Dat vond ik toen'ie uitkwam in '99 en dat vind ik nog steeds.
En de Multipla zou een fantastisch alternatief zijn voor Witje.... als iemand die zou willen hebben....
Buiten dat, wat iedereen er ook van mag vinden..., het is een soort designclassic

Moderator: webmasters
Zoiets overweeg je toch alleen als er gezinsuitbreiding op komst is2Black wrote: (inruil tegen een Fiat Multipla 1.9JTD ELX met airco en hooguit 230.000km zeg ik overigens ook ja tegen)
Zoiets moois overweeg je als er een nieuw motorblok in je CX moet.... (trouwens.... wat moet jij dan met die Picasso? die heeft dan toch ook 2 zitplaatsen teveel....)Bossie wrote: Zoiets overweeg je toch alleen als er gezinsuitbreiding op komst is(en dan nog, er zijn alternatieven die er beter uitzien)
hahaha met welke benzine wil jij gaan rijden met deze zuigers? ik denk dat je dan aan de octaanboosters kan2Black wrote:Eindelijk een fatsoenlijk plaatje gevonden van de gedroomde zuigers voor Nigel's motor....
Bling-bling!
Dus we moeten eigenlijk vieren dat Nigel al 20 jaar in het bezit is van z'n Nederlandse verblijfsvergunningMBa@NL wrote:Gefeliciteerd dan maar!2Black wrote:Vandaag viert Nigel z'n 20ste verjaardag!
Maar eigenlijk issie al een keertje 20 gewordenje ORGA nummer valt altijd eerder...
Tsja...Agenten...En dan durven ze nog te beweren dat de politie je beste vriend is....2Black wrote:Toeval bestaat niet.... en dus werd Nigel vandaag van de weg gehaald door de politie opdat z'n gegevens gecontroleerd konden worden.... dat agentje feliciteerde Nigel niet eens!
Maar alles was verder oké.... dus mocht weer verder rijden.
2Black wrote:Toeval bestaat niet.... en dus werd Nigel vandaag van de weg gehaald door de politie opdat z'n gegevens gecontroleerd konden worden.... dat agentje feliciteerde Nigel niet eens!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
De wegenbelasting zal in onze nieuwe financiële thuissituatie nog wel lukken denk ik.Rio97 wrote:Waarom zou Nigel in de stalling moeten? Voor de wegenbelasting hoef je het toch niet te laten?