foto's van vorig jaar? (of hij heeft de velgen heel goed gepoetst, dan zien ze dr op het 1e gezicht ook goed uit, en dan als ze vies worden zie je de schade weer)
Ja hoor, paar kleine dingetjes maar, verder heel erg netjes, hoogstwaarschijnlijk op een eigen oprit oid gestaan bij de 1e eigenaar (ben 2e eigenaar) want rondom vrijwel helemaal strak.
Even de emoties opzij gezet en een verstandig besluit genomen, morgen niet met de autoambulance naar de Ringsleutel ivm de verwachte weersomstandigheden, maar de afspraak verzet naar een weekje later...
Vandaag met de 106 bij de Ringsleutel geweest en erg goed en enthousiast geholpen. Helaas had ik ergens valse lucht waardoor het niet lukte hem stationair goed af te stellen, maar ik heb de 106 achtergelaten en hij gaat nu op zijn gemak alles helemaal in orde maken. (valse lucht verhelpen, nokkenassen net ietsje vroeger timen en ook de throttle bodies synchroniseren oid) Ik ben iig goed geholpen en ben er van overtuigd dat de 106 als ik hem over een paar weken ophaal volkomen optimaal is afgesteld.
Dat wordt de binnenkant van de voorruit schoonmaken als die terug komt. Dan moet je de gezichtsafdruk van Henk weg gaan poetsen omdat hij met z'n neus tegen de voorruit zat vanwege ongeloof van wat hij op zijn scherm ziet
Ben benieuwd wat het gaat opleveren, hoe het klinkt en hoe het rijdt.
Hoe het klinkt? Nu al fantastisch!!
Wat het oplevert? Zonder afstelling en met valse lucht al een vermogen waar ik blij van wordt, maar de cijfertjes maken me niet zo gek veel uit.
Hoe het rijdt? Belangrijkste vraag, daar ben ik ook echt nieuwsgierig naar. Er is nu al een enorm stabiele koppelkromme met over het hele toerenbereik een groot deel van het koppel beschikbaar, dus dat belooft veel goeds.
De uitdraai hebben we niet geprint en heb ik dus ook niet hier om in te scannen oid.
Filmpje heb ik wel, maar ik heb een nieuwe telefoon en op een of andere manier maakt die (door een instelling?) maar filmpjes van 5 seconden, maar ik zal er binnenkort eens eentje uploaden.