AX heeft ontworpen om de achterband aan te laten lopen. Kan ook nog mschien een minder hoge band halen maar dat gaat me portomonee ook niet leuk vinden. (alweer nieuwe banden)

Nhe dat doe ik maar niet. Haal dat deel van de skirt wel eraf als t moet. En heb evt nog andere lm-velgen die ik erop kan zetten. Deze velgen heb ik van Aad overgenomen (13inch) Die wil ik met de winterdagen gaan gebruiken. Tevens gebruik ik er 1 die ik als reserve gebruik.

Jij trouwens nog bezig geweest? Of heb je nog te veel last van je knie?
ik heb inderdaad nog wat te veel last van men knie. ik ga wel al terug werken maar in het weekend doe ik het nog kalm ook. Eigenlijk kan ik er alles mee doen zolang ik maar rustig ben.enkel bukken en gehurkt werken lukt echt niet. Dus aan men axjes is nog niets veranderd. Enkel heb ik wel al een nieuw voorfront gekocht voor de blauwe.
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Siemax
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 165
Joined: FriApr06, 2012 9:01:10 PM
Location: Flevoland. Almere

Re: Simon Aalsters - Siemax - 1.1 Volcane 1994

Post by Siemax »

Mja je kan maar beter goed genezen. Anders kom t 2 keer zo hard terug.

Vanochtend ben ik blij gemaakt met een trekhaak voor me Ax. Mschien wel zonder van de bumper maaar gelukkig hoef ik niet al te veel aan te passen. Wat ik zo op de meeting op t eerste oog zag is dat ik alleen een gat in me gaas achter moet maken. Heb dat er wel voor over

Voordat ik dat gaat doen pas ik ff de trekhaak aan. Ff licht schuren netjes zwart maken en weer eronder. Jammer genoeg moet ik me Ax ff met rust laten. Eerst nog klussen in huis.
Toen Mozes in zijn Eendje van de berg afkwam. Bestaat Citroën al zo lang ?

Wie met beide benen op de grond staat, komt geen stap verder

Siemax
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 165
Joined: FriApr06, 2012 9:01:10 PM
Location: Flevoland. Almere

Re: Simon Aalsters - Siemax - 1.1 Volcane 1994

Post by Siemax »

Zo Ax heeft ff rust gehad. Staat aal bijna 2 weken stil :S Veelste druk met huis bezig geweest. Ax gaat ook weer wat mee gebeuren. Volgende week alsnog naar Groningen om Lederen interieur spoiler en bumperbalk.

:) Alsnog wat onderdelen van Ceristimo's Ax :)

half lederen interieur gaat wel netjes staan en tevens kan ik weer rijden met deurpaneeltjes. Denk zeker 2 maanden zonder gereden :S Was eigelijk van plan om zelf deurpanelen te maken maar deze gaan veel netter staan. Wou eigenlijk speakers in me deur hebben maar dat doe ik bij deze toch maar niet. Vind persoonlijk zonder om daarin te boren.

Mocht iemand anders interieur zoeken van een Volcane? Heb ze liggen.

Spoiler zal ik nog moeten spuiten. Ff wachten ttdat ik weer ff vrij ben.
Ga dan ook gelijk de sikrt delen spuiten die nog gedaan moeten worden. Ze zijn wel al helemaal glad gemaakt liggen al een lange tijd in de berghok :S
Heb dus 2 van die Ibher skirtdelen die op de dorpel moet over Mocht iemand daar intresse in hebben

Bumperbalk op kofferbakklep moet ook wat aanpassingen aan gebeuren voordat dat erop gaat. Heb een type 2 dus zal die hoekjes moeten afslijpen. Heb nog een potje met polytroep en dan nog spuiten.

Tevens moet ik ook nog steeds me trekhaak monteren :S echt te weinig tijd gehad de laatste tijd.
Toen Mozes in zijn Eendje van de berg afkwam. Bestaat Citroën al zo lang ?

Wie met beide benen op de grond staat, komt geen stap verder

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2084
Joined: ThuJun12, 2003 4:09:08 PM
Location: Lelystad-Haven

Re: Simon Aalsters - Siemax - 1.1 Volcane 1994

Post by Rob GT »

Siemax wrote: Image
Robgt?????
Dat was gelukkig niet mijn auto!
Dit was een twotone 1.4 VTS.

