Aad aka Rock's C4 + AX Volcane + AX 16v + DS3

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

Sjees,... er gaat weer een wereld voor mij open...
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2225
Joined: ThuJun22, 2006 9:48:06 AM
Location: DD

Post by Tijmen »

Wel even op "OK" drukken daarna, anders werkt het niet. Dat knopje kun je vinden naast de knop "Voorbeeld" onder het veld waar je de tekst van de post kunt typen. Gewoon even klikken met de linker muisknop van je muis (dat is dat ding in je hand).

Succes!
AX GTI '91

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

:sign5: @ Tijmen
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5006
Joined: SunMay07, 2006 5:24:23 PM
Location: Harderwijk
Contact:

Post by Bossie »

Tijmen wrote:Wel even op "OK" drukken daarna, anders werkt het niet. Dat knopje kun je vinden naast de knop "Voorbeeld" onder het veld waar je de tekst van de post kunt typen. Gewoon even klikken met de linker muisknop van je muis (dat is dat ding in je hand).

Succes!
Er zitten geen knopjes op dat ding in mijn hand :dontknow:
Image Image Image

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

Bossie wrote:
Tijmen wrote:Wel even op "OK" drukken daarna, anders werkt het niet. Dat knopje kun je vinden naast de knop "Voorbeeld" onder het veld waar je de tekst van de post kunt typen. Gewoon even klikken met de linker muisknop van je muis (dat is dat ding in je hand).

Succes!
Er zitten geen knopjes op dat ding in mijn hand :dontknow:
nee, dat ding in jouw hand gebruik je om kindjes te maken.. ik dacht dat je dat wel wist :D
Image

2Black
citrofiel in crisis
citrofiel in crisis
Posts: 4469
Joined: SatJul16, 2005 1:14:48 PM
Location: Rheden

Post by 2Black »

Had zelf geen fototoestel of gsm bij de hand om Rokkie en de Mazdarati vast te leggen.
Ach... er waren geen AX'en bij.
Collin,

Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2225
Joined: ThuJun22, 2006 9:48:06 AM
Location: DD

Post by Tijmen »

q01z wrote:
Bossie wrote:
Tijmen wrote:Wel even op "OK" drukken daarna, anders werkt het niet. Dat knopje kun je vinden naast de knop "Voorbeeld" onder het veld waar je de tekst van de post kunt typen. Gewoon even klikken met de linker muisknop van je muis (dat is dat ding in je hand).

Succes!
Er zitten geen knopjes op dat ding in mijn hand :dontknow:
nee, dat ding in jouw hand gebruik je om kindjes te maken.. ik dacht dat je dat wel wist :D
LOL! Ik kom niet meer bij..... :D
AX GTI '91

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2348
Joined: FriJan16, 2009 1:34:06 AM
Location: Bussum

Post by Pgoddijn »

Tijmen wrote:
q01z wrote:
Bossie wrote:
Tijmen wrote:Wel even op "OK" drukken daarna, anders werkt het niet. Dat knopje kun je vinden naast de knop "Voorbeeld" onder het veld waar je de tekst van de post kunt typen. Gewoon even klikken met de linker muisknop van je muis (dat is dat ding in je hand).

Succes!
Er zitten geen knopjes op dat ding in mijn hand :dontknow:
nee, dat ding in jouw hand gebruik je om kindjes te maken.. ik dacht dat je dat wel wist :D
LOL! Ik kom niet meer bij..... :D
Moet je even van dat ding afblijven, kun je even bijkomen. En je handen wassen...
Image

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

Mazdanieuws ....

Ik heb de Negerito's (18" blingbling chroome velgen) verkocht en een setje 16" OZ 5-star aangeschaft...

Nette set .. meer veercomfort en weer wat geld terug van de investering aan de blingers...

Ook zijn dit jaarrond wielen ... dus hoef ik in de winter niet meer mijn winterwielen er onder te hangen .... :D

mja :roll: .... prentje ...

http://img.photobucket.com/albums/v678/ ... k/16ns.jpg

Size doesn't matter :wink:
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

blijft mooi!
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Post by Mastenhose »

Deze velgen hebben niet de 'magic' van de chromen exemplaren, maar ondanks dat een nette set!
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

Nette velgen! Toch geen supertourismos? die wilde je toch of vergis ik me nou?

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

Browny wrote:Nette velgen! Toch geen supertourismos? die wilde je toch of vergis ik me nou?
Ik had superT's maar deze waren conceptgrijs ... beetje depri ...dus moest ik ze spuiten ...
Iemand op het mazdfahforum zocht zulke ..... dus die heeft ze overgenomen ... scheelt mij weer een halve dag spuiten :wink:
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

De Mazda is verkocht ... ik reed er weinig in en ging wat goedkopers zoeken ...
Maar het vrouwtje vind het blijkbaar heel vervelend om ieder jaar weer een andere auto te hebben omdat ze niet echt afscheid kan nemen van de oude auto ...
Ik moest dus juist naar een frisse jonge auto gaan zoeken waar we iig een jaar of 5 met een big smile in rond zouden rijden.

