Grietje

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Eindelijk een setje GT velgen er onder.
Jij ook altijd met die aanlopende wielen :P

Was het eerste aan mijn GT dat ik verving. Het liep aan met belasting achterin en ik mocht een wiellager aftikken.

Maar erg mooi nieuws dat de GT het weer doet! :D
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4921
Joined: SunSep24, 2006 12:24:38 PM
Location: Dirksland

Post by MNM(tm) »

Gef'liesteerd! :D

Gaan we die nu zien op de komende meeting?
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

citrofenwick
Total admin
Total admin
Posts: 3591
Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
Location: staden (België)
Contact:

Post by citrofenwick »

proficiat :D

Foto's? :P
AX-kopen is verslavend.

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5006
Joined: SunMay07, 2006 5:24:23 PM
Location: Harderwijk
Contact:

Post by Bossie »

Goed werk (Y) En die onsteking komt vast ook wel goed. Ben benieuwd wat je allemaal met je kever van plan bent.
Image Image Image

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Fotos van een onder een laag zand en vogelstront verstopte GT? :P:P hahaha ik zal ze eens maken :P Moet ie alleen op GT staal....

Ennuh, ik zei hij start he :lol:
Hij rijd (nog) niet


Maar er komt vordering in, nu ben ik alleen vooral heel erg blut van een telefoonrekening en een nieuw kever interieur ;)
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2225
Joined: ThuJun22, 2006 9:48:06 AM
Location: DD

Post by Tijmen »

grietje wrote: -knip- nieuw kever interieur ;)
Ik ben benieuwd!
AX GTI '91

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

Gaat die GT op tijd klaar zijn om te slalommen ?
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

denny wrote:Gaat die GT op tijd klaar zijn om te slalommen ?
8 maart?

Ja dat had ik opzich kunnen redden......... En had ik eigenlijk ook wel gewild, ware het niet dat ik 995 euro rood sta en dus werkelijk geen cent te makken heb. En voordat t schatje kan rijden moet ie eerst getankt worden, en er waarsch heen gesleept (er zit hoogstens 5 liter in de tank :roll:)

Wat ik eigenlijk nog wil doen voordat ie gaat rijden:
- koppelingskabel vernieuwen (heb k al liggen)
- gaskabel ff vernieuwen (heb ik ook al liggen)
- KVS slang kachel -> thermostaathuis vervangen (heb ik ooook al liggen)
- ontsteking timen (heb lamp geleend van marc, dus dat ligt ook klaar)
- Gordels..... zo zijn ze niet veilig, die moeten anders gemonteerd. Voor de slalom zou ik ze even op de plek van de achterbank kunnen monteren maar voor normaal wil ik ze anders, daar heb ik zo'n doorvoer dingus voor nodig die ik volgens mij niet meer heb.


BTW.....
Image
Image
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

awhh wat een schattig blauw/zwart bolletje!

om met de woorden van je vader te spreken 'romy, waar zijn je bumpers' :P
Image

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2348
Joined: FriJan16, 2009 1:34:06 AM
Location: Bussum

Post by Pgoddijn »

q01z wrote:...
Maar wanneer heb je de kever gespoten? Ziet er zeer smaak-/stijlvol uit!
Desnoods gooi je toch even de bandjes van de 1.0 erop? Kleine moeite...

Wel jammer dat ik steeds net niet kon langskomen. Nu heb ik wel weer iets meer tijd, maar als ik langskom kan ik niet meer naar m'n werk :oops: ...

Komt wel weer, valt nog genoeg aan dat ding te doen, nietwaar? Ik wil namelijk eerst aan jouw auto klooien, als ik iets kapot maak weet ik iig weer wat ik vooral niet bij mijn auto moet doen :twisted: !
Image

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

hahaha, tja :P:P


pfffffffft ik heb last van offdays
en op zulke momenten krijg ik rare ideeen en die heb ik nu ook ...

misschien wil ik die GT niet meer...
Straks issie af, waar de motivatie nog beetje ver te zoeken voor is want tot nu toe is ALLES misgegaan met me projectje...

Ok hij heeft gestart maar hij loopt wel aan omdat de achteras niet in t midden zit en zelfs al zittie dat volgens mij past het dan nog niet
Ja of de as zit wel in t midden en mijn wielkasten zijn niet even breed????

Want als ik meet vanaf de bodemplaat lijken de draagarmen wel op t zelfde punt te zitten... Maar toch zit het ene wiel veel verder naar binnen.

Verder als ie straks ewel gewoon rijd, durf ik er geheid niet meer in te rijden en ik kom er geen drempel mee over :(

En om hem nou weg te laten rotten op de oprit........

