Aad aka Rock's C4 + AX Volcane + AX 16v + DS3

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

haha, goedzo aad,

wie heeft er nog meer honger ? :sign5:
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Citrosan
AX Master
AX Master
Posts: 1099
Joined: SatDec04, 2004 8:23:58 PM
Location: Lisse

Post by Citrosan »

Momenteel 14" GT staal gemonteerd ..... auto gewassen, en bandenzwart op de banden gespoten.... en een GTI stuur geplaatst
Dankzij Derk-jan, Paul en Cindy heb ik een GTI interieur... nu val ik tenminste niet meer zo vaak uit de stoelen bij bochten en rontondes...
En Michel, de stoelen Master 8)

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Rock's wrote:nu nog ff dempingsmatjes en tijd zoeken, dan kan er een andere radio en composet in ..... ook hier heb ik zin in....
Hoeveel dempingsmat heb je nodig?
Ik heb nog wel wat dynamat over (afgelopen zondag ook aan het plakken geweest). Moet zeker genoeg zijn voor twee deuren.
Ik wil er wel knaken voor, dat spul is alles behalve goedkoop...
Stuur maar een pb als je interesse hebt, kan het eventueel van de week bij je droppen op de terugweg van werk.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

wooow,... een aantal berichten gemist in mijn wie is wie...
-Idd, Michel de stoelentovenaar heeft er ook voor gezorgd dat we lekker zitten...
-dempingsmatjes hek van mijn werk meegenomen.... en eik niet gebruikt ... bij een 5-drs kan je er van buitenaf bij, en had geen zin om de portierbekleding te strippen.... komt wel als ik de sloten omzet...
Rock's wrote: Bij het wandelen op "het zoldertje" nog iets tegengekomen wat ik eik al weg had moeten gooien omdat niemand het wil hebben maar te zonde is om weg te gooien... er kwam opeens inspiratie.... iets wat ik op een vw forum al eens gezien had.... ik hoop binnenkort resultaat hiermee te krijgen........ :lol: .... weggooien kan altijd nog.... :wink:

Verder.... :roll: ....zaterdag mijn composetje opgehaald....nu nog ff dempingsmatjes en tijd zoeken, dan kan er een andere radio en composet in ..... ook hier heb ik zin in....
16

Om even op bovenstaande terug te komen....
Ik heb nu aan 1 zijde 15" Mini wieldoppen :music .... staat best fris moet ik zeggen ..... :roll: van een afstandje ... :roll:

En ik heb een composetje geinstaleerd .... vervolgens moeten constateren dat het slechte geluid meer door de radio kwam dan door de speakerts :lol: ..... dit gaat dus een projectje voor aankomend weekeinde worden... ik heb nl ook een mooie radio gekocht ... met het eea er omheen

Verder nog 2 grote smalle banden besteld ..... gna .... ik kan niet w88 om de slijptol te pakken ...
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

Banden zijn binnen... dus volgende week heb ik een complete set 16" klaarstaan 8) ....

Nog iets 16ns...

Vandaag ook weer de nieuwste aanwinst opgehaald met mijn maatjes Henk en Michel ... het was weer gezellig en spannend :D

Een sleepritje van ong een km of 8 .... wat is zo'n kabel kort wat zie je weinig, en wat remt zo'n ax slecht als de motor niet loopt ...

Maar de zwarte 5-deurs staat weer op de 3e tocht ... net karretje, had zonde geweest als hij naar de sloop was gegaan... ... hij krijgt een nieuwe koppakking en distributieriem, en dan ga ik er denk ik iemand anders gelukkig mee maken ... :dontknow:
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

chieltje
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 244
Joined: ThuJul26, 2007 10:18:25 PM
Location: zoetermeer

Post by chieltje »

foto's Aad :D
Werken is heerlijk,laat voldoende over voor je collega's

Image

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

Kan je niet 1 van je ax-jes tot box ombouwen? Met spijltjes e.d.?? :wink:

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst, je blijft bezig..

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

chieltje wrote:foto's Aad :D
ff 1tje dan...

