Happytree [306 1.6 Break '00]
Moderator: webmasters
Er is niks aangekomen anders kan je me ook mailen op joddi1[Apenstaartje]Hotmail.comAneJan wrote:ben nog niet zo bekend op forums maar als het goed is heb ik je een PB gestuurd.
Groet
Edit: Hij staat niet in me inbox maar wel in me Inbox van me mail heb je het bericht weer verweidert? kan hem wel lezen en zal je vragen beantwoorden via een PB
Groetjes, Jordi
haha.
leuk ding hoor maar zonde van de devil
We zien je op de slalom?
leuk ding hoor maar zonde van de devil
We zien je op de slalom?
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
Ow wat is dit een feest, rijd erg leuk een echte GTI trekt heerlijk tot de 7200tpm aanzienlijk anders als me Tgs, en remmen dat ie doet met die schijfachteras en die Geventileerde schijven voor en dan ook nog een bekrachtiger van een saxo VTR bijna gevaarlijk!
Devil is leuk om te zien, maar kan niet tippen aan dit geweld!
Slalom word heel lastig vrees ik, moet die zaterdag zoals gewoonlijk werken en in deze periode kan ik eigenlijk geen vrij nemen.
Wel zal hij voor dat ik op vakantie gaat nog naar de Nurburgring gaan en of aankomende zondag of volgende maand op vrijdags naar zandvoort.
Tot hoelaat zijn jullie op de slalom miss dat ik einde van de dag nog even kom.
Devil is leuk om te zien, maar kan niet tippen aan dit geweld!
Slalom word heel lastig vrees ik, moet die zaterdag zoals gewoonlijk werken en in deze periode kan ik eigenlijk geen vrij nemen.
Wel zal hij voor dat ik op vakantie gaat nog naar de Nurburgring gaan en of aankomende zondag of volgende maand op vrijdags naar zandvoort.
Tot hoelaat zijn jullie op de slalom miss dat ik einde van de dag nog even kom.
-
- Total admin
- Posts: 3591
- Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
- Location: staden (België)
- Contact:
Nou net even uitgelaten en het rijd heel leuk, heerlijk aan het gas, en bochten zijn nog veel leuker!
Werd meteen 2x uitgedaagt voor een sprintje.
1x opel zafira 2.0 met zonnenbrillenmans erin, die was natuurlijk geen partij
1x een honda Crx ik kwam in zijn 3 een rotonde af(nam hem voor 1/4) dus zat laag in de toeren toen pakte hij 4 meter daarna bleef de afstand gelijk, remde op de rotonde het gat dicht en duwde hem aardig op in de bochten wat een mietje rechtdoor trappen maar bochten homaar
Ja er is wel wat aan aangepast, zit andere nokkenas is zal morgen ff papiertje erbijpakken met de waardes van die as, verder katvervanger, spagettie, K en N luchtfilter, verder is de kop onderhanden genomen, en heeft daarna een ander chipie gekregen(wannabe group N)
Zit ook een Group N bij en nog wat anderen chipjes, deze loopt prima en 7200tpm is zat maar lust ook een aardige slok!
Werd meteen 2x uitgedaagt voor een sprintje.
1x opel zafira 2.0 met zonnenbrillenmans erin, die was natuurlijk geen partij
1x een honda Crx ik kwam in zijn 3 een rotonde af(nam hem voor 1/4) dus zat laag in de toeren toen pakte hij 4 meter daarna bleef de afstand gelijk, remde op de rotonde het gat dicht en duwde hem aardig op in de bochten wat een mietje rechtdoor trappen maar bochten homaar
Ja er is wel wat aan aangepast, zit andere nokkenas is zal morgen ff papiertje erbijpakken met de waardes van die as, verder katvervanger, spagettie, K en N luchtfilter, verder is de kop onderhanden genomen, en heeft daarna een ander chipie gekregen(wannabe group N)
Zit ook een Group N bij en nog wat anderen chipjes, deze loopt prima en 7200tpm is zat maar lust ook een aardige slok!
Re: Toch wat anders...
uhm, hij is niet rood.Happytree wrote: en natuurlijk de leukste kleur ROOD!..Groetjes, Jordi
Spreken is goud, Ductape is zilver.
@ Duff rood met witte 106 s2 steelies had ik ook geen ramp gevonden alleen rood blijf je wel poetsen, en zwart word snel vies het is ook altijd wat he
De aanpassingen die er gedaan zijn:
- Kop geflowed, gevlakt(ik zie nu toevalig een briefje erbij zitten met een compressie van 13.5 bar werkt dat op 98?)
- Anderen nokkenas(nog even opzoeken welke)
-421 spruitstuk
-Kat vervanger
-K&N luchtfilter
-Brandstofdruk regelaar
-Achteras met schijven
-Rembekrachtiger van een saxo vtr
-Voor verlagings veren wel op de standaard dempers.
-Veerpootbrug
-Een doosje vol chips: orgineel, Group N, een wannabe group N waar het motor lampje niet blijft branden.
Dat was het volgens mij wel.
Kwam gister bijna zonder benzine te staan aangezien ze niet zoveel 98 meer verkopen.
De aanpassingen die er gedaan zijn:
- Kop geflowed, gevlakt(ik zie nu toevalig een briefje erbij zitten met een compressie van 13.5 bar werkt dat op 98?)
- Anderen nokkenas(nog even opzoeken welke)
-421 spruitstuk
-Kat vervanger
-K&N luchtfilter
-Brandstofdruk regelaar
-Achteras met schijven
-Rembekrachtiger van een saxo vtr
-Voor verlagings veren wel op de standaard dempers.
-Veerpootbrug
-Een doosje vol chips: orgineel, Group N, een wannabe group N waar het motor lampje niet blijft branden.
Dat was het volgens mij wel.
Kwam gister bijna zonder benzine te staan aangezien ze niet zoveel 98 meer verkopen.