
[OUD] Kevin aka kakanox (AX GT 1.6 8V '90)
Moderator: webmasters
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
Zo, ik heb net wel even een nieuwe headunit geregeld... Als deze wel bevalt hoef ik misschien niet eens een carputer in te bouwen! Fotootje:
Wat meer tech-info:
Wat meer tech-info:
Blaupunkt Valencia MP34Top-Feature
- MP3
- Tot 12 uur digitaal geluid
Radio- FM, MG, LG
- Codem? III+ tuner
- RDS-EON-PTY
- 30 presets
CD- Weergave van audio-CD's/CD-ROMs
- CD-RW-compatibel
- Disc Naming
- CD Mix
- Disc Management System (DMS)
MP3/MP2-speler- Weergave MP3 van CD-ROM en CD-RW
- Weergave van maximaal 127 directory's
- Weergave van bestandsnamen
- Weergave van ID3-tags tot 30 tekens (V1)
- Ondersteuning diverse bitrates (8-320 kbit)
- Mix
Versterker- 4 x 22 W RMS vermogen
- 4 x 45 W max. Power
- Klankkleur instelling volgens bron
- Aux-In
- X-Bass
- 4 kanaals Preamp-Out (3 V)
- Sound presets
Algemeen- Flip release panel
- Display-helderheid (Brightness)
- Tijdsweergave
- Demo-mode
- Telefoon-Mute
- Voorbereid voor gesproken informatie telefoon/navigatie
- Dot-display
- Display kleur parelmoer-wit
- Nachtdesign rood
- Toestelfront zwart/zilver-metallic
- Afstandsbediening op het stuur RC 10 (in optie)
- Afstandsbediening IR RC 10 H (in optie)
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
master-arnie wrote:Waarom die Ford Eskrot RS2000 velgen? Heb je die toevallig nog liggen of vind je ze gewoon mooi?
ghehe, volgens mij moet ik me schamen..

Last edited by kevin.broke on FriApr01, 2005 3:35:09 AM, edited 1 time in total.
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
Ghehe... topsnelheid: 195 km/h
Irritant trouwens aan die blaupunkt radio... moest een extra stekkertje kopen van ? 10,56 om ?berhaupt een versterker aan te kunnen sluiten!! Maarja... Kunnen overigens wel 4 versterkers aangesloten worden, 2 per kabeltje..
dan nog ISO-connectoren van 20 euro (!)... gelukkig had ik die eerder al eens ooit gekocht!
Morgen ga ik eerst het interieur monteren en dan de ISO-connectoren netjes bevestigen. Solderen, en m?t krimpkousjes eromheen.. het is nu zo'n puinhoop, die bekabeling, dus dat ga ik even fatsoeneren.
De carputer is hiermee even op de lange baan geschoven.. alle ruimte & geld dus om m'n 1.6 zo snel en goed mogelijk te maken!

Irritant trouwens aan die blaupunkt radio... moest een extra stekkertje kopen van ? 10,56 om ?berhaupt een versterker aan te kunnen sluiten!! Maarja... Kunnen overigens wel 4 versterkers aangesloten worden, 2 per kabeltje..
dan nog ISO-connectoren van 20 euro (!)... gelukkig had ik die eerder al eens ooit gekocht!
Morgen ga ik eerst het interieur monteren en dan de ISO-connectoren netjes bevestigen. Solderen, en m?t krimpkousjes eromheen.. het is nu zo'n puinhoop, die bekabeling, dus dat ga ik even fatsoeneren.
De carputer is hiermee even op de lange baan geschoven.. alle ruimte & geld dus om m'n 1.6 zo snel en goed mogelijk te maken!
Last edited by kevin.broke on FriApr01, 2005 3:13:25 AM, edited 1 time in total.
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
Rock's wrote:Vergeet niet dat de steek van de velgen wel klopt, maar dat de ET waarde van de escort ongeveer 35 is,.....terwijl je ongeveer 15 nodig hebt,..... en goede spoorverbreders zijn best prijzig...
klopt, de ET waarde is 38 om precies te zijn. Ik ga dus 24mm spoorverbreders fabriceren (CNC-techniek!), en dat probeer ik dan zo te doen dat het geheel zo min mogelijk verzwakt wordt... Dus netjes tappen enzo, en niet gewoon ronde gaatjes erin..
TTF wrote:iso conector voor 20 euro ? best afgezet
dat weet ik nu, maar dat wist ik toen niet

