Marc aka q01z, GTI '92, Twingo 1.5 '12, GSA 1.3, C5 2.0Break

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

GT-bumer (wit) met gele mistlampen


Hey, hoe kom je aan een witte GT bumper? Witte Ax GT op de sloop ofzo? Zo ja, dan mag je er nog wel het 1 en ander afplukken voor mij. Zoals de motorkap en voorbumper, maar ja die heb je zelf al :?

btw: tis bumPer
Freude am Fahren.

Kakelbont
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2744
Joined: WedJan28, 2004 1:33:23 PM
Location: Fijnaart (West Brabant)
Contact:

Post by Kakelbont »

ja ik heb ook een hele tijd naar een witte GT bumper gezocht.


Uiteindelijk maar een ombouwset gevonden voor originele bumper.
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

stond gewoon op marktplaats hoor!
al hele oude advertentie was het!

die man had nog veel meer rommel..
ook getinte type1 achterlichten en omgebouwde type 2 [maskertjes] ennuhm nog wat rommel

edit:
Image

het linker + rechter setje achterlichten heeft hij iig nog te koop.. middelste is verkocht :P

edit2:
ok voor mensen die ook dom zijn zeg ik het hier alvast, dan doen jullie niet hetzelfde als mij
ik ging vandaag mn GT-lichtmetaal van lak ontdoen [zaten niet zo goed meer in de lak, deze begon te scheuren] en nou regende het buiten dus dacht ik: "Kom! dat doen we boven op mijn slaapkamer, heb ik gelijk muziek!" Dat is dus geen goed plan.. hele kamer onder de verf/afbijtrommel en stank die dr voorlopig niet uitgaat :roll: gelukkig heb ik nog een andere kamer waar ik dan nu maar ga slapen
Image

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

:shock: Damn, dan ben je echt slim bezig geweest ja! Je weet toch hoeveel stof en meuk daar vanaf komt?

Slaapse vanacht in die lucht! Word je lkkr high van :wink: Als ik jou was zou ik me eerst bezatten anders slaap je niet :lol: (goed excuus)
Freude am Fahren.

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

master-arnie wrote::shock: Damn, dan ben je echt slim bezig geweest ja! Je weet toch hoeveel stof en meuk daar vanaf komt?

Slaapse vanacht in die lucht! Word je lkkr high van :wink: Als ik jou was zou ik me eerst bezatten anders slaap je niet :lol: (goed excuus)


gelukkig heb ik 2 kamers.. dus is dat probleem snel opgelost.
nah die andere kamer ius van me zus.. maar die woont toch niet meer thuis :P
Image

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

vandaag ook weer lekker bezig geweest

de velgen zijn nu volledig geschuurt.. helaas moet ik ze straks na het spuiten ook opnieuw laten balanceren.. maar ach dat geeft eigenlijk ook niet! [de plakloodjes zaten in de weg] :)

mn wielkastverbreders + achterbumber staan nu in de grondlak.. alleen de zijskirts moeten nog..
en dan in de echte lak!
met polyester plamuur bezig geweest.. wat een rot spul.. ik moet plamuren dus nog leren :lol:

daarna mn carb maar eens afgesteld omdat hij niet zo mooi stationair liep.. nu dus wel, ben best trots.. hij loopt gewoon goed op gehoor! nou vanavond nog zien hoe hij rijd :):)
ik kwam er alleen ook achter dat die beschermkap van mn distributieriem naar de donder is.. en dus op mn riem hing.. daar kwam dat piep geluid dus vandaan! dinsdag maar ens kijken of ik tijd heb om een nieuwe kap te halen..
Image

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

ik ben geloof ik de enige die mn wie=wie nog in de gaten houdt.. maar goed!

