Job (MERCEDES-BENZ C36 AMG, '90 1.4i GT & '91, 1.4i GT)

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

Gefeliciteerd, en precies hetzelde velours-interieur met Citroën in de rugleuning gestikt, zit ook in de witte type 1 ax van clublid Krisje/Kristel
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Job
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 553
Joined: ThuJan11, 2007 5:10:51 PM
Location: WESTLAND

Post by Job »

Bedankt voor de felicitaties!

Zojuist ben ik bezig geweest met de eerste schuurlaag en filler.... Zo weer ff schuren, primen en dan naar de spuiter....
Waarom naar de spuiter? Omdat mijn auto een prachtige kleur heeft ( :lol: ) die vanuit een spuitbus niet meer te krijgen is, zoals die nu is :| ! Heel jammer dus... Maarja!

Job
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 553
Joined: ThuJan11, 2007 5:10:51 PM
Location: WESTLAND

Post by Job »

whooooooo :shock: :shock: ! De bumper is gladjes :lol: !!

Het was een middag van vooral flink schuren, maar het resultaat mag er zijn, hopelijk hangt ie er volgende week onder.

Job
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 553
Joined: ThuJan11, 2007 5:10:51 PM
Location: WESTLAND

Post by Job »

Ook even geknutseld aan de demper die ik van aspeve had gekocht. Peter had dempspul in de demper gestopt en vervolgens schroefje boutje zodat het geluid wat minder zou worden.
Maaaaaaar, ik wil natuurlijk horen hoe het zonder is :lol: ... nou ik weet het, wat een ontzettende tiring herrie :D! t'is wel een hele mooie diepe brom. Er is wel aan te wennen, maar hoog in z'n 5 wordt je echt harstikke doof!

Redwolf
Vlotte starter
Vlotte starter
Posts: 20
Joined: SatJul05, 2008 11:49:59 PM

Post by Redwolf »

Ziet er goed uit.

Job
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 553
Joined: ThuJan11, 2007 5:10:51 PM
Location: WESTLAND

Post by Job »

zooo... eindelijk weer eens een update.

De bumper ligt al zo lang klaar om gespoten te worden. Dit is alleen nog steeds niet gebeurd omdat ik het aan de spuiter wilde uitbesteden. Maar die vragen zo belachelijk veel geld voor zo´n klus.

Ik heb dus besloten om het zelf te doen. Zaterdagochtend denk ik, het enige probleem is dat mijn kleur niet goed te krijgen is in spuitbussen (zie mijn spoilers). Het is dus een klein dilemma, maar ik neem het maar zoals het is; gewoon proberen!

Verder heb ik ook nog een 'tuning'achterbumper gekocht, die ik op de meeting van september zal overnemen. Het wordt dus een aardig misvormt karretje, maar dat vind ik juist wel leuk :)!

Trouwens Michel, wat is ook al weer de kleurcode van de mijne?

Quinten
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 164
Joined: WedSep10, 2008 9:13:47 PM
Location: Den Haag
Contact:

Post by Quinten »

We wachten vol spanning op foto's van je nieuwe aanwinst Job!!!

Als je tenminste nog niet om een boom gevouwen zit met dat scheurijzer;)



Stuur ook ff die foto's van die happert naar mij of neem ze anders morgen ff mee, thx

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

job....

WAAR BLIJVEN DE FOTO"S!
Image

Quinten
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 164
Joined: WedSep10, 2008 9:13:47 PM
Location: Den Haag
Contact:

Post by Quinten »

Denk dat hij zich een beetje schaamt marc
Dat ding ziet er niet uit, haha;)
maar ja, snel is hij dan weer wel!

Job
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 553
Joined: ThuJan11, 2007 5:10:51 PM
Location: WESTLAND

Post by Job »

Quinten wrote:Denk dat hij zich een beetje schaamt marc
Dat ding ziet er niet uit, haha;)
maar ja, snel is hij dan weer wel!
Hahaaa... ding ziet er niet uit idd, mag het nu zeggen zonder iemand te kwetsen :lol: !
Nee zonder gekheid, de lak is nog best ok maar de skirtset en bumpers zitten bijzonder slecht in de lak... zag maar geen lak :D !
Dus dat gaan we eerst eens ff aanpakken, wordt iig allemaal zwart. Verder de lak ff poetsen, en marc lief aankijken voor misschien een leuk sticker-motorkap/dak-projectje :wink: !
Velgen wil ik eigenlijk ff laten doen, maar heb nog geen goedkoop adresje, 't mag natuurlijk niet teveel kosten als 3de auto :D.