Wel al zien staan overigens, maar heb er niets van nodig.
Image

Siemax
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 165
Joined: FriApr06, 2012 9:01:10 PM
Location: Flevoland. Almere

Re: Simon Aalsters - Siemax - 1.1 Volcane 1994

Post by Siemax »

Alsof die er beter uit ziet :P. 1.4 vts hmmzz ik maar altijd denken dat vts altijd een 1.6 16V was en vtr een 1.4 16V maar heb dat dus fout :S ga s ff opzoeken
Toen Mozes in zijn Eendje van de berg afkwam. Bestaat Citroën al zo lang ?

Wie met beide benen op de grond staat, komt geen stap verder

Terminal
AX Master
AX Master
Posts: 1408
Joined: WedFeb10, 2010 11:26:45 AM
Location: Zutphen

Re: Simon Aalsters - Siemax - 1.1 Volcane 1994

Post by Terminal »

VTS is als ik het goed heb puur de sport styling en dan met 1.4 of 1.6 8V en een VTR is een 1.6 16v :)
AX 11TRE 1988

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2084
Joined: ThuJun12, 2003 4:09:08 PM
Location: Lelystad-Haven

Re: Simon Aalsters - Siemax - 1.1 Volcane 1994

Post by Rob GT »

Ik bedoelde eigenlijk dat de persoon die in die Saxo zat er zeker minder goed uit is geklommen dan ik. Deze zit goed in elkaar.
Die van mij was ongetwijfeld nog wel rijdbaar, in theorie tenminste.
Terminal wrote:VTS is als ik het goed heb puur de sport styling en dan met 1.4 of 1.6 8V en een VTR is een 1.6 16v :)
Nope.

VTS is een 1.4 8V, een 1.6 8v of een 1.6 16V
VTR is altijd een 1.6 8v type 1.

Ik weet alleen maar dat het een 1.4 was omdat dit op een stickertje stond :wink:
Image

Siemax
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 165
Joined: FriApr06, 2012 9:01:10 PM
Location: Flevoland. Almere

Re: Simon Aalsters - Siemax - 1.1 Volcane 1994

Post by Siemax »

Vandaag eindelijk weer ff tijd aan me Ax kunnen besteden.

Heb de Half lederen interieur opgehaald en en gemonteerd. Tevens heb ik weer deurpaneeltjes erin :D
Ben ook weer een spoiler rijker :D Hij is nu nog wit maar wordt vanzelf nog eeen keer rood.
Dus leeft de Ax van Ceristimo ook weer een beetje.

Stoelen en bank zonder problemen gemonteerd. Deurpaneel was wat lastiger. Moet ff naar de sloop om wat clipjes te scoren. Maar verder ziet t er netjes uit.

Na montage van ff stukje gereden en ff wat foto's genomen. Kan alleen ff niet vinden hoe ik ze op t forum moet zetten?????

Mocht iemand intresse hebben in oude stoelen en bank van een Volcane. Morgen (zaterdag) avond ben ik in Best En de avond erna in (Nijkerk) Mocht iemand intresse hebben dan kan ik ze langs komen brengen. Moet er snel van af t ziet ernaar uit dat ik me kamer moet opofferen
Toen Mozes in zijn Eendje van de berg afkwam. Bestaat Citroën al zo lang ?

Wie met beide benen op de grond staat, komt geen stap verder

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Re: Simon Aalsters - Siemax - 1.1 Volcane 1994

Post by Joost »

hoe bevallen deze banden en met nat weer?
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Holländer
AX Master
AX Master
Posts: 1152
Joined: SunDec23, 2007 3:10:28 PM
Location: Ooltgensplaat

Re: Simon Aalsters - Siemax - 1.1 Volcane 1994

Post by Holländer »

De link naar upload je foto is inderdaad niet meer aanwezig als je een bericht plaatst. Maar op google kun je hem gemakkelijk vinden als je "uploadjefoto axclub" intypt.

Ik zou graag een Volcane interieur hebben, mijn (Spot) stoelen zitten echt ruk! Wat wil je er voor hebben? en kun je 'm ook naar Rotterdam brengen, of naar Zeeland?
kijk ook eens op mijn Wie is Wie
als 't niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!
Wat in Fries ienkear yn it hert sluten hat, is der min wer út te krijen

Post Reply