Wat foto's van de werkzaamheden van vandaag;

De versnellingsbak is er onderuit nu kan het echte werk beginnen

Prise-as met druklager zo te zien behoorlijk vervuild door de slijtage van de koppelingsplaat

De versleten koppeling

Hier is aan de bak goed te zien dat de keerring van de linkeraandrijfas aaan vervanging toe was

Schonmaakwerkzaamheden aan de vuile bak

Druklager verwijderd en alles schoongemaakt, remmenreiniger is geweldig spul

Zoek de verschillen van de nieuwe en de oude koppelingsplaat

Montage van de drukgroep met centreerstift om de koppelingsplaat exact in het midden te houden
Centreerstift zat bij de Valeo koppelingsset

Ty-raps houden de koppelingshevel, dus ook het druklager op zijn plaats tijdens de montage van de bak

Bak gereed voor montage

De bak zit er weer onder, nu kan de rest van de afmontage beginnen

Ook Rock's kwam nog even lang, we hebben even snel het injectie huis vervangen

Vele handen maken ligt werk

Helaas had de snelle actie niet het gewenste resultaat, nog steeds inhouden bij snelle acceleratie
Zo te horen brandstof gebrek, mogelijk brandstoffilter of pompopbrengst te gering

Het einde van de dag, en de rommel weer opgeruimd
Wat nog te doen:
-aandrijfaskeerringen monteren
-aandrijfassen monteren (nog even een paar nieuwe scoren)
-bakolie vullen
-koppeling afstellen
en het belangsrijkste hopelijk weer jaren met veel plezier rondtoeren
Wordt vervolgt.
Groetjes, Henk