Marc aka q01z, GTI '92, Twingo 1.5 '12, GSA 1.3, C5 2.0Break
Moderator: webmasters
arne, je hebt groot gelijk dat ik werk moet zoeken.. (hopelijk heb ik dat gevonden, proefdag vandaag ging erg goed!)
alleen euhmm er wordt voor mij gezocht in een straal van 50km door start/vedior/cwi/manpower
ik heb vd zomer me helemaal suf gesoliciteerd met vaak het antwoord 'sorry u bent te oud' al voor ze naar de rest keken.
in alle mogelijke branches is het lastig om werk te vinden hier.. bij een aantal van mijn solicitaties bleek ik meer dan 200 medekandidaten te hebben.
Dus je hebt volledig gelijk dat ik werk moet zoeken, en dat had ik misschien ook al wel gevonden als ik mindere eisen zou stellen (en die eisen zijn al niet zo hog) maar er is op het moment gewoon weinig.
bovendien moet je werken ook psychisch aankunnen
mara genoeg geleuterd hierover!
vandaag me kop vd GT getrokken.. foto's/reportage komen straks.. laten we alvast maar beginnen met te zeggen dat het niet best was.. en een wonder dat het nog liep.. en dat ik nu weet waar me water bleef
alleen euhmm er wordt voor mij gezocht in een straal van 50km door start/vedior/cwi/manpower
ik heb vd zomer me helemaal suf gesoliciteerd met vaak het antwoord 'sorry u bent te oud' al voor ze naar de rest keken.
in alle mogelijke branches is het lastig om werk te vinden hier.. bij een aantal van mijn solicitaties bleek ik meer dan 200 medekandidaten te hebben.
Dus je hebt volledig gelijk dat ik werk moet zoeken, en dat had ik misschien ook al wel gevonden als ik mindere eisen zou stellen (en die eisen zijn al niet zo hog) maar er is op het moment gewoon weinig.
bovendien moet je werken ook psychisch aankunnen
mara genoeg geleuterd hierover!
vandaag me kop vd GT getrokken.. foto's/reportage komen straks.. laten we alvast maar beginnen met te zeggen dat het niet best was.. en een wonder dat het nog liep.. en dat ik nu weet waar me water bleef
-
- AX super weirdo
- Posts: 4657
- Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
- Location: Hardinxveld-Giessendam
- Contact:
Bedoelde het niet beledigend ofzo hoor Marc, snap jij ook wel hoop ik. Maar ik kan het me gewoon niet voorstellen joh. Ik doe een technische opleiding en word gewoon gebeld door bedrijven of ze me alvast kunnen reserveren als ik van school kom (dan overdrijf ik echt niet).
Op de stages die ik tot nu toe heb gehad kan ik allemaal zo terecht, dus misschien is het voor mij wel te makkelijk praten. Ik zit in totaal andere branche als jouw denk ik.
Benieuwd naar pics....
Op de stages die ik tot nu toe heb gehad kan ik allemaal zo terecht, dus misschien is het voor mij wel te makkelijk praten. Ik zit in totaal andere branche als jouw denk ik.
Benieuwd naar pics....
Freude am Fahren.
pics komen zo, zijn al gesorteerd maar eerst eten.
je hebt me niet beledigt hoor Arne! wees niet bang.. maar ik dacht ik leg het ff beter uit
en euhm.. ik wil ook gebeld worden of ik kom werken dat deden ze vorig jaar nog wel allemaal.. zelfs keer aanbieding van een pizzeria gehad waar ik zelf me loon mocht bepalen toen zei ik voor de gein '15,- p/u' keken ze even moeilijk en toen zeiden ze gewoon 'das goed' mjah andere tijden (toen niet gedaan trwns)
je hebt me niet beledigt hoor Arne! wees niet bang.. maar ik dacht ik leg het ff beter uit
en euhm.. ik wil ook gebeld worden of ik kom werken dat deden ze vorig jaar nog wel allemaal.. zelfs keer aanbieding van een pizzeria gehad waar ik zelf me loon mocht bepalen toen zei ik voor de gein '15,- p/u' keken ze even moeilijk en toen zeiden ze gewoon 'das goed' mjah andere tijden (toen niet gedaan trwns)
komen ze!
eerst de foto's van gisteren..
"french car parking only"
1 vd 3 bx-en van Serge.. goeie vriend van me
poseren
creatief bezig
het begint al te glimmen..
eerst de foto's van gisteren..
"french car parking only"
1 vd 3 bx-en van Serge.. goeie vriend van me
poseren
creatief bezig
het begint al te glimmen..
Last edited by q01z on SunNov13, 2005 12:46:06 AM, edited 1 time in total.
zo.. en nu de foto's van vandaag!
verdacht uitzicht
start vd demontage:
volgas
verlaagde voorbumper
SUV stand vd hydraulische vering maar in werking gesteld..
euhmm eng.. bij het demonteren vd uitlaat liep bij cilinder 2 olie uit de uitlaatpoort, belooft niet veel goeds..
verder demonteren dus maar
daar hebben we het al.. mayo op de rechter bout.. en ergens nog een druppel
koelvloeistof als je goed zoekt
tsja euhmm al die olie is ook nix hoor!
water hoort hier niet geloof ik he
vuil gereedschap
schoon gereedschap
verdacht uitzicht
start vd demontage:
volgas
verlaagde voorbumper
SUV stand vd hydraulische vering maar in werking gesteld..
euhmm eng.. bij het demonteren vd uitlaat liep bij cilinder 2 olie uit de uitlaatpoort, belooft niet veel goeds..
verder demonteren dus maar
daar hebben we het al.. mayo op de rechter bout.. en ergens nog een druppel
koelvloeistof als je goed zoekt
tsja euhmm al die olie is ook nix hoor!
water hoort hier niet geloof ik he
vuil gereedschap
schoon gereedschap
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
betredfd peugeot 106xsi 1.4 benzine 4cyl. kop.
naar aanleiding van uw ontavngen email delen wij u mee dat het mogelijk s om uw cilinderkop te bewerken.
onkosten
cilinderkop reinigen 10,-
cilinderkop afpersen 59,-
cilinderkop vlakken 39,-
onderdelen
koppakingset (klepseals +koppakking) 69,-
kopbouten 20,-
milietoeslag + overige kosten 15,-
alles netto excl. btw.
buh.. 225,- ex btw.. tsja voor het gedane werk niet eens zo duur.. maar toch
ff sparen dus maar
vandaag maar weer es wat gedaan, wilde eigenlijk geen foto's maken.. maar ik moest wel.. verslaving he?
eerst die 1.0 maar es grondig bekeken.. had ik nog niet gedaan namelijk..
het was afschrikwekkend.. mensen met een zwakke maag kunnen beter niet kijken
dat wordt dus lassen
Verder leek het me leuk om me 1.0 te verlagen.. je moet tenslotte toch wat.. en euhmm dat is echt een eitje! ! de volgende foto's zijn allemaal binnen een half uur.
boutje los:
men neme een bout en een moertje, moertje zet je vast tegen de torsie zodat je aan de bout kan draaien
dit wel in een dop natuurlijk, anders kan je niet trekken
kijk! hoe soepeltjes
mm iets te soepeltjes
nieuw boutje! zelfde probleem
toen het geheel maar terug naar binnen geslagen.. ik krijg die laatste bout er ook niet meer uit maar ik kreeg gelukkig een goede tip hiervoor, dus dat komt wel goed (dank Eric )
verder heb ik even tijdelijk de 14" velgen van neonak erop gegooit (ssst niet tegen m zeggen) zodat ik mijn eigen velgen kan reincarneren.
weinig speling? valt toch wel mee..
linker kant is trouwens minder speling (zag ik na het parkeren) dus ik denk dat door het gekloot met de torsie het geheel wel iets verdraait en dus verhoogt ipv verlaagt is aan de rechterkant.
eerst die 1.0 maar es grondig bekeken.. had ik nog niet gedaan namelijk..
het was afschrikwekkend.. mensen met een zwakke maag kunnen beter niet kijken
dat wordt dus lassen
Verder leek het me leuk om me 1.0 te verlagen.. je moet tenslotte toch wat.. en euhmm dat is echt een eitje! ! de volgende foto's zijn allemaal binnen een half uur.
boutje los:
men neme een bout en een moertje, moertje zet je vast tegen de torsie zodat je aan de bout kan draaien
dit wel in een dop natuurlijk, anders kan je niet trekken
kijk! hoe soepeltjes
mm iets te soepeltjes
nieuw boutje! zelfde probleem
toen het geheel maar terug naar binnen geslagen.. ik krijg die laatste bout er ook niet meer uit maar ik kreeg gelukkig een goede tip hiervoor, dus dat komt wel goed (dank Eric )
verder heb ik even tijdelijk de 14" velgen van neonak erop gegooit (ssst niet tegen m zeggen) zodat ik mijn eigen velgen kan reincarneren.
weinig speling? valt toch wel mee..
linker kant is trouwens minder speling (zag ik na het parkeren) dus ik denk dat door het gekloot met de torsie het geheel wel iets verdraait en dus verhoogt ipv verlaagt is aan de rechterkant.