Vandaag even een paar stickers geplakt en een eerste stuk gereden. Auto is lekker op temperatuur gekomen. Bij gas lossen na hoge toeren komt er een blauw pluimje rook uit. Denk aan wat lek langs de kleppen. Eerst maar even aanzien.
Maar wat gaat dat lekker, zeker vanaf de 5000 tpm. Daaronder is er maar weinig thuis. Binnenkort de andere chip weer monteren. En dan die orgie van geluid omdat er heel wat isolatie weg is. Mijn broer die even gezellig mee ging had een grote glimlach terwijl hij zich toch wat ging vasthouden
De eerste stickers zitten er op, nu werken aan het verdere ontwerp.
Ook al een mooi plekje gevonden voor de AFR. 2 weken terug gestopt met roken dus die asbak kan wel weg
Past precies als ik bovenstaand binnenbakje van de asbak nog even wegneem danwel wat modificeer. Dan ligt de meter mooi verzonken en onder een hoek naar mij gericht.
Nu ook nog even uitvogelen welke draad ik van de lambda moet hebben. In de toekomst voeg ik een wideband toe maar voor nu is dit voldoende.
Na het weekje vakantie gelijk de toulouse velgen plaatsen en eens beginnen met de stoelen, gordels en het stuur.
De achterkant moet ook nog omlaag en omdat ik daar zelf wat tegenop zie ben ik even wat aan het rondmailen voor prijzen. PPR autosport lijkt me wel wat en enigsinds dichtbij.