vandaag met mn AX naar Nijmegen gereden, daar wrd ik opgewacht door een vriend met zijn AX om vervolgens koers te zetten naar Wijchen
daar heb ik gehaald:
-getinte type2 achterlcihten
-omgebouwde type2 achterlichten met grijze maskertjes
-GTIbumber +mistlampen
-witteknippers voor/zij
-cockpitje met witte wijzerplaten
-2 skirtjes [niet voor GT, kreeg ik]
-stukje plastic voor op de klep
-getinte klapraampjes achter

ennuhm dat was het wel weer geloof ik!

verder had die man nog in de verkoop:
-oranje knippers voor/zij
-koplampen
-witte achterklep + ruitenwisser type1
-normale cockpit type1
-middenconsoletjes
-type2 gril rood
-type 1 achterlichten
(als je hiervan wat nodig heb, pb me even dan pb ik zn email)

best nuttig dagje dus! nu nog tijd vinden om te sleutelen!

marc
Image

KMvrtr
AX Master
AX Master
Posts: 1090
Joined: FriSep12, 2003 9:21:33 PM
Location: Almere

Post by KMvrtr »

Nou, jij zit ook niet stil he! :)

Keep up the good work.

Enne, ik hou dit topic wel degelijk in de gaten. Krijg alleen nauwelijks kans om te reageren, omdat er alweer een nieuwe update van jou tussen zit. :D

Groet,

Antoine

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

Goed bezig. man t lijkt wel wat te worden. Ik heb eventueel nog wel een GT achterbank voor je liggen.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

Sander wrote:Goed bezig. man t lijkt wel wat te worden. Ik heb eventueel nog wel een GT achterbank voor je liggen.


klinkt interessant sander!
zeker omdat mn auto nu achterin zo rammelt dat het een teringherrie is!

ik ga nu een signalering voor mn verlichting inbouwen.. dat duwen word je toch zat na zo'n 2 weken :P

GT-stuurtje+achterlampen waren geen werk, maar wel mooi! :D
Image

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Genoeg gelult! Plaats nou eens foto's. 1 plaatje zegt meer dan 1000 woorden :wink:

Wil nu wel is wat zien :lol:

P.s. je bent niet de enige die zijn wie is wie up to date houdt, maar ik doe gewoon niet zoveel aan me AX zodat ik het hier moet melden.
Freude am Fahren.

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

master-arnie wrote:Genoeg gelult! Plaats nou eens foto's. 1 plaatje zegt meer dan 1000 woorden :wink:

Wil nu wel is wat zien :lol:

P.s. je bent niet de enige die zijn wie is wie up to date houdt, maar ik doe gewoon niet zoveel aan me AX zodat ik het hier moet melden.


haha ik weet het Arne!
jij doet ook veel en jij moet er veel trotser op zijn :)

ik heb geen camera :( ik moet maar eens een simpel digitaal onding kopen denk ik :S
Image

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

jij doet ook veel en jij moet er veel trotser op zijn


Das natuurlijk bull-shit! We zijn allebei even trots op ons eerste autootje waar we allebei (waarschijnlijk) hard voor hebben moet werken.

Als ik geen geld had gehad voor een Sport had ik net zo blij geweest met een 1.0 hoor! Misschien wel blijer, want zoals het nu gaat met die sport word je niet blij van.
Freude am Fahren.

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

master-arnie wrote:
jij doet ook veel en jij moet er veel trotser op zijn


Das natuurlijk bull-shit! We zijn allebei even trots op ons eerste autootje waar we allebei (waarschijnlijk) hard voor hebben moet werken.

