Grietje

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

haha en ik denken dat heel dat huis uit een stuk bestond
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Fietspomp
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 372
Joined: MonAug21, 2006 7:33:45 PM
Location: Vlissingen

Post by Fietspomp »

grietje wrote:
denny wrote:aan de blauwe deur te zien vermoed ik dat het niet eens een AX onderdeel is. Aan de andere kant als het is wat ik denk dat het is hoort het ook niet in een luchtgekoelde kever thuis.
:lol:

tis idd een kever deur
maar geen kever onderdeel :D

Dat is nou de dop want de waterpomp, van een alu motorblok (staal heeft dit niet)
Je hebt een waterpomphuis, daar zit een gat in, waar je aan de ene kant je waterpomp op schroeft, en aan de andere kant (ergens bij je startmotor dus) zit deze 'dop' waar de koelslangen dan ook weer opzitten.

Die dop was bij mij hoogstwaarschijnlijk (goed) lek.
Dat is inderdaad een hele fijne dop,
op m'n nieuwe blok zat deze niet, dus een andere geprobeerd,
maar ze hebben die krengen ook van plastic, die breken al als je
ernaar kijkt. Gelukkig hadden ze op de sloop een aluminium!

Fijn werk trouwens om die te vervangen, KVS-happen-voor-gevorderden,
omdat ik er natuurlijk recht onder lag (zucht)
Image

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

hahahhaa!!

daarom deed k het dus van boven af :twisted:

maar idd ik dacht ook dat ze ze ook van plastic hadden. dom van Citroën... die alu is wel goed. Wel nieuw rubber tussen doen he! Die was bij mij dus vergaan.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Rijd ie eindelijk dacht een of andere hoer in kapelle hem bijna naar zn grootje te rijden!!!

Ga ik daar boodschappen doen, super druk, staat er een wijf met een alfa bij de oprit van de parkeerplaats de boel te blokkeren omdat ze met knippertje uit stond te wachten op een plekje.

Achja, ik rijd door tot achteraan, zet me motor uit en wacht geduldig tot iemand wegging, en toen ging precies die man die naast me stond weg. Dus ik motor aan, rijd me auto voorruit, en toen die man eruit ging dacht ik hem achteruit in dat vak te steken.

Ik kijk om me heen, niemand, rij achteruit, tot ik er bijna insta toeterd er ineens iemand, dus ik kijk weer me dooie hoek,

Is het dat wijf met die kl*te alfa die nog maar 5 fucking CM's van me GT afstond!

Begint ze helemaal te schelde en te krijzen dat ik met ' dat gore ding' op moet rotten van HAAR parkeerplaats?

Ik weet niet hoor, ze stond meer dan 15 meter verder naar achter te wachten op een persoon, dacht ik? Ze had die knipper toch uit? dan heeft ze toch een plekje gevonden lijkt mij?

Dus ik stap uit en zeg nou, dat ga je eerst maar eens normaal vragen, a. hoe moet ik nou weten dat je DIT plekje wilt als je meer dan 15 meter verderop staat te wachten, b. beetje tegen me aan rijden is niet echt bepaald sociaal, en C dan meteen lopen schelden terwijl ik in principe niets fout doe?

Nog bozer natuurlijk, begint ze echt te dreigen met me GT aanrijden. Nouja daar heb ik ook geen zin in dus ik ben maar weggegaan, sowieso reed daarna die auto weg waar dat wijf op stond te wachten maar daar dook meteen een andere auto in. Logisch, maar dan ga ik toch ook niet lopen schelden van ik was langer aant wachten?

blegh, tril nog steeds. Hoe had ik bijna me GT kwijt gehad aan zoiets ontzettend doms.

En mijn GT uitschelden voor ' dat gore ding' pffffffffffffffttttttttt

En dat zeggen met lelijke goedkope Alfa, oeeeh wat is ze stoooeerrrr!!!

val dood, bitch
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4921
Joined: SunSep24, 2006 12:24:38 PM
Location: Dirksland

Post by MNM(tm) »

Heb je niet eens netjes aan d'r gevraagd of je d'r even op d'r bek mocht timmeren? :roll:

Trouwens, stond d'r knipper uit naar de kant waar dat parkeervak vrij kwam en jij je GT in wilde zetten?
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

MNM(tm) wrote:Heb je niet eens netjes aan d'r gevraagd of je d'r even op d'r bek mocht timmeren? :roll:

Trouwens, stond d'r knipper uit naar de kant waar dat parkeervak vrij kwam en jij je GT in wilde zetten?
Nee dat is waar de verwarring vandaag kwam. Ik heb geleerd dat je in parkeerdingussen je knipper uit doet als je iemand ziet instappen ofzo. Dan andere weten dat jij dat plekje al neemt

Ik dacht dus dat zij een plekje had en ben dus doorgereden opzoek naar ander plekje.

Wat bleek, zij had de knipper gewoon uit zonder een bepaald plekje te zien, gewoon als soort teken van ' ik wil parkeren'. Maja, dat verwacht ik toch niet? Als ik ondertussen bezig ben aan de andere kant van parkeerterrein te parkeren verwacht ik niet dat ze daar helemaal heen wou gaan...
Ik bedoelde dus echt niets verkeerds en dat had zij met haar domme hoofd toch ook nog wel in kunnen zien.


En nogmaals als zij gewoon beleefd was geweest, was ik gewoon een ander plekje wezen zoeken.
Maar meteen dreigen me GT aan te rijden en verrot te schelden.
Tis dat ik met de GT was. Echt waar...