Image
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

Net ff wat foto's geschoten van mijn tijdelijke wielensetup....
14" GT wielen met kleine dopjes
Image
15" Mini wieldoppen,... staat wel lekker fris
Image
Image
Image

kep onlangs ook nog een set speciale nieuwe ronde koplampen aangeschaft .... ik ben benieuwd hoe het staat als de AX af is ... (ik zit nu op zo'n 10% van het werk wat er nog gedaan moet worden) :lol:
Image

Mocht iemand de 15"wieldoppen onwijs mooi vinden staan,.. ze zijn vanaf de N'gen meeting te koop,... ze passen iig op de 14"GT wielen, maar mogelijk ook op 13"staal ... :roll:
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

hahahaha
zo haal ik je toch nooit in Aad? :shock:
Image

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

Na een maand of 4 met een oud radiootje te hebben gereden omdat ik mijn mooie goede had verkocht heb ik nu eindelijk weer mijn nieuwe mooie radiootje...

Image

Ik ben eik Alpine leip geworden ..... en ik moet zeggen,... wat heb ik het geweldige geluid gemist....

Waarom deze overstap .... ik wou toch iets van een carkit, maar wil geen extra kastjes aan mijn dashboard... gelukkig heb je tegenwoordig radio's waar de funcie inzit, en bracht mijn merk ook zo'n modelletje uit afgelopen maand...

Ik zeg... aanradertje ... ik twijffel zelfs of ik er niet nog 1 ga kopen voor de andere auto .... :roll:

Verder heb ik nu aan de voorzijde de 7J 16"wielen gehangen :lol: ... ik zeg eerlijk ... het steekt een beetje uit en de ax staat eik een beetje te hoog... maar het staat wel erg bruut :lol:
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Alpine rocks... Ik verkoop alles, behalve de Alpine radio die ik hier ooit van Drake heb gekocht... De looks zijn top, de functies en het geluid is perfect!

Goeie aankoop dus :wink:
Freude am Fahren.

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Ziet er goed uit.

Heb je wat meer specificaties?
Je zat laatst ook wat te puzzelen met het aantal rca-uitgangen...
Een andere radio staat bij mij ook op het programma voor dit voorjaar. Van bovenstaande reacties wordt ik wel enthousiast over Alpine.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

Job
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 553
Joined: ThuJan11, 2007 5:10:51 PM
Location: WESTLAND

Post by Job »

wel interesse in de wieldoppen denk... voor de grijze GT lijkt 't me wel vet :)...

en 't kost niet de wereld denk?! stuur maar pb, aad ;)


jaaa tuurlijk, mag morgen ook :P

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

waarom zit achter die 16" er niet onder?

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

ahaaad, moet je die kapjes voor achter het stuur nog? :P
Image

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

q01z wrote:ahaaad, moet je die kapjes voor achter het stuur nog? :P
jah !!

Vandaag Xenon besteld voor 58,- :lol: ...... ik ben benieuwd :D

Ik heb 2 xtra setjes voor het geval er nog meer liefhebbers zijn, dus heb je ook interesse, dan kan je een pb sturen ... maar eerst ff w88 tot het binnen is.
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

:?
Image
:? De bollen die ik bij de Spot kreeg waar ik zooooooooow blij mee was zijn volgens mij placebo's .... :?

Ik hoop dat de spot beter is,... maar tot nu toe ben ik daar nog erg blij mee ...
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

Mooi weer 8) .. aangezien ik voor de kleine en de vrouw veel thuis moet zijn heb ik de ax de achtertuin in gereden om het eea te doen ...

Project voorbumper spuiten en monteren samen met de nieuwe zijschermen kon gestart worden (daar had ik 3 dagen voor)..... maar als het lekker gaat, dan schiet het ook lekker op, dus was ik vanmorgen al klaar :D

De zaag gepakt om de wielkasten achter ff uit te zagen .... dit gaat echt heel makkelijk :D ...... ff kijken wat ik nog meer kan doen 8)
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Post by Mastenhose »

Foto´s maken! ;)
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

Post Reply