Grietje
Moderator: webmasters
-
- Total admin
- Posts: 3591
- Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
- Location: staden (België)
- Contact:
Ik heb mijn onsteking ook opt gevoel afgesteld en hij loopt er ook netjes/snel mee. Mag ik dat zo laten, of valt het aan te raden om deze volledig correct af te regelen? Tis, zelf heb ik daar geen ervaring meeq01z wrote:toch grappig, zo'n afgedraait vliegwiel
vooral als ze je timing-streepje wegslijpen!
achja.. hij pakte zo wel aardig nadat we m gesteld hadden..
AX-kopen is verslavend.
wat er nog meer tussen ligt? volgens mij een kever-bumper ofzo, en een oranje trechter waarvan ik niet snap dat je die als afval beschouwt, slalom-pionnen, afwas-teil gebruikt als lekbak en een achteras en nog meer.
je ax ziet er echt goed laag uit, lekker bezig !
je ax ziet er echt goed laag uit, lekker bezig !
Spreken is goud, Ductape is zilver.
stabistang niet, wel een achteras:P
de rest komt aardig in de buurt haha
Jut en jul
vandaag GT weer uitelkaar gehaald vanwege kvs-verdwijn-probleem...
Ik heb nu alleen de pomp deksel van de waterpomp housing eraf, morgen toch maar de hele waterpomp huis eraf......
t waterpomphuis:
de deksel, waarbij je een randje prut langs de rubber kan zien.. Tis de bovekant dus tis raar dat t daar zit.. Lekkage??? Rubber word iig vervangen
bijna grond rakende spatlappen op een smerige ax:
hij heeft poetsaandacht nodig:
de rest komt aardig in de buurt haha
Jut en jul
vandaag GT weer uitelkaar gehaald vanwege kvs-verdwijn-probleem...
Ik heb nu alleen de pomp deksel van de waterpomp housing eraf, morgen toch maar de hele waterpomp huis eraf......
t waterpomphuis:
de deksel, waarbij je een randje prut langs de rubber kan zien.. Tis de bovekant dus tis raar dat t daar zit.. Lekkage??? Rubber word iig vervangen
bijna grond rakende spatlappen op een smerige ax:
hij heeft poetsaandacht nodig:
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
drempels zijn eigenlijk helemaal geen probleem. Gaat beter met de AX dan de kever haha!!
zo vandaag verder gegaan, 2 nieuwe rubbers gehaald (waterpomp deksel en waterpomp huis <onderblok> thermostaat vervangen, omdat de 'oude' degene uit de blauwe was omdat die van de GT al in t begin ergens knapte. Dus nu is ALLES van de blauwe vervangen, als de problemen nu nog hetzelfde zijn is het echt vaaaaaaaaaag
zo vandaag verder gegaan, 2 nieuwe rubbers gehaald (waterpomp deksel en waterpomp huis <onderblok> thermostaat vervangen, omdat de 'oude' degene uit de blauwe was omdat die van de GT al in t begin ergens knapte. Dus nu is ALLES van de blauwe vervangen, als de problemen nu nog hetzelfde zijn is het echt vaaaaaaaaaag
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ja een gat in de kofferbak zagen en een achterwiel aangedreven AX-kever maken! Dan wel met subaru boxer:D
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- Drempelkiller
- Posts: 3709
- Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Dan heb je nog steeds water , neem dan een blok van een 911 .grietje wrote:Ja een gat in de kofferbak zagen en een achterwiel aangedreven AX-kever maken! Dan wel met subaru boxer:D
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
ohja, 911 danmaar iddHenk Bats wrote:Dan heb je nog steeds water , neem dan een blok van een 911 .grietje wrote:Ja een gat in de kofferbak zagen en een achterwiel aangedreven AX-kever maken! Dan wel met subaru boxer:D
Groetjes, Henk
ach wie weet doet ie t vanavond gewoon ik kom er toch pas weer achter of het nou goed is als ik 500 km gereden heb, dus ik neem hem dit weekend miss wel mee naar zeeland
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
vroem vroem de GT zit weer in elkaar en start, nadat ik de vacuum slangen ook terug gezet had (haha, dankjewel vriendje:D!)
