jaaaaaaaaaaa je bent weer bezig met mn schatje Hou vol Tijmen, je moet er snel weer van genieten. Ding is zo mooi
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Vanmiddag druk aan het sleutelen geweest om voor elkaar te krijgen dat de GT weer normaal stationair zou gaan lopen en dat de irritante fluittoon weg zou zijn. Carb eraf gehad, inlaatspruitstuk nog eens aangedraaid (zat niet bepaald strak), alles weer terug en starten maar. Eerste 5 minuten: prima lopen, zelfs bijna zonder choke stationair (1000rpm), fluittoon weg.
Na die 5 minuten kwam de fluittoon toch weer terug, en ook nu als je ''m koud start. Morgen nog maar een keer.....
Owja! De GT loopt motorisch weer prima, na de carb, inlaat en uitlaatspruitstuk helemaal uit elkaar gevist en opnieuw bevestigd te hebben. Het aanlopen van de achterwielen is nu het eerste struikelblok aangezien het verhogen niet hier op straat en niet alleen gaat lukken. Daarna nog laswerk en en en en....
Nog genoeg te doen dus, maar nog geen tijd, plaats ( en geld).
Tsja, wat zal ik zeggen? Ik heb het AX rijden toch duidelijk gemist. Ik heb gister in een ritje van ca. 100km meer plezier beleefd dan de 18.000 in de Aygo. Hoezo stuurbekrachtiging? Alle piepjes en kraakjes, de toch wel andere benzinedampen en lekker vlot weg bij t stoplicht. YES!
Anyway, de zwarte GTI staat braaf naast de GTcarb (ik vraag me af bij hoeveel AXjes de buren me niet meer aardig vinden)
Thanks! Deze gaat vermoedelijk toch eerst voor een roestbehandeling (nu het nog beginnend is) en dergelijke. Dus iets serieuzer aanpakken. Maar eerst eens een maandje of wat rijden.
hey! gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! komen er binnekort foto's?
kijk ook eens op mijn Wie is Wie
als 't niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan! Wat in Fries ienkear yn it hert sluten hat, is der min wer út te krijen
Maar t blijft leuk speelgoed en met een paar leuke veldjes ziet het er al heel anders uit. Maar goed, eerst technisch helemaal in orde en dan leuke velgjes.
Maar t blijft leuk speelgoed en met een paar leuke veldjes ziet het er al heel anders uit. Maar goed, eerst technisch helemaal in orde en dan leuke velgjes.
Mja dacht ik al GTI's hebben toch altijd een 4 gaats onderstel?
GT ziet er ook mooi uit. Hoort die GT striping zo vanaf fabriek? Had ze nog niet zo gezien
(edit) 4-gaats heb je gelukkig wel meer keus met de velgen
Toen Mozes in zijn Eendje van de berg afkwam. Bestaat Citroën al zo lang ?
Wie met beide benen op de grond staat, komt geen stap verder
Nee, de GT striping is erop gemaakt door de vorige eigenaresse( of liever gezegd door Marc). En ik heb al erg leuke velgen uitgezocht, maar dat hou ik nog even voor me
Tijmen wrote:Nee, de GT striping is erop gemaakt door de vorige eigenaresse( of liever gezegd door Marc). En ik heb al erg leuke velgen uitgezocht, maar dat hou ik nog even voor me
Ik heb het getekend/ontworpen na een tip van Michel (het is een originele accessoire geweest), marc heeft het geplot en een collega van marc geplakt
Feli met GTItje
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Tijmen wrote:Nee, de GT striping is erop gemaakt door de vorige eigenaresse( of liever gezegd door Marc). En ik heb al erg leuke velgen uitgezocht, maar dat hou ik nog even voor me
Ik heb het getekend/ontworpen na een tip van Michel (het is een originele accessoire geweest), marc heeft het geplot en een collega van marc geplakt
Feli met GTItje
Mooi ontworpen staat m goed
Toen Mozes in zijn Eendje van de berg afkwam. Bestaat Citroën al zo lang ?
Wie met beide benen op de grond staat, komt geen stap verder