Als ik geen geld had gehad voor een Sport had ik net zo blij geweest met een 1.0 hoor! Misschien wel blijer, want zoals het nu gaat met die sport word je niet blij van.


ey master, ik ben ook super trots! :D maar toch he.. sport of 1.0.. ;) nah ik ben geloof ik d eenige actieve hier met een 1.0 dus das ook wel goed! en hij is oud! [afgeleverd april 1988, gebouwd december 87] :D

mijne rijd nog wel.. maar heeft ook wel veel werk nodig.. allemaal kleine dingen tot nu toe.. maar eerst APK
Image

CitroënAXDriver
AX Master
AX Master
Posts: 1979
Joined: TueJul01, 2003 1:53:44 AM
Location: Hoogeveen (Drenthe)
Contact:

Post by CitroënAXDriver »

Weet je wat: effe ophouden met SPAMMEN (hihihi just kiddin') en ga gewoon effe AL je kameraden en andere bekenden af met je AX...
Er is er vast wel eentje met een digi camera
Trouwens... goed bezig hoor met die 1.0
Nog een keertje trouwens: de reden dat mijn wie is wie niet wordt ge-update is ook vanwege het ontbreken van een digi camera :oops: :oops: :oops:
Greetz Martin

BVB Rallying

Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

hehe idd goed bezug

net de sloop afgezocht.. kan ik straks mn achterklep weer maken [die kon niet meer open] en mn nieuwe distributieriemkap erop zetten.

ik heb gister geprobeerd mn vader op te lichten... lukte niet zo goed:
"pap, wat vind jij van het idee als we samen een digitale camera kopen?" hij ==> "das een idee, een slechte"

buh
Image

Ax_Dude
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 812
Joined: WedJun18, 2003 12:57:53 AM
Location: Belgisch Limburg
Contact:

Post by Ax_Dude »

:oops: Zit er dan een distributiekap op de distributieriem vd ax? :oops: Hmm, dat zou veel verklaren... Wat zo'n digicam betreft: hoeft niet zo duur te zijn :wink: Voor een goede 125? heb je al een goede maar denk eraan: als je ineens een goede som investeert in goed materiaal hoef je ook heel lang geen andere te kopen (dat hoop ik toch met de mijne 8) ) Als je er t geld voor zou hebben raad ik je een Sanyo Xacti (+-300?) aan, zijn superdingen! :)

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2011
Joined: SatFeb28, 2004 2:24:24 PM
Location: Aken
Contact:

Post by Popmart »

q01z wrote:ik heb gister geprobeerd mn vader op te lichten... lukte niet zo goed:
"pap, wat vind jij van het idee als we samen een digitale camera kopen?" hij ==> "das een idee, een slechte"

buh



Dat heb ik taktischer aangepakt. Ik heb em samen met mn broertje en mn moeder een digi cam gekocht voor vaderdag. Maar meestal ligt dat ding op mijn bureau :)

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

Popmart wrote:
q01z wrote:ik heb gister geprobeerd mn vader op te lichten... lukte niet zo goed:
"pap, wat vind jij van het idee als we samen een digitale camera kopen?" hij ==> "das een idee, een slechte"

buh



Dat heb ik taktischer aangepakt. Ik heb em samen met mn broertje en mn moeder een digi cam gekocht voor vaderdag. Maar meestal ligt dat ding op mijn bureau :)


me moeder wilde dr geloof ik ook 1 voor dr verjaardag..
mn vader heeft net 2 nieuwe Olympus camera's gekocht.. hij wil niet digitaal..

ach maar even investeren dan denk ik

vandaag mn GTvelgen gespoten [4gaats lichtmetaal] maar die ruil ik waarschijnlijk om met 4x GT-staal van een vriend van mij [kwestie van smaak]
verder mn wielkastdingen in de verf gezet.. bumper nog ff gronden en dan ook in de lak.. morgen maar es aan de skirts beginnen denk ik

27juli APK.. ik moet alleen nog even een gaatje dichtlassen.. ik kan alleen niet lassen, wil iemand dat voor mij doen? achter mn koplamp.. tis meer een GAT eigenlijk
Image

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

Wil het best voor je doen. MAAR :wink: heb je een mig lasapparaat? en wtf ligt Scharendijke????? Ow en een plaatjes staal of rvs van min 2 mm dik +een slijptol zou ook makkelijk zijn.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Post Reply