Jelle aka sticky'91 - AX GTI '93

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Re: Jelle aka sticky'91 - AX GTI '93 --> nieuwe velgjes :D

Post by q01z »

die velgen...geweldig! :D
staat echt super gast....

kan alleen wel zijn dat je nu niet meer maximaal kan insturen omdat het tegen de wielkast oploopt.. en grote kans dat je ruitensproeiertankje naar de donder gaat :P maar dan weet je dat alvast he :')

het oogt iig 100% een 10!
Image

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Re: Jelle aka sticky'91 - AX GTI '93 --> nieuwe velgjes :D

Post by Mastenhose »

Zoals ik vandeweek al zei na 't zien van de foto's! Vette shit, die velgen!
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Re: Jelle aka sticky'91 - AX GTI '93 --> nieuwe velgjes :D

Post by grietje »

Dik die velgen!
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2084
Joined: ThuJun12, 2003 4:09:08 PM
Location: Lelystad-Haven

Re: Jelle aka sticky'91 - AX GTI '93 --> nieuwe velgjes :D

Post by Rob GT »

Leuke GTI!
Die velgen zijn echt zo ontzettend gaaf!!!

Ik weet toevallig dat ze onder een Saxo ook erg gaaf staan... :S
Image

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Re: Jelle aka sticky'91 - AX GTI '93 --> nieuwe velgjes :D

Post by Netheo »

Ze zeggen altijd dat velgen een auto kan maken of kraken, ik jouw geval is het dan toch wel maken hoor. Alleen de band mag iets getrokken staan op zo'n "cleane" velg.
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Sticky'91
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 105
Joined: TueMay31, 2011 7:59:40 PM

Re: Jelle aka sticky'91 - AX GTI '93 --> nieuwe velgjes :D

Post by Sticky'91 »

tijd voor een update,

afgelopen 2 weken weer lekker gewerkt aan de gti.
m'n draagarmbrug was eindelijk binnen gekomen dus heb deze 2 weekjes terug gelijk gemonteerd.

Image

echt lekker passen deed het natuurlijk niet... moest één van de uitlaatbouten omdraaien omdat deze anders tegen de brug aankwam (weet niet of dit een bekend probleem is ?! :?

Image

echt recht hing die ook niet, dus moest ook één van de montage-gaten aanpassen om hem redelijk recht krijgen.
na het monteren was de brug natuurlijk lekker smerig dus denk: doekje met remreiniger moet de truc doen..., doekje was na 2 keer wrijven vuurrood.. :roll:
al met al een beetje tjoepitjoepi-spul, gelukkig functioneerd die wel super, had het niet verwacht maar merk het duidelijk in het weggedrag en daar gaat het natuurlijk om, al met al toch wel tevreden :)

ik had ook nog een brug voor in de achterbak maar heb deze gelijk doorverkocht omdat ik een kooi heb aangeschaft, leek me een beetje overbodig om naast de kooi nog zo'n tandenstoker erbij te zetten.

Image

devil kooi :jump: , volgens de oude eigenaar heeft de kooi in een ex-cup ax gezeten, hij had ook nog een fototje van de ax in actie laten zien tijdens één of andere rally, super vet!!.

de kooi is er in 1 keer uitgehaald inclusief de delen van de oude carosserie mee eruit geslepen.
zal dus nog wel wat werk eraan hebben voordat die erin zit en klaar is, ook is een ander kleurtje een must, heb al wat ideetjes maar ben er nog niet helemaal over uit.

heb wel al de gti redelijk klaar gemaakt voor montage.

Image

Image

Image

zal hier de bedrading nog een beetje moeten wegwerken voor het monteren van de b-style voeten, ook moeten op een paar plekken de bitumen nog worden weggehaalt, genoeg te doen dus :D.

tata :)

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Jelle aka sticky'91 - AX GTI '93 --> nieuwe velgjes :D

Post by Losroyos »

Klinkt allemaal goed :D

Post Reply