Met de Scenic had ik gewoon haar alfa aangereden en hem doodleuk in het vak gezet en dan zonder te zeggen weggelopen. Maja me GT is me te dierbaar.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4921
Joined: SunSep24, 2006 12:24:38 PM
Location: Dirksland

Post by MNM(tm) »

Ik had me denk ik toch wel iets laten ontvallen als: "Nou, die stomme Italiaanse k*t-bak van jou kan er anders ook niet tegen als ik er mijn voet eens in parkeer!"
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

haha ja :P

achja ik heb 3x rustig en zonder schelden gevraagd of ze het normaal wou vragen, dat ik dan gewoon weg zou rijden, maar ze bleef schelden (gelukkig zag iedereen dat) en toen ben ik maar gewoon weggereden.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4921
Joined: SunSep24, 2006 12:24:38 PM
Location: Dirksland

Post by MNM(tm) »

Of als reaktie op haar geblaat van "haar parkeerplaats": "Euh... JOUW parkeerplaats? Ik zie nergens een bordje 'Gereserveerd' of 'Invalide' ??"
(En er dan ook nog bij denken: "...en voor verstandelijk gehandicapten zoals jij zijn er nog niet eens parkeervakken!")
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

aub in bovenstaande situaties altijd het kenteken van het voertuig noteren,
kan je een hoop ellende schelen :wink: .
ze bedreigd toch door je auto te beschadigen, ik zou gewoon het kenteken doorgeven aan de politie.

hebben die ook weer iets te doen :)
Spreken is goud, Ductape is zilver.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Meet de GT carb:

Image
Image
Image

Hij hangt beetje acterover
Image

maar glimt behooooorlijk :d
Image

Voorzien van carb
Image

Image
Image

Image
Image
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

vet, lekker laag :D .
nu je veerpoot nog een keertje verven, zwart icm rood ofzo ?
kleppendeksel ziet er ook netjes uit 8)
Spreken is goud, Ductape is zilver.

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

ziet er lekker uit zo romy.

beetje een hangkont maja dat kom je vaker tegen in de huidige maatschappij :lol:

alleen waarom zitten je modderflappen aan de achterkant?
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

hhahaha hangkont maatschappij ;)

Ja ik ga morgen nog ff proberen of die voorkant niet nog wat lager kan :P maar denk dat t dan niet meer lekker rijd. Nu zitten de veren er nog mooi tussen :P

Veerpootbrug wou ik laten coaten eigenlijk... Rood idd...
En ik moet nog een neiuwe dop op me kleppendeksel :P

en spatlappen aan de achterkant omdat ik die alleen voor achterkant heb :P en voorkant past niet denk ik haha
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4921
Joined: SunSep24, 2006 12:24:38 PM
Location: Dirksland

Post by MNM(tm) »

Vet mooi hoor! (Y)

/me is beetje jaloers nu. :oops:
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Erg mooie foto's van een erg mooie AX! (y)
Die moet nodig weer 's op een meeting komen.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

grietje wrote: Veerpootbrug wou ik laten coaten eigenlijk... Rood idd...
En ik moet nog een neiuwe dop op me kleppendeksel :P
dop is nieuw niet zo duur.
en coaten kun je laten doen bij bijvoorbeeld lété (middelburg)
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Punaxio
AX Master
AX Master
Posts: 1515
Joined: WedFeb25, 2009 11:37:56 PM
Location: Emmen
Contact:

Post by Punaxio »

Die ziet er gaaf uit! Mooie foto's. Fotocursus gedaan ofzo? :P

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

MNM(tm) wrote: /me is beetje jaloers nu. :oops:
Haha nou, als jij je volcane al stug vind en onzuinig, hahaha :D:D
Dit is ECHT een stuiterbak, en het is heeeeel moeilijk om hier zuinig mee te rijden :oops:

Rio: Vind ik oook! Hij gaat volgende keer dusook mee, of me achteras er nu afdonderd of niet :P

Punaxio: haha nee hoor, zo mooi zijn ze nu ook weer niet ;) gewoon goede camera kopen en iedereen kan fotos maken haha.

Maar ik vind me GTje wel lieeeff hooor :D
todo list word ook steeds korter:

- oliedop regelen
- veerpootbrug rood coaten
- motorkap en parafaan spuiten
- dak plakken (die is echt slecht geworden van half jaar stilstaan, gelukkig niet te zien op de fotos :oops: )
- rammel in de deur opzoeken/fixen
- accu draad/laadspanning/accu lampje..

- marc lief aan kijken om de carb beter aftestellen

En dan nog maar eens bedenken waarom ie nog steeds kvs kwijtraakt... Net bijgevuld, ging best wel veel in weer.
Ik heb net ook me metertjes goed aangesloten die werken nu, snelheidsmeter maar eens aangesloten, werkt ook.
Wat lampjes vervangen in dash, waren een paar gesneuveld tijdens stilstaan.

maar verder voor een auto die ik zelf heb opgebouwd hahaha,
geen rammels in t onderstel, motor loopt gewoon goed, alles werkt naar behoren, geniaal :D
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Punaxio
AX Master
AX Master
Posts: 1515
Joined: WedFeb25, 2009 11:37:56 PM
Location: Emmen
Contact:

Post by Punaxio »

Welke camera heb je?
Nikon D40??? Zie het niet goed in je foto :P

Post Reply