TTF wrote:en 4 versterkers.. ?
front rear sub en ?
ik heb 3 mini-ISO aansluitingen aan m'n radio. hiervan is er ??n voor AUX1+AUX2, de andere 2 zijn 3V versterker-uitgangen.
Als je zo'n mini-ISO stekkertje haalt voor die 3V-versterkeruitgangen zitten daar vier tulpstekkers aan en ??n remote. zou ik dus nog zo'n stekkertje halen, dan kan ik dus 4 versterkers kwijt... maar dat doe ik niet

Denk overigens dat het zo gedaan is voor mensen die in hun auto alles aan willen sturen met monoblokken. Die mensen heb je...
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
Zo, daar ben ik weer. Even verslag doen van m'n AX-dag... Want dat was het wel! De hele dag in de weer geweest met allerlei gein omtrent dat bakkie. Ik heb m'n leren interieur ingebouwd - het was nog even spannend; er zitten andere (niet originele?) gordels in m'n AX, en die pasten dus niet in de "klem" op de leren stoelen. Op zich geen probleem, ware het niet dat ik eerst mijn enige echte eigen Torx-schroevendraaier gemold heb op de bestuurdersstoel (die dus niet los wilde komen), en vervolgens de Torx-draaier van de buurman ook! Ben dus naar een Peugeot-garage 6 km verderop gereden om een Torx-bitje met momentsleutel te lenen - het was nl. niet het bitje dat het tot 2x toe begaf, maar het handvat!
Goed, bij die garage dus de stoel wel losgekregen, leren stoel erin.. Ziet er mooi uit! Maarja, dan wil je wegrijden, prik je je gordel in de klem.. en hij pakt niet!
Dus maar op dat ding gaan zitten en zo de halve stad doorgereden.. Uiteindelijk thuis die dingen van m'n originele GT-meubilair afgedraaid en gemonteerd op de leren stoelen. Overigens heeft er ??ntje een stukje gordel nog vastzitten aan het klemmetje, de andere zit direct op de stoel.. die "langere" ga ik dus nog vervangen, want dat is irritant.
Vervolgens heb ik nog even halsoverkop wat beslissingkjes gemaakt... Kreeg o.a. een prachtbod op m'n 1.6, 200 euro winst ?n de krukas koopt de nieuwe eigenaar er ook meteen bij.. Ja, hij is dus idd verkocht. Aan de ene kant erg jammer, aan de andere kant: Veel winst! Wat me helemaal verzekerde van het feit dat dit een goede beslissing was, was een opmerking van m'n vader: Na een testritje in mijn GT oordeelde hij "veel te snel voor zo'n kleine auto".. Hij heeft nog gelijk ook: eigenlijk is het helemaal niet nodig, zo belachelijk veel motorvermogen! Ik ga gewoon eens ff zoeken naar een gechipte computer, en een spaghetti-spruitstukje aanschaffen samen met een sportpijp zonder katalysator.. Heb daarnet maar meteen even een Kent-nokkenasje geregeld (295 graden, en ik wacht nog op een bevestiging). De versnellingsbak laat ik overigens wel origineel: 195 km/h bij 5800 r/min is wel prima, resulteert in 3600 r/min bij 120 km/h - zuinig genoeg - en als ik straks 220 haal mag het ?cht wel op zijn! De nokkenas laat ik voorlopig even op de plank liggen tot ik geld heb voor een bak pakkingen, lagers en keerringetjes. Ik ga voor een gedeeltelijke motorrevisie; m'n autootje heeft er namelijk al bijna 170.000 opzitten.. Geen zin om dadelijk 20.000 km te rijden en 'm dan weer open te moeten trekken omdat er een krukaskeerring of lager uit ligt. Dus maar meteen flink aanpakken, dan kan ie daarna weer minstens 150.000 km mee!
Zondag wordt de rode AX gesloopt, Joris komt het blok+bak+wat ie verder nodig heeft halen, ik haal de verkochte onderdelen + wat spul voor mezelf eruit (aanjager, dynamo, voorruit, hoofdremcilinder, accu, enz.), en een mede-Eindhovenaar komt het chassis verder ophalen voor zijn eigen AX. Verwacht die persoon (en nog een paar anderen) hier nog wel vaker te gaan zien op 't forum enzo! Even tussendoor wat foto's:
Morgen wordt echter ook spannend... Ik ga om 8.00u al starten (dus niet m'n bed uit, maar om 8.00u stipt zit ik in m'n auto!), ik heb ook maar meteen wat foto's gemaakt van wat er zoal ingaat:

