DJ axa Mr Dean (AX GT `93 rood)

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
MrBBQ
AX Master
AX Master
Posts: 1909
Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
Location: Haarlem // Zandvoort
Contact:

2 sterretjes in mijn voorruit....

Post by MrBBQ »

Goedemorgen,

Rij ik gisteren naar een lange dag werken naar huis op de snelweg hoor ik in eens pats op mijn voorruit..... zitten er 2 sterrentjes in mijn voorruit.
Go.ve.do.e dat heb ik weer, schrok me de tandjes.... vande week maar even naar de Carglass :(

Gr Mr Dean 8)
Saxo style is sexy style....

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

en die fietser heeft je kenteken niet kunnen zien toch? :lol:

maar even serieus, succes bij de ruitenboer, ben je all-risk verzekerd?
Spreken is goud, Ductape is zilver.

MrBBQ
AX Master
AX Master
Posts: 1909
Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
Location: Haarlem // Zandvoort
Contact:

Nee

Post by MrBBQ »

DuFF wrote:en die fietser heeft je kenteken niet kunnen zien toch? :lol:

maar even serieus, succes bij de ruitenboer, ben je all-risk verzekerd?


Nee ben niet all-risk verzekerd !


Gr Mr Dean 8)
Saxo style is sexy style....

DLS
AX Master
AX Master
Posts: 1178
Joined: SatMay19, 2007 5:24:42 PM
Location: Lelystad

Post by DLS »

:O mja ik was 90 euro kwijt voor 1 sterretje..
Mijn wie=wie
Image
Image

Citroën AX 1.4i TGS
Opel Astra G Caravan 2.0 DTL

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2665
Joined: ThuMay19, 2005 5:04:40 PM
Location: Zuid-Holland

Post by Glenn@nl »

Balen zoiets natuurlijk! Maarja het kan gebeuren natuurlijk he!

Al bij carglass geweest?

CitroCin
Moeder Overste
Moeder Overste
Posts: 2176
Joined: SunNov20, 2005 8:04:30 PM
Location: Beekbergen/axclubforum

Post by CitroCin »

Heb jij niet ergens foto's van gemaakt gisteren???????

MrBBQ
AX Master
AX Master
Posts: 1909
Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
Location: Haarlem // Zandvoort
Contact:

alleen foto van

Post by MrBBