Mastenhose - AX, 2CV, Partner - Update 17/02/2012 Nwe FOTO's

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

...een veiligere auto omdat je wel is met kind achterin op pad bent.


en dan koop je een coupé?

als er iets is wat k*t is, is het kloten met de kinderstoel op de achterbank in een coupé.

Maar jij hebt natuurlijk redenen genoeg waarom je die auto wou, en dat is genoeg, dus veel plezier met die dikke slee, en dat je er lang plezier van mag hebben.

Als je er maar niet mee op vakantie gaat naar frankrijk (flauwe conversatoriaire grap...)
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

Is het stom als ik zeg dat ik jouw volcane leuker vond :roll: ... (komt ws omdat ik een ax liefhebber ben :lol: )

Wel fijn .... je hoeft nu nergens meer richting aan te geven ... je hoeft je hierover ook niet schuldig te voelen ... niemand die het verwacht :wink: :lol:

Veel plezier mer de beemer.

(let op ! op 2 km van jouw huis ligt een 2 baans weg die zich opsplitst in een stuk of 20 rijbanen ... op het laatste stuk van 300 meter mag je maar 50 ... de TT die mij op het 80 stuk inhaalde met 160 zal dit wel geweten hebben maar deze schurkeboef werd gisteren weer met 56 km pu geflitst omdat hij ff naar links keek)
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

Henk Bats
Drempelkiller
Drempelkiller
Posts: 3709
Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by Henk Bats »

Marco, gefeliciteerd met je Duitse slagschip :wink: en veel rijplezier gewenst.

Groetjes, Henk
Image

Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Post by Mastenhose »

DuFF wrote:...een veiligere auto omdat je wel is met kind achterin op pad bent.


en dan koop je een coupé?

als er iets is wat k*t is, is het kloten met de kinderstoel op de achterbank in een coupé.
Mijn vrouw verklaarde me voor gek toen ik met een E36 station op de proppen kwam... "Dat hebben we toch al?", was haar reactie...
Om die reden 'mocht' ik voor een speeltje voor mijzelf gaan kijken... :lol:
Rock's wrote:Wel fijn .... je hoeft nu nergens meer richting aan te geven ... je hoeft je hierover ook niet schuldig te voelen ... niemand die het verwacht :wink: :lol:

Veel plezier mer de beemer.

(let op ! op 2 km van jouw huis ligt een 2 baans weg die zich opsplitst in een stuk of 20 rijbanen ... op het laatste stuk van 300 meter mag je maar 50 ... de TT die mij op het 80 stuk inhaalde met 160 zal dit wel geweten hebben maar deze schurkeboef werd gisteren weer met 56 km pu geflitst omdat hij ff naar links keek)
Dat richting aangeven is gewoon lastig, omdat dat pookje zo kort is! ;)
Verder ben ik erg nieuwsgierig naar het punt met flitser waar jij op doelt! ;)
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

Bij de kruising provincialeweg / westlandseweg ..... op de provinciale weg..

Volgens mij is de laatste 500 meter 6 baans en mag je maar 50 ..... en als het op zaterdagochtend erg rustig is valt het niet mee om daqar 50 te rijden.... ik was heel relaxed op mijn dooie akkertje aan het rijden en dan ben je toch nog de sjaak .... jammer :?

wat heb ik geleerd ? .... let niet op het verkeer en waar je heen moet maar zoek voortdurend naar flitspalen en let op je tellert...
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5006
Joined: SunMay07, 2006 5:24:23 PM
Location: Harderwijk
Contact:

Post by Bossie »

Mastenhose wrote:
DuFF wrote:...een veiligere auto omdat je wel is met kind achterin op pad bent.


en dan koop je een coupé?

als er iets is wat k*t is, is het kloten met de kinderstoel op de achterbank in een coupé.
Mijn vrouw verklaarde me voor gek toen ik met een E36 station op de proppen kwam... "Dat hebben we toch al?", was haar reactie...
Om die reden 'mocht' ik voor een speeltje voor mijzelf gaan kijken... :lol:
In dat geval had je ook wel weer een leuke AX kunnen kopen. :roll:


Veel plezier met je nieuwe aanwinst!
Image Image Image

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Post by Mastenhose »

Rock's wrote:Bij de kruising provincialeweg / westlandseweg ..... op de provinciale weg..