En ja, inderdaad, de Infinity staat ook niet meer op de foto... Vandaag ook een leuk bod op gehad en direct verkocht, dus gaat er maar even een noname-versterker erin. Als deze bevalt houd ik het hier voorlopig bij. Mocht de geluidskwaliteit toch echt onder de maat zijn (of mocht ik wat geld in m'n broekzak hebben branden dat er echt uit m?et
), dan ga ik investeren in een versterker van Boston Acoustics: De GT-22. Prachtding is dat; Strak, simpel design, the way I like it.. En dan 2x75W RMS, Signal-to-Noise van > 100 dB, frequentiebereik 10 Hz - 95 kHz... Daar kan die noname nog niet eens van dromen! Verderop een foto, die beloof ik alvast
Anyway, op de versterker worden dan de achterste speakers aangesloten, de voorspeakers komen sowieso direct aan de radio. Helaas krijg ik de speakers pas woensdag binnen, dus dan heb ik de hele week de tijd om van MDF een prachtoplossing te maken om ze in te hangen
Wat ik morgen ook maar meteen ff ga doen is de onderste motorsteun vervangen en hopen dat ik daarna weer normaal achteruit kan rijden (dat ding heb ik vandaag even opgehaald bij Citroën Van Gompel.. leuke garage, stond echt een pracht-CX GTi binnen!), en daarna, aan het einde van de dag, ga ik m?t muziek naar de leukste dame van Nederland.....

Goed, bij die garage dus de stoel wel losgekregen, leren stoel erin.. Ziet er mooi uit! Maarja, dan wil je wegrijden, prik je je gordel in de klem.. en hij pakt niet!

Vervolgens heb ik nog even halsoverkop wat beslissingkjes gemaakt... Kreeg o.a. een prachtbod op m'n 1.6, 200 euro winst ?n de krukas koopt de nieuwe eigenaar er ook meteen bij.. Ja, hij is dus idd verkocht. Aan de ene kant erg jammer, aan de andere kant: Veel winst! Wat me helemaal verzekerde van het feit dat dit een goede beslissing was, was een opmerking van m'n vader: Na een testritje in mijn GT oordeelde hij "veel te snel voor zo'n kleine auto".. Hij heeft nog gelijk ook: eigenlijk is het helemaal niet nodig, zo belachelijk veel motorvermogen! Ik ga gewoon eens ff zoeken naar een gechipte computer, en een spaghetti-spruitstukje aanschaffen samen met een sportpijp zonder katalysator.. Heb daarnet maar meteen even een Kent-nokkenasje geregeld (295 graden, en ik wacht nog op een bevestiging). De versnellingsbak laat ik overigens wel origineel: 195 km/h bij 5800 r/min is wel prima, resulteert in 3600 r/min bij 120 km/h - zuinig genoeg - en als ik straks 220 haal mag het ?cht wel op zijn! De nokkenas laat ik voorlopig even op de plank liggen tot ik geld heb voor een bak pakkingen, lagers en keerringetjes. Ik ga voor een gedeeltelijke motorrevisie; m'n autootje heeft er namelijk al bijna 170.000 opzitten.. Geen zin om dadelijk 20.000 km te rijden en 'm dan weer open te moeten trekken omdat er een krukaskeerring of lager uit ligt. Dus maar meteen flink aanpakken, dan kan ie daarna weer minstens 150.000 km mee!
Zondag wordt de rode AX gesloopt, Joris komt het blok+bak+wat ie verder nodig heeft halen, ik haal de verkochte onderdelen + wat spul voor mezelf eruit (aanjager, dynamo, voorruit, hoofdremcilinder, accu, enz.), en een mede-Eindhovenaar komt het chassis verder ophalen voor zijn eigen AX. Verwacht die persoon (en nog een paar anderen) hier nog wel vaker te gaan zien op 't forum enzo! Even tussendoor wat foto's:



