Grietje

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

Het is inderdaad 1990. Ik wil trouwens best een pogingkje wagen @ bouten als ik de bumper op kom halen!

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

:o :roll:

Image

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

:lol:
Spreken is goud, Ductape is zilver.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

had t gisteravond al gezien, hij's leuk :D
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

Hij staat bij APK garage...... (GT)
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

*duimt voor je* (y)

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

Duimen heeft geholpen :D
AaaaaaPeeeeKaaaaa!
=

Citrosan
AX Master
AX Master

Post by Citrosan »

gefeliciteerd dan maar, loon naar werken (y)

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

gefeliciteerd :D

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

woohooo :D Als beloning issie afgetrapt :twisted:

Heerlijk hierzo over 2 rotondes blijven rijden ;) liggen vlak bij elkaar dus elke keer soort van 8tjes (maar niet helemaal want ik rij geen spook) gecrosst, steeds harder (als er ntrlk dan teminste geen verkeer aan kwam he, maar die rotondes liggen er al maar de huizen nog niet dus, vrij stil!)

super leuk :D Hij doet goed!

roest was wel een aanmerking en ik was nog wat stomme dingen vergeten zoals koplampen afstellen en accu klem terug zetten enzo. Maar ze hebben alles voor me geregeld. Spoorverbreders achter was ntrlk ook wel beetje veel van t goede (2cm) dus ze belde of ik niet nog setje andere wielen had...

TRS op bokken ' ja hoor die heb ik wel :D!'
Zij die wielen erop, GT afmelden in computer, geen steekproef, mooi, spacers met andere wielen er weer om... ;)
=

Rio97
Total admin
Total admin

Post by Rio97 »

Gefeliciteerd!
Ik wilde zeggen dat het altijd erg lekker rijdt met een verse apk, maar dat heb je zo te lezen al flink gedaan :wink:
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

Rio97 wrote:Gefeliciteerd!
Ik wilde zeggen dat het altijd erg lekker rijdt met een verse apk, maar dat heb je zo te lezen al flink gedaan :wink:
Hij vraaaagt erom :D! heerlijk ding die GT......
=

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

vroaaaaaaaaaaaaaaaaaaam :D!!!

Woohooo, super GT :D Slalom is zo enorm gaaf!!!

Eerst rondjes met slalomBX meegereden, maar ja, dan wil je toch wel zelf he :D Dus starts ingekocht en here we go :twisted:

Eerste rondje was ff wennen (had dan ook niet proefgereden) baan was lekker glad :D Maar de starts daarna steeds 5 seconden sneller, tot dat... 1:19!

Nuja, wat zegt zon tijd, nou... daarna een ervaren slalommer die wel rondje met mn GT wou, en die deed na ff inrijden/oefenen 1:17 :D Zo slecht is mijn 1:19 dus niet voor een beginner :D

Snelste tijd toen was 1:09 maar dat zal daarna wel allang weer verbroken zijn. (dat was volgens mij met een lotus elise... of die aangepaste Mantra... maar dat zijn dan ook zeker geen straatwaardige auto's meer hoor, die er voornamelijk meereden *-))

Erg gaaf!!
Motorblok liep geweldig, niets over te klagen, alleen onderstel behoeft toch echt wel wat aanpassingen..... Hij heeft amper grip. Volgende keer iig bandjes druk hoger zetten, en achterkant (en t liefst voorkant ook) stuk omlaag..... Stug genoeg is het in ieder geval zeker wel.

Andere banden zouden ook helpen (alhoewel er eigenlijk niet eens zoveel over te klagen valt! maar alle andere reden met speciale slicks, tja, dat helpt duidelijk wel)

Verder sloeg mn fan niet aan waardoor ik dus ook geen starts heb bij gekocht, hij liep tegen de 120 graden aan. Fan doorlussen/schakelaar op dashbord zou fijn zijn.

En ja, ik hoop dat hij met de carb straks nog vlotter oppakt, alhoewel die snel zat is, t kan altijd beter *-)

Volgende keer ben ik ZEKER weer van de partij!
=

citrofenwick
Total admin
Total admin

Post by citrofenwick »

netjes zeg!

ik wil foto's 8)
AX-kopen is verslavend.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

Die zijn er helaas niet :P

Ik kon mijn camera zo snel niet vinden (had haast vanochtend :P)
Ik wou eigenlijk een filmcamera platformpje maken, maar ik denk dat als een 'kijker' het filmpt het wel beter overkomt.

Bandjes piepte continu en ik had ook continu amper/geen grip, dat moet gaaf zijn om te zien ;)
=

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

ja ik ga een hoofdsteunbeugel voor de camera maken, als het een succes is maak ik er ook wel 1 voor de 'the bad' :)

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

Ja duff, leuk :D:D

whaaaaaa ik hoor net, ik heb gewoon een beker gewonnen met slalom haha:D!

Was vast de enige in mijn klasse :roll:
=

Elsje
Clubmonteur
Clubmonteur

Post by Elsje »

gefeliciteerd!!

coollio
:dance
grietje wrote: Was vast de enige in mijn klasse :roll:
haha!
dat zal wel meevallen denk ik zo
groet,
elsje
:)

Done: ax kopen

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by denny »

1.09 met een elise op nat wegdek? Ik kan me nog wel herinneren dat de elises niet echt in hun element zijn daar. Met een ax kun je ze meestal wel bijbenen (talking 6 years back). Voor de mx5'en moet je uitkijken. dat zijn gewoon echt goede auto's
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Drake »

een oude aw11 zou een goede kandidaat zijn :wink:

Maar leuk een beker! gaaf toch juist :lol: ook al was je ws de enige dat weet je alleen zelf uiteindelijk :wink:

Post Reply