Maar de enige auto die ik momenteel gewoon mooi vind en die ik voor over een jaar of 2 in de planning had was een C4 berline...... vervroegd een droom uit laten komen ?
De kinderwagen past er nog maar net in als we hem uit elkaar halen dus dat schiet ook niet erg op ... hij is duurder qua wegenbelasting en verzekering, maar daar ontkom je gewoon niet aan bij een moderne auto...
Mij hij is wel mooi ... en als ik toch veel te veel geld uit moet geven dan doe ik dat liever aan iets wat ik echt mooi vind ..... het ruimte"probleem" los ik wel op met een bagagewagentje op een trekhaak :wink:

Shoppen ..... na het vergelijken van een aantal plaatjes kwam ik tot de conclusie dat de VTR versie of de Exclusive er het mooiste uitzagen (vanwege een sportief lipje onder de bumpert) .... de exclusive heeft daarme standaard heeeeeeeeeeeeeel veel opties 8)

Ik ben eergisteren bij 3 adressen geweest.
:arrow: een leasebedrijf met een verkoopafdeling voor hun ex leaseauto's......
Je mocht helaas alleen maar op hun eigen terrein proefrijden dus een goede proefrit was niet mogelijk ... ook had hij een klein schaafplekje (ook iets gedeukt) wat een tegenvaller was.. .... verder was hij top en ijsblauw ipv de verwachte zilvergrijs 8) !
Om de tegenslag van de slechte proefrit + de schaafplek te verwerken :arrow: naar de handelaar geweest die een C4 automaat had staan...
Deze stond in een donker hoekje .... ik zag een verloopje in de lak maar volgens de verkoper had hij geen schade gehad
Ik wou proefrijden, maar daar was de arrogante verkoper eigenlijk niet van gediend ..... het was volgens hem niet echt de bedoeling dat we gingen proefrijden ... tenzij we voor 95% zeker wisten dat dit hem ging worden .... dit was eik hem moment om weg te lopen maar hij was de auto die er voor stond al naar buiten aan het rijden...
Toen het zonlicht er op viel zagen we 2 hele lelijke pitten in het dak wat wat jammer was...
Het rijden met de automaat was rampzalig..... gewenning ? .... gedeeltelijk wel, maar het viel mij op dat hij soms heel hoog in zijn toeren bleef rijden zonder te schakelen ... en soms schakelde hij juist heel vroeg waardoor hij niet vooruit te branden was...
Even ergens gestopt om hem goed te bekijken ... achterdeurtje open en tot de conclusie gekomen dat hij weldekelijk opnieuw is gespoten daar... de tankdop kreeg in niet echt open omdat die van binnen nog helamaal vast zat met afplaktape.
Ik was blij dat ik hem weer bij de handelaar terug kon zetten zonder dat ik er brokken mee had gemaakt.
:arrow: Toen naar een citroendealer ... netjes geholpen ... alles schadetjes die er in zitten gingen ze er voor me uit halen, maar ik vond hem na de 2 exclusives die ik daarvoor heb gereden wat goedkoop aanvoelen (dit was dan een kale VTS)

Het is dus de ex lease Exclusive geworden ... en nu maar hopen dat hij gewoon goed is en dat alles werkt omdat het niet goed te testen was ....

maar hij is mooooooooooi !!! ...... en veeeeeeeeeeeeeeeeet ! :lol: ....

ik mag hem dinsdag ophalen :D
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

gefeliciteeeeeeeeeeeeerd :D

dat is wel heel vet Aad :)

je kan het ook niet laten ook he...

ik ben nu al benieuwd naar de Rocksstyle foto's!
Image

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

q01z wrote: ik ben nu al benieuwd naar de Rocksstyle foto's!
Weet je gelijk waar ik mijn rugklachten vandaan heb :wink:
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

Henk Bats
Drempelkiller
Drempelkiller
Posts: 3709
Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by Henk Bats »

Mooi Aad dat het een superdeluxe C4 is geworden wij komen hem snel bewonderen.

Groetjes, Henk
Image

Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl

raoel
Eggman
Eggman
Posts: 3308
Joined: FriFeb08, 2008 12:30:11 AM
Location: Amersfoort
Contact:

Post by raoel »

Mooi gefeliciteerd! :)

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

Gefeliciteerd! Al op zoek naar mooie velgen :wink:

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

Browny wrote:Gefeliciteerd! Al op zoek naar mooie velgen :wink:
Nope ...std 17 staat hem goed en is groot genoeg voor Papa Rock's :wink:
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

Post Reply