Michiel aka Killer (AX 1.4 GT '88)

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
killer
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 326
Joined: ThuSep21, 2006 1:01:34 PM
Location: Zwolle
Contact:

Post by killer »

jep al slaat de roest toe hoor, ik had al wat gemeld tijdje geleden en ook al owatrol (hoe je het ook schrijft) gehaald maar ik moet dat echt gaan doen binnenkort...

Maar verder is het inderdaad een prachtexemplaar, moet eigenlijk nog weer eens op een meeting komen :wink:

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

denk het ook ja... dan mag je 'm - ondanks de lagere topsnelheid - wat mij betreft best tegen de mijne ruilen (Y)

killer
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 326
Joined: ThuSep21, 2006 1:01:34 PM
Location: Zwolle
Contact:

Post by killer »

hahaha dat geloof ik wel ja :lol:

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

het is en blijft een type 1, en samen met de gele buitenste lampen, en gele mistlampen, zou het niet mooier staan om dan oranje buitenknippers te hebben?

zomaar een idee, of is dat niet mooi?

verder, ziet ie er rete-strak uit !

en dat de spiegel-sloper acuut uitglijd over een bananenschil en met z'n harses op de spiegel van z'n eigen auto beland :idea: :)
Spreken is goud, Ductape is zilver.

killer
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 326
Joined: ThuSep21, 2006 1:01:34 PM
Location: Zwolle
Contact:

Post by killer »

Die buitenknippers weet ik niet eigenlijk, ik ga wel eens wat photoshoppen. Kan ik eens kijken...

En die spiegelaftrapper wens ik minimaal dat toe ja :wink:

MBa@NL
Archivaris
Archivaris
Posts: 5045
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by MBa@NL »

killer wrote:Die buitenknippers weet ik niet eigenlijk, ik ga wel eens wat photoshoppen. Kan ik eens kijken...

En die spiegelaftrapper wens ik minimaal dat toe ja :wink:


Als je in Nieuwerkerk aan den IJssel of omgeving bent kom je maar ff langs, we hebben vast nog wel een setje over voor je ;)

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

:lol: DuFF z'n toewensingen veranderen van iets te agressief naar erg grappig :lol:

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

kevin.broke wrote::lol: DuFF z'n toewensingen veranderen van iets te agressief naar erg grappig :lol:


hoezo, zie jij net je buurman uitglijden over een ba.....
Spreken is goud, Ductape is zilver.

killer
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 326
Joined: ThuSep21, 2006 1:01:34 PM
Location: Zwolle
Contact:

Post by killer »

Net de spiegel opgehaald, man wat ziet dat er goed uit zeg :shock:

Als de pasvorm goed is bestel ik de andere kant ook, voor een kleine 15 euro per spiegel ziet het er dan weer super uit :!:

killer
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 326
Joined: ThuSep21, 2006 1:01:34 PM
Location: Zwolle
Contact:

Post by killer »

Spiegeltje zit er weer op, inderdaad 20 minuten werk. Ziet er weer goed uit, nu hopen dat ze er vanaf blijven.

Maak binnenkort nog wel ff foto :wink:

killer
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 326
Joined: ThuSep21, 2006 1:01:34 PM
Location: Zwolle
Contact:

Post by killer »

Hmmm een Volvo S80 met 2,9 V6 van 200PK kun je er met de standaard Carb net niet uittrekken :lol:

Erg leuk voor het stoplicht vanochtend, vrouw in een S80 naast me, stoplicht op groen ik vol gas er vandoor. Vrouw geeft goed gas, ik trek lekker door maar hou het net niet bij. Vrouw gaat me voorbij en zie haar voor me schuiven (van 2 naar 1 baan) en verbaasd in haar binnenspiegel kijken :lol:

Wat is het toch een heerlijk autootje :lol:

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

Dat ligt dan toch aan jouw manier van optrekken denk ik, want zo h??l snel zijn die dingen niet :lol:

Misschien teveel wielspin of te weinig toeren? >> Vooral de eerste meters kan je flink winst maken met een AX. Andere auto's rijden dan vaak wel sneller 100 km/h, maar dat betekent niet dat ze je dan ook alweer ingehaald hebben...

killer
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 326
Joined: ThuSep21, 2006 1:01:34 PM
Location: Zwolle
Contact:

Post by killer »

Nee ging ook wel goed hoor, eerste meters was ik zeker eerder weg alleen vanaf 70-80 liep die Volvo gewoon in en haalde me ook in...

Wielspin had ik amper en toeren genoeg

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

Volgende keer gewoon stoppen bij 90/100, zo van "ik ga me nu netjes aan de snelheid houden", werkt fantastisch om de wat moeilijkere tegenstanders toch op te fokken :lol:
Had woensdagavond trouwens zelf nog ff een Tigra TwinTop 1.8 te pakken.. viel me tegen van dat Opeltje, had zo'n apparaat wel sneller verwacht..

killer
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 326
Joined: ThuSep21, 2006 1:01:34 PM
Location: Zwolle
Contact:

Post by killer »

Dat deed ik hoor, was wel een B-weg dus rustig aan, ben vorige week al gelaserd met 31 km/h te hard :?

Maar altijd leuk, ik vind het lachen met een oude auto de nieuwe auto's gewoon even de oren wassen heerlijk. Opels zijn meestal niet erg snel vind ik (al is zo'n Zafira OPC wel rap, m'n collega heeft er een...)

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2071
Joined: FriAug01, 2003 12:56:51 AM
Location: Veendam

Post by peter »

killer wrote:Dat deed ik hoor, was wel een B-weg dus rustig aan, ben vorige week al gelaserd met 31 km/h te hard :?

Maar altijd leuk, ik vind het lachen met een oude auto de nieuwe auto's gewoon even de oren wassen heerlijk. Opels zijn meestal niet erg snel vind ik (al is zo'n Zafira OPC wel rap, m'n collega heeft er een...)


Das inderdaad leuk, zo'n Zafira OPC heb ik laatst nog het snot voor de ogen gereden, en dat beteuterde gezicht van die man was goud waard :lol:
Image

Henri106
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 394
Joined: MonJun13, 2005 7:13:13 PM
Location: Werkendam
Contact:

Post by Henri106 »

Moet je eens de zafira opc van iemand bij ons van de club tegen komen ;). Weet 1 ding die zal niet beteuterd kijken na een sprintje :wink:
Image

My Cars <98>.

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Henri106 wrote:Moet je eens de zafira opc van iemand bij ons van de club tegen komen ;). Weet 1 ding die zal niet beteuterd kijken na een sprintje :wink:


Maar daar zou je dan hier niks van lezen :wink:
Freude am Fahren.

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

arnie wrote:Maar daar zou je dan hier niks van lezen :wink:


Liever niet nee :lol: Ach ja, heb een weekje geleden ofzo nog wel eervol verloren. Werd uitgedaagd door een Porsche 924, en die zijn normaal niet zo rap... maar er stond "924 Turbo" op de achterkant. Foutje :roll:

killer
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 326
Joined: ThuSep21, 2006 1:01:34 PM
Location: Zwolle
Contact:

Post by killer »

hahaha dat gebeurt ook, ik trok het vanochtend immers ook net net tegen die Volvo...

Maar goed ik vind het wel leuk om mensen even de porren en ze even te laten schrikken dat "zo'n oude bak" het ze nog even moeilijk kan maken :lol:

Beetje pesten is ook al erg leuk 8)

Post Reply