Morgen wordt echter ook spannend... Ik ga om 8.00u al starten (dus niet m'n bed uit, maar om 8.00u stipt zit ik in m'n auto!), ik heb ook maar meteen wat foto's gemaakt van wat er zoal ingaat:


- V.l.n.r.:
- 4x175w-versterker van onbekend merk (misschien is het maar 4x50W RMS, maar het versterkt!);
- Blaupunkt Valencia MP34 autoradio (voor specs - klik);
- Min-aansluitkabel versterker;
- Plus-aansluitkabel versterker (met 40A zekering in waterdichte behuizing);
- Signaalkabel versterker (met remote-kabel);
- Loshaaldingetjes, pinnetjes, clipjes van Blaupunkt;
- Een hele stapel in stukjes van 2,5 cm verknipte krimpkous;
- ISO-adapterkabeltjes, met die stekkertjes die achterin de radio moeten;
- Mini-ISO kabeltje, naar 4x RCA-connectoren (incl. remote)
En ja, inderdaad, de Infinity staat ook niet meer op de foto... Vandaag ook een leuk bod op gehad en direct verkocht, dus gaat er maar even een noname-versterker erin. Als deze bevalt houd ik het hier voorlopig bij. Mocht de geluidskwaliteit toch echt onder de maat zijn (of mocht ik wat geld in m'n broekzak hebben branden dat er echt uit m?et


Anyway, op de versterker worden dan de achterste speakers aangesloten, de voorspeakers komen sowieso direct aan de radio. Helaas krijg ik de speakers pas woensdag binnen, dus dan heb ik de hele week de tijd om van MDF een prachtoplossing te maken om ze in te hangen

Wat ik morgen ook maar meteen ff ga doen is de onderste motorsteun vervangen en hopen dat ik daarna weer normaal achteruit kan rijden (dat ding heb ik vandaag even opgehaald bij Citroën Van Gompel.. leuke garage, stond echt een pracht-CX GTi binnen!), en daarna, aan het einde van de dag, ga ik m?t muziek naar de leukste dame van Nederland.....

-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
Zo, gisteren (zaterdag) dus idd om half 8 (nou, ja, ok, half 9 dan
) m'n nest uit, eerst maar eens begonnen met wat gerag aan de motorsteun.. helaas zonder resultaat, want het ding komt met geen mogelijkheid los (momentsleutel en een dikke Gedore-ratel en het heeft allemaal geen zin). De onderste motorsteun vertoont wat haarscheurtjes, zag er niet superstevig uit, maar ook niet superslecht, alleen droog. Heb het ding dus gedurende de dag een aantal keer ingespoten met rubberspray, net als de andere motorsteunen en nog wat rubbertjes hier en daar.
Na de poging op de motorsteun de soldeerbout maar eens uit de kast gepakt, wat kabeltjes bij elkaar gezocht, de accu effe losgegooid (zodat ik geen stroom over m'n donder krijg) en eens begonnen met het maken van een ISO-aansluiting. Enkele tips wat betreft het solderen van je ISO-stekkers:
Zo, na het inbouwen van de radio (voorlopig aangesloten op de originele speakers, dus nog niks spannends te zien..), de accupolen er weer opgehangen en de motor gestart. Computer opnieuw in laten lezen, hij loopt echt 10x mooier nu! En ik heb muziek... Blaupunkt is stoer
Binnenkort meer, morgen foto's!