Volgens mij is de laatste 500 meter 6 baans en mag je maar 50 ..... en als het op zaterdagochtend erg rustig is valt het niet mee om daqar 50 te rijden.... ik was heel relaxed op mijn dooie akkertje aan het rijden en dan ben je toch nog de sjaak .... jammer :?

wat heb ik geleerd ? .... let niet op het verkeer en waar je heen moet maar zoek voortdurend naar flitspalen en let op je tellert...
Ik rij daar bijna dagelijks en nóg moet ik mezelf er soms aan herinneren dat die kl*te-palen daar staan... Jammer dat de foto's tegenwoordig digitaal doorgestuurd worden, het in de fik steken van de paal heeft nu ook geen effect meer... :( ;)

Je had wel ff op de koffie kunnen komen, je was toch in de buurt! ;)
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4781
Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
Location: Delft

Post by AlexanderB »

in de fik steken *voor* je op de foto gaat heeft altijd zin :lol:
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Post by Losroyos »

Als jij met een jerrycan komt aanlopen, en iemand anders rijdt te hard sta je der toch mooi op :lol:

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Post by Mastenhose »

Sorry voor de letterlijke en figuurlijke vervuiling, maar de vogels hier in de straat hebben 't niet zo op m'n BMW geloof ik...
Image
Image

Hopelijk vanmiddag even de mogelijkheid om er een spons langs te trekken...
Zoals op de foto's te zien is: Gele koplampen! (Y), de oranje knippers gaan er hopelijk dit weekend uit (naast de koplampen en op de zijschermen). Met een beetje mazzel kan ook de Remus er dit weekend onder.
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Post by Losroyos »

Flink wat "steenslagpoep" hahah

Remus zal hem zeker niet misstaan, En die andere onderdelen ook niet :lol:

Maar de auto ziet er in het echt toch echt beter uit dan zo op de foto.

Tevens zou het vanmiddag niet heel lekker weer worden ;)

Ceristimo
AX Master
AX Master
Posts: 1559
Joined: SunOct25, 2009 2:40:25 PM

Post by Ceristimo »

Ah...Vogelpoep. Die rotbeesten zoeken op een parkeerplaats bewust een auto uit, die ze er dan volledig onderschijten.

Het zal ongeveer een jaar geleden zijn dat ik met wat toenmalige collega's op het dak van het kantoorgebouw een sigaretje stond te roken (inmiddels alweer 9 maand gestopt...)

In de verte komt een groep vogels aangevlogen. Geen idee wat voor soort vogels, want ik ben geen bioloog. Maar ze hadden vleugels, dus het waren geen vissen. Enfin, die dingen vliegen over de parkeerplaats die zich voor het kantoorgebouw bevind.
Deze parkeerplaats staat bommetje vol. Er is niet 1 parkeerplek meer vrij.

Zonder enige aanleiding en vanuit het niets, mikken vrijwel al die vogels tegelijkertijd op een rode Ford Ka, die daar tussen alle andere auto's geparkeerd stond. Binnen 5 seconden ziet de rode auto wit van de vogelschijt. Wij verkeerden in opperste verbazing. Er stonden veel meer rode auto's geparkeerd, en de auto's naast de Ford Ka waren nog brandschoon. Die ellendelingen hadden het echt op die specifieke auto gemunt.

Iedere keer als ik weer een ondergeschoten auto zie moet ik daar weer aan denken. "Kennelijk vonden die vogels het een lelijke wagen". Ze doen het echt met opzet!