Nu denk k, had ik hem maar standaard gelaten, maar ja dan had ie juist op de TRS geleken :S:S En als je alles van te voren weet.....

Ik wil gewoon een simpele, moderne auto waarmee ik gewoon kan rijden..........
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Speederdd
AX Master
AX Master
Posts: 1065
Joined: SatMar25, 2006 8:45:08 AM
Location: Tongrinne (Be)

Post by Speederdd »

ik ken da gevoel, is vrij lastig, zeker als je ziet wat je voor een kleine prijs kan krijgen :?

soms is het surfen op andere ax projecten zelf ni meer genoeg om de motivatie te vinden en zit ik te twijfelen aan iets anders, ik hoop altijd dat dit met de winter te maken heeft :oops: 8)

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

:fluffle:

we gaan dit weekend weer es ff aan je GT klooien hoor!
en dan gaan we m gewoon rijdend maken en dan ga je dr weer heelmaal verliefd op worden! :)
Image

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

die achteras is toch raar, maar het kan best dat je ene wielkast breder is dan de andere, mogelijk net een metalen randje aan de binnenkant dat anders zit.
je had ook spoorverbreders toch? kijk die ook is na, en je trommel, of er geen zooi tussenzit, maarja dat zou ook maar minimaal zijn denk ik.

al met al succes, en mogelijk weet ik iemand in zeeland die een roller heeft. (als laatste optie natuurlijk, de randjes uitrollen, zie je optisch niks van, maar scheelt een berg)
Spreken is goud, Ductape is zilver.

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

heb je alle kit al eens van een ax afgehaald? dan zie je aan de ene kant kieren van een cm en aan de andere kant helemaal niks. Zo scheef zitten die apparaten in elkaar. Ze werkten vroeger met iets grotere marges dan tegenwoordig. dat wielkast idee is dus zo raar nog niet.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

q01z wrote::fluffle:

we gaan dit weekend weer es ff aan je GT klooien hoor!
en dan gaan we m gewoon rijdend maken en dan ga je dr weer heelmaal verliefd op worden! :)
:love7:


Denny, duff: Ja, het zal ook wel zo zijn hoor. ik ga t morgen wel eens nameten... Anders durf ik best wel mn wielkast beetje uittekloppen :oops: Ding moet gewoon rijden, en wel met deze velgen.


BTW ik zat wel nog te denken, volgens mij zit mijn ene trommel er verder op dan de andere. Kan dat?
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2348
Joined: FriJan16, 2009 1:34:06 AM
Location: Bussum

Post by Pgoddijn »

grietje wrote: Ik wil gewoon een simpele, moderne auto waarmee ik gewoon kan rijden..........
Om eerlijk te zijn, daar krijg ik ook steeds meer last van. Ik hou nog steeds van m'n ax, maar hij begint steeds harder mankementen te vertonen waar ik een beetje wanhopig van wordt... Kan nu ook niet normaal meer schakelen.

Maar, gezien het oplapproject van de Clio van m'n moeder denk ik dat ik binnen een week of twee een rij-auto heb en een donorauto voor de liefhebber (andere Clio). Daar ben ik dan al heel erg blij mee omdat ik dan niet afhankelijk ben van een auto die niet helemaal in orde is.

En ik denk dat hetzelfde voor jou geldt, want je hebt nu een ax die niet af is en een kever waar ook nog veel aan moet gebeuren. Tweaken is leuk, maar wel aan iets wat wezelijk al goed is...

Ik hoop dat je dit weekend veel kan bereiken, maar ook dat je een beetje uit de sleur getrokken kan worden van het klussen. Projecten moeten ook ooit een keertje af. Als de Clio klaar is bied ik je met alle liefde een overdekte garage, dat je het maar weet.

Oh, en als de Clio ok is kom ik je ook met alle liefde helpen, want met de ax durf ik momenteel ook niet de snelweg op...
Image

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

projecten moeten idd ooit ook af. En het weer zit ook zo lekker tegen :D

maar goed, misschien ben ik eigenwijs genoeg om de GT zometeen al naar t tankstation te rijden. Geen idee of ik er kom (zit amper benzine in die tank) maar dat zien we dan wel weer:P Anders moet ik lopen :D
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

grietje wrote:Anders durf ik best wel mn wielkast beetje uittekloppen
dan het heet dus geen uitkloppen.
dit is uitkloppen:
Image
Image
Spreken is goud, Ductape is zilver.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

DuFF wrote:
grietje wrote:Anders durf ik best wel mn wielkast beetje uittekloppen
dan het heet dus geen uitkloppen.
dat heet net zo goed uitkloppen!
Ik doe t zelfde alleen in flink mindere mate.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Post Reply