Na de poging op de motorsteun de soldeerbout maar eens uit de kast gepakt, wat kabeltjes bij elkaar gezocht, de accu effe losgegooid (zodat ik geen stroom over m'n donder krijg) en eens begonnen met het maken van een ISO-aansluiting. Enkele tips wat betreft het solderen van je ISO-stekkers:
- Maak rechte verbindingen; het is wat moeilijker met solderen, maar het werkt echt een heel stuk makkelijker als je je kabels later weg moet stoppen, aangezien het nu echt ??n kabel geworden is!
- Gebruik krimpkous; Dit is een spulletje, een soort huls die je om je kabel schuift, en die zo'n 60% krimpt als het verhit wordt. Een kleine investering van 1,50 euro en bij elkaar tien minuten extra werk die je een hele hoop ergernis kunnen besparen: Je zit immers niet te wachten op een radio die bij de eerste functionele rit op zaterdagavond uitvalt, of - nog erger - een auto die in de fik vliegt omdat er een ongezekerde kabel tegen je chassis valt! Afijn, je schuift dus eerst een stukje krimpkous over ??n van de twee stukjes kabel, soldeert dan de kabels aan elkaar. Vervolgens WACHT JE tot de verbinding een beetje is afgekoeld, anders krimpt je kous op het verkeerde moment, nl. halverwege de verbinding! Als de verbinding handwarm is schuif je de krimpkous eroverheen en houd je voorzichtig je soldeerbout ertegenaan, aan alle kanten, zodat ie mooi strak om de verbinding+kabels heen zit. Smelt NIET de kabelmantel, want dan heb je nog geen veilige verbinding.
- Als je niet precies weet welke kabel wat is: Trek in elk geval nieuwe kabels voor de stroom, ook als die van je contactslot af moet komen. Voorkomt storingen en ergernis en is een kleine moeite. Ook voor de speakers is nieuwe kwaliteitsbekabeling het devies. Ik heb 6 mm2-kabel gebruikt; een beetje dik, en duur, met 3,50 per meter. Vormt wel geen enkele beperking voor je speaker, en dat is het belangrijkste!
- Heb je een type 1 AX? Dan past die ISO-stekker precies in zo'n gleufje van je ventilatierooster in het midden van je dashboard. Gebruik van maken dus! Hoef je weer wat minder vast te houden tijdens het solderen...
- Wees verstandig(er dan ik), en probeer geen stukje van je hand mee te solderen. Dat stinkt, kan pijnlijk zijn en verbetert weinig aan je verbinding.
Zo, na het inbouwen van de radio (voorlopig aangesloten op de originele speakers, dus nog niks spannends te zien..), de accupolen er weer opgehangen en de motor gestart. Computer opnieuw in laten lezen, hij loopt echt 10x mooier nu! En ik heb muziek... Blaupunkt is stoer

Binnenkort meer, morgen foto's!
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
Nou, vandaag ook weer lopen sjouwen hier! Eerst onderweg van Maarssen naar Eindhoven Mekkio (incl. vriendin) ingehaald op de snelweg - die kwam m'n velgjes ophalen... De AX was me wel opgevallen, maar niet dat het dus een clublid was!
Toen Joris even op wezen pikken, die was bij Joost, samen met Martin, Rik en Sander. Kwam daar dus aan met Mekkio in m'n slipstream, het werd met 6 AX'en (waaronder 5 GT's!) zowaar een mini-meeting! Na Joost even de eerste wijzigingen aan de zilvergrijze GT te hebben laten zien er dus vandoor gegaan met Joris en Mekkio on my tail.. In Eindhoven gearriveerd eerst even de velgjes van Mekkio omgewisseld en m'n type 2 GT-stuur halsoverkop aan hem verkocht. Vervolgens samen met Joris even m'n (zijn!) blokje uit de rode AX geschroefd, met nadruk op even... Wegens een gebrek aan gereedschap zagen we het allebei even niet meer zitten hier en daar, gelukkig hadden we met wat hulp om half 12 de klus geklaard.
Daarna nog een pizza gegeten bij Istanbul, de betere lokale pizzaboer, en nadat ik Joris de tip had gegeven om de startmotor van de 1.4 die inmiddels achterin de Espace van z'n vader lag aan te sluiten op de accu en het contact van diezelfde Espace (zodat Pa Joris 's ochtends in elk geval goed wakker op weg zou gaan) vertrok hij weer richting Heerenveen...
Vervolgens dus nog even deze tekstjes geschreven, and again: Foto's volgen morgen!!
Toen Joris even op wezen pikken, die was bij Joost, samen met Martin, Rik en Sander. Kwam daar dus aan met Mekkio in m'n slipstream, het werd met 6 AX'en (waaronder 5 GT's!) zowaar een mini-meeting! Na Joost even de eerste wijzigingen aan de zilvergrijze GT te hebben laten zien er dus vandoor gegaan met Joris en Mekkio on my tail.. In Eindhoven gearriveerd eerst even de velgjes van Mekkio omgewisseld en m'n type 2 GT-stuur halsoverkop aan hem verkocht. Vervolgens samen met Joris even m'n (zijn!) blokje uit de rode AX geschroefd, met nadruk op even... Wegens een gebrek aan gereedschap zagen we het allebei even niet meer zitten hier en daar, gelukkig hadden we met wat hulp om half 12 de klus geklaard.
Daarna nog een pizza gegeten bij Istanbul, de betere lokale pizzaboer, en nadat ik Joris de tip had gegeven om de startmotor van de 1.4 die inmiddels achterin de Espace van z'n vader lag aan te sluiten op de accu en het contact van diezelfde Espace (zodat Pa Joris 's ochtends in elk geval goed wakker op weg zou gaan) vertrok hij weer richting Heerenveen...
Vervolgens dus nog even deze tekstjes geschreven, and again: Foto's volgen morgen!!
-
- AX Master Spammer
- Posts: 2744
- Joined: WedJan28, 2004 1:33:23 PM
- Location: Fijnaart (West Brabant)
- Contact:
Jo kevin, goed bezig! Dat interieurtje staat ook errug goed bij deze kleur wagen en dash
enneh dat gedonder met die torx bitjes heb ik ook meegemaakt, laatst een afgebroken en een nieuwe (hardstalen) kosste me 7euro
En ik heb nu al 3 keer voorstoelen gewisseld, en 3 keer paste de gordels niet meer