Verder hoop ik dat de auto technisch in orde is, waar ik op basis van vertrouwen wel van uit ga :)! Iig ben ik best blij met m'n GT'tje. Na 2 jaar lang 1100cc te hebben gereden, is 1400 een heuze belevenis :)! Tering snel voor zo'n oto... maar dat kan natuurlijk ook wennen zijn :D! hahaa... begrijp er niks van joh, dat al die mensen hier maar 1600 aan het inbouwen zijn, ik zou mezelf kapot rijden, vrees ik :O!

Najaaa... morgen schiet ik ff foto's! En mogen jullie al je gal spugen :)!

maar onthoudt: het doel is om de auto weer te laten pronken :)!

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

Haha, probeer eens een 1.6 en je wil niet meer terug :lol:

J5
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 591
Joined: TueMay02, 2006 9:51:05 PM
Location: Katwijk
Contact:

Post by J5 »

Ik weet nog wel wat voor je. :lol:

Nee hoor, gefeliciteerd met je GT man. :wink:

Job
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 553
Joined: ThuJan11, 2007 5:10:51 PM
Location: WESTLAND

Post by Job »

Vandaag weer veels te hard en associaal gereden met de GT :D... ach, ik heb er nu nog zo veel schik in :D!!

Tevens ben ik ook een beetje aan het klussen gegaan; de skirtset en beide bumpers zijn inmiddels zwart :)! Is heel snel gegaan... 2 uurtjes werk ofzo, maar heb ze er dan ook niet afgehaald :D!
Morgen ff een andere GT bumper monteren met mistlampen, sleepoogkapje en onderlip... ziet er vet uit hoor :shock: !

Morgen als ik nog een uurtje over heb, beide spoilers ff zwart maken en monteren :)! Vond nog een type 1 spoiler voor op de achterklep.

Zo klussen we steeds maar weer wat af :)! Top hobby

Heb nog steeds geen foto's, ben m'n usb geheugenkaart ding kwijt :S.

Maar ik kan garanderen dat jullie 'm straks niet meer herkennen ;)!

Quinten
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 164
Joined: WedSep10, 2008 9:13:47 PM
Location: Den Haag
Contact:

Post by Quinten »

Dat ding voor je camera ligt ook niet meer bij mij in de auto job, neem volgende keer ff je camera en kabeltje mee dan krijg je ze er ook wel af

Job
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 553
Joined: ThuJan11, 2007 5:10:51 PM
Location: WESTLAND

Post by Job »

Zooo... Foto's :D!

Eerst ff enkele waarop te zien is hoe de auto eruit ziet toen ik het zondag haalde. :roll:
Image
Image
Image
Image

De juiste vormen waren aanwezig, zeg maar :)! Ziet er best sportief uit, op de foto's is het al aardig zichtbaar, maar ongeveer de helft van alle lak was verdwenen op de skirts en gedeeltelijk op de motorkap.
Ook heeft ie wat kleine putjes en krasjes, en zit er een deukje in de bestuurdersdeur :D!! allemaal dingen die voor mij geen probleem vormen :)!
Na altijd voorzichtig te zijn geweest met een auto, is dit ook wel weer ff lekker :)!
Nieuwe foto's volgen binnen een kwartiertje ;)!

Job
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 553
Joined: ThuJan11, 2007 5:10:51 PM
Location: WESTLAND

Post by Job »

Hierbij de nieuwe foto's! De skirts zijn niet vakkundig gespoten, maar gewoon door mijzelf; Skirts d'r op laten zitten,afgeplakt met kranten in een half verlichte schuur :P, met goedkope tape dat z'n restjes behoorlijk achterliet.
De voorbumper had ik nog liggen met het idee om deze op m'n spot te monteren, maar vond dit een betere bestemming! Best dik geworden met die onderlip en gele mistlampen :)!

Image
Image
Image
Image

Ziet er goed uit, cker van een afstandje. Het lakwerk is nou eenmaal niet van de allerhoogste kwaliteit (zowel de auto als de nieuw gespoten onderdelen) maar het resultaat mag er wat mij betreft absoluut wezen!

Ik ben benieuwd naar jullie reacties :)!

...staat de komende weken nog een hoop te gebeuren met deze auto :)!

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

Ziet er al stukken beter uit zo, alleen vind ik die gele mistlichten maar niks, maar smaken verschillen.

J5
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 591
Joined: TueMay02, 2006 9:51:05 PM
Location: Katwijk
Contact:

Post by J5 »

Chapeau.
Ziet er errug goed uit.
Ik vind die gele lampen juist wel gaaf staan.

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

gele mistlampen vraagt om gele lampen in de koplampen, en oranje zijknippers.

of witte mistlichten en witte zijknippers, en de striping eraf.

maar zowiezo ziet het eruit als een leuke GT, doe er mee wat je zelf leuk vind :wink: .
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

DuFF wrote:, en de striping eraf.

: .
orginele zwarte striping erop 8)
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Post Reply