jep al slaat de roest toe hoor, ik had al wat gemeld tijdje geleden en ook al owatrol (hoe je het ook schrijft) gehaald maar ik moet dat echt gaan doen binnenkort...
Maar verder is het inderdaad een prachtexemplaar, moet eigenlijk nog weer eens op een meeting komen
het is en blijft een type 1, en samen met de gele buitenste lampen, en gele mistlampen, zou het niet mooier staan om dan oranje buitenknippers te hebben?
zomaar een idee, of is dat niet mooi?
verder, ziet ie er rete-strak uit !
en dat de spiegel-sloper acuut uitglijd over een bananenschil en met z'n harses op de spiegel van z'n eigen auto beland
Hmmm een Volvo S80 met 2,9 V6 van 200PK kun je er met de standaard Carb net niet uittrekken
Erg leuk voor het stoplicht vanochtend, vrouw in een S80 naast me, stoplicht op groen ik vol gas er vandoor. Vrouw geeft goed gas, ik trek lekker door maar hou het net niet bij. Vrouw gaat me voorbij en zie haar voor me schuiven (van 2 naar 1 baan) en verbaasd in haar binnenspiegel kijken
Dat ligt dan toch aan jouw manier van optrekken denk ik, want zo h??l snel zijn die dingen niet
Misschien teveel wielspin of te weinig toeren? >> Vooral de eerste meters kan je flink winst maken met een AX. Andere auto's rijden dan vaak wel sneller 100 km/h, maar dat betekent niet dat ze je dan ook alweer ingehaald hebben...
Volgende keer gewoon stoppen bij 90/100, zo van "ik ga me nu netjes aan de snelheid houden", werkt fantastisch om de wat moeilijkere tegenstanders toch op te fokken
Had woensdagavond trouwens zelf nog ff een Tigra TwinTop 1.8 te pakken.. viel me tegen van dat Opeltje, had zo'n apparaat wel sneller verwacht..
Dat deed ik hoor, was wel een B-weg dus rustig aan, ben vorige week al gelaserd met 31 km/h te hard
Maar altijd leuk, ik vind het lachen met een oude auto de nieuwe auto's gewoon even de oren wassen heerlijk. Opels zijn meestal niet erg snel vind ik (al is zo'n Zafira OPC wel rap, m'n collega heeft er een...)
killer wrote:Dat deed ik hoor, was wel een B-weg dus rustig aan, ben vorige week al gelaserd met 31 km/h te hard
Maar altijd leuk, ik vind het lachen met een oude auto de nieuwe auto's gewoon even de oren wassen heerlijk. Opels zijn meestal niet erg snel vind ik (al is zo'n Zafira OPC wel rap, m'n collega heeft er een...)
Das inderdaad leuk, zo'n Zafira OPC heb ik laatst nog het snot voor de ogen gereden, en dat beteuterde gezicht van die man was goud waard
arnie wrote:Maar daar zou je dan hier niks van lezen
Liever niet nee Ach ja, heb een weekje geleden ofzo nog wel eervol verloren. Werd uitgedaagd door een Porsche 924, en die zijn normaal niet zo rap... maar er stond "924 Turbo" op de achterkant. Foutje