En tja, jij rijdt natuurlijk in zo'n Duits geval, in plaats van Franse kunst op wielen. Als ik een vogel was had ik het ook wel geweten.... :P :P

Zonder gekheid: Da's natuurlijk niet leuk. En ik vraag me echt af hoe het kan dat vogels er zo specifiek een auto uitpikken. Waar zit hem dat in? Kleur/geur/model?...
Succes met wassen... :?
Jij bent precies een Franse auto. Mooi en onverslijtbaar volgens de reclamespot.
Maar als de motor nog wil lopen, dan is het plaatwerk al verrot.
Image

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Post by Mastenhose »

Ceristimo wrote:...en de auto's naast de Ford Ka waren nog brandschoon.
Same here, links en rechts stonden auto's, en alleen de mijne zat van voor toch achter en links naar rechts onder...
Ceristimo wrote:En tja, jij rijdt natuurlijk in zo'n Duits geval, in plaats van Franse kunst op wielen. Als ik een vogel was had ik het ook wel geweten.... :P :P
Mijn Franse mobiel is inderdaad ongemoeid gebleven, hoewel de Xsara onlangs wel door een Duitse reiger is behandeld volgens mij...;)
(Dat ie een snorretje had kon ik nog net zien in m'n ooghoek...)
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5006
Joined: SunMay07, 2006 5:24:23 PM
Location: Harderwijk
Contact:

Post by Bossie »

Je woont gewoon in een buurt waar de vogels een goede smaak hebben. Dit is je straf voor het rijden in een BMW ipv. in een AX ;)

Niet te lang wachten met schoonmaken, die vogelpoep brand anders in je lak en die vlekken krijg je er niet meer uit.
Image Image Image

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Post by Mastenhose »

Bossie wrote:Niet te lang wachten met schoonmaken, die vogelpoep brand anders in je lak en die vlekken krijg je er niet meer uit.
Bedankt voor de tip! (Y)
Was er al wel mee bekend overigens, maar het moet er vandaag nog vanaf... Al moet ik de auto in de stromende regen wassen.... ;)
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4781
Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
Location: Delft

Post by AlexanderB »

Image
:lol:
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

iewl! gatver! een BMW! weg van het forum! oprotten met dat ding!! aargghh ik kan het niet aanziennn


tis gewoon verschrikkelijk!


(ik wil dr ook zo 1 :P)
Image

2Black
citrofiel in crisis
citrofiel in crisis
Posts: 4469
Joined: SatJul16, 2005 1:14:48 PM
Location: Rheden

Post by 2Black »

Mastenhose wrote:Sorry voor de letterlijke en figuurlijke vervuiling, maar de vogels hier in de straat hebben 't niet zo op m'n BMW geloof ik...
Ach, dat valt wel mee.

Rokkie ziet er eigenlijk altijd zo uit 1 dag na het wassen. Hebben hier een forse populatie duiven... &$#beesten.
Geen kruid tegen gewassen, of het moet buskruit zijn natuurlijk.
Collin,

Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh

Ceristimo
AX Master
AX Master
Posts: 1559
Joined: SunOct25, 2009 2:40:25 PM

Post by Ceristimo »

q01z wrote:
(ik wil dr ook zo 1 :P)
Heiden! Barbaar! Afvallige! Ongelovige! Afgodendienaar!

:P

*doet ogen dicht, telt tot tien en....Nee, de AX is nog steeds niet gegroeid en heeft er nog steeds niet 2 cilinders en 2 liter extra motorinhoud bijgekregen...
Jij bent precies een Franse auto. Mooi en onverslijtbaar volgens de reclamespot.
Maar als de motor nog wil lopen, dan is het plaatwerk al verrot.
Image

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Post by Mastenhose »

Ceristimo wrote:
q01z wrote:
(ik wil dr ook zo 1 :P)
Heiden! Barbaar! Afvallige! Ongelovige! Afgodendienaar!

:P

*doet ogen dicht, telt tot tien en....Nee, de AX is nog steeds niet gegroeid en heeft er nog steeds niet 2 cilinders en 2 liter extra motorinhoud bijgekregen...
Het is 'maar' een 2.8 hoor! ;)
Het is een auto die totaal niet met een AX te vergelijken is. Het rijdt fantastisch, voelt als een tank, het dwingt onbedoeld respect af, iets wat in de AX nog weleens te wensen overliet, mensen die je gewoon even 'over het hoofd' zagen...
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

Post Reply