Meteen d riem nog een keer gecheckt en alle bouten van vooronderstel nog een keer nagetrokken. Lijkt allemaal echt oke en ik zie nu iig geen kvs lekken.. Ontlucht met de voorkant in de lucht....... Zou het genoeg zijn?
Nu even eten en dan een proefrit.
Meteen d riem nog een keer gecheckt en alle bouten van vooronderstel nog een keer nagetrokken. Lijkt allemaal echt oke en ik zie nu iig geen kvs lekken.. Ontlucht met de voorkant in de lucht....... Zou het genoeg zijn?
Nu even eten en dan een proefrit.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
wiiiiihoooo
hij doet t!
Geen stoom meer gezien of plasjes onder de auto dus, hij lijkt allemaal in orde...
wat kleine dingen:
- km teller deed t niet
- accu lampje stuk
- verwarmingspaneel had geen lampje
- 1 elec raam knopje ook geen lichtje
- me raam in bestuurdersdeur rammelt (loszittend geleider?)
- ontsteking niet perfect, hij hapert nog licht bij vol gas
- stuur niet in recht
maar ik durf er wel mee te rijden nu denk ik zo. Aanlopen is vrijwel weg, geen rammels gehoord enzo dus
Dussuhm, na half jaar stilstaan dan toch eindelijk gelukt!
hij doet t!
Geen stoom meer gezien of plasjes onder de auto dus, hij lijkt allemaal in orde...
wat kleine dingen:
- km teller deed t niet
- accu lampje stuk
- verwarmingspaneel had geen lampje
- 1 elec raam knopje ook geen lichtje
- me raam in bestuurdersdeur rammelt (loszittend geleider?)
- ontsteking niet perfect, hij hapert nog licht bij vol gas
- stuur niet in recht
maar ik durf er wel mee te rijden nu denk ik zo. Aanlopen is vrijwel weg, geen rammels gehoord enzo dus
Dussuhm, na half jaar stilstaan dan toch eindelijk gelukt!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
woohoo ik ben er helemaal mee naar zeeland gereden. Incluus files e.d. en geen problemen gehad!
Ik vraag me wel licht af of het nu met KVS goedgaat, omdat gister t kvs lampje toch weer ff brandde..... maja
De rest doet het iig goed! Onderstel wissel dus gelukt en ombouw carb ook Kan nu echt zeggen dat ik de auto vrijwel helemaal zelf heb om/opgebouwd:D
Ik vraag me wel licht af of het nu met KVS goedgaat, omdat gister t kvs lampje toch weer ff brandde..... maja
De rest doet het iig goed! Onderstel wissel dus gelukt en ombouw carb ook Kan nu echt zeggen dat ik de auto vrijwel helemaal zelf heb om/opgebouwd:D
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
aan de blauwe deur te zien vermoed ik dat het niet eens een ax onderdeel is. Aan de andere kant als het is wat ik denk dat het is hoort het ook niet in een luchtgekoelde kever thuis.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
denny wrote:aan de blauwe deur te zien vermoed ik dat het niet eens een AX onderdeel is. Aan de andere kant als het is wat ik denk dat het is hoort het ook niet in een luchtgekoelde kever thuis.
tis idd een kever deur
maar geen kever onderdeel
Dat is nou de dop want de waterpomp, van een alu motorblok (staal heeft dit niet)
Je hebt een waterpomphuis, daar zit een gat in, waar je aan de ene kant je waterpomp op schroeft, en aan de andere kant (ergens bij je startmotor dus) zit deze 'dop' waar de koelslangen dan ook weer opzitten.
Die dop was bij mij hoogstwaarschijnlijk (goed) lek.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).