Hierbij weer eens een up-date in Arnie zijn wie is wie.
Zoals vele reeds wisten was ik na het verkopen van mijn AX GT Carb. weer haastig opzoek naar een AX GT of GTI van het type 2.
Waarom mijn oude verkopen en vervolgens weer iets anders kopen? Simpel, ik heb voor mijn GT uit '88 een GTI mpi uit '93 gehad. Dit was uiteraard een type 2 en zag er kwa interieur niet alleen ronder uit, maar hij voelde ook 10x degelijker en "jonger" aan. Vandaar dat mijn voorkeur weer uitging naar een GT of GTI type 2.
Tevens ben ik aan het kijken naar 106jes en Saxo's maar die vallen vaak nog buiten mijn budget. Aangezien ik ook geen 1.1 of gewone 1.4 wil, blijven daar ook alleen de XSitjes, VTRetjes en VTSjes over
Vandaag werd de jacht geopend op de AXen van Brookmanracing en Musketier.
Stuk voor stuk mooie dingen, maar de rooie van Brookman viel door wat cosmetische foutjes al snel af. Zeker omdat ik daarvoor bij Robin was geweest om zijn "musketier" te aanschouwen. Mooi ding, probleem is dat er een raar geluid uit de versnellingsbak komt en we het mede daardoor niet eens kunnen worden over de prijs.... Jammer maar helaas, misschien binnenkort meer hierover...
Hopelijk snel meer nieuws van een AX-loze...
Freude am Fahren.