enneh dat gedonder met die torx bitjes heb ik ook meegemaakt, laatst een afgebroken en een nieuwe (hardstalen) kosste me 7euro

En ik heb nu al 3 keer voorstoelen gewisseld, en 3 keer paste de gordels niet meer


Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
Kakelbont wrote:Jo kevin, goed bezig! Dat interieurtje staat ook errug goed bij deze kleur wagen en dash![]()
enneh dat gedonder met die torx bitjes heb ik ook meegemaakt, laatst een afgebroken en een nieuwe (hardstalen) kosste me 7euro![]()
En ik heb nu al 3 keer voorstoelen gewisseld, en 3 keer paste de gordels niet meer![]()
vond het interieur er ook erg mooi bij staan ja. moet nu nog een zilvergrijs voorscherm hebben voor rechtsvoor, en denk er ook hard over om de rode streepjes eraf te trekken. die gordels vond ik ook niet echt handig.. moet nu voor rechts dezelfde aansluiting vinden zonder "touw".

-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
pcrodent wrote:Zo wat een hoop bezigheden terwijl ik even niet op je wie=wie lette... Had meteen voor een avond leesvoer
Mooi werk! Jammer van je motorsteun... Maar daar kom je ook nog wel uit. Het ontbreekt je in ieder geval niet aan energie.
Ghehe, ja, moet iets te doen hebben heh


Oh ja, voor alle snelheidsfreaks:
Mijn GT loopt vrij stevig tot over de 170. tot 180-185 gaat nog wel redelijk, uiteindelijk haal ik 195 km/u.
Tellerafwijking >>> 120 = 115 km/h, dus 195 km/h op de teller zou 187 echte km/h zijn. Best netjes met een opgegeven top van 178 km/h!
Overigens liep de rode harder, die had bij 120 een tellerafwijking van 2% en deed 205 km/h op de teller >> 201 echte km/h.
Heb ook de 0-100 ff getest (sprintje gefilmd), haal op glad wegdek 0-100 in iets van 10 seconden, dus dat is ook erg netjes (moest 'm een klein beetje inhouden i.v.m. wielspin en spoorvorming, denk dat 0-100 in 9,5 goed haalbaar is).
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
tuurlijk niet Joris..
En nu dan eindelijk foto's! eerst eens van de avond van het uitbouwen van het blok uit de Plaisir...
Voor alle foto's: KLIK
en ja, ik heb inderdaad een knalgroen lachkussen achterin m'n AX liggen. Was een cadeautje, dus die blijft daar ook liggen, evenals het hagedisje dat binnenkort weer op m'n dashboard verschijnt..
En nu dan eindelijk foto's! eerst eens van de avond van het uitbouwen van het blok uit de Plaisir...
Voor alle foto's: KLIK


en ja, ik heb inderdaad een knalgroen lachkussen achterin m'n AX liggen. Was een cadeautje, dus die blijft daar ook liggen, evenals het hagedisje dat binnenkort weer op m'n dashboard verschijnt..

Last edited by kevin.broke on TueApr05, 2005 1:22:11 AM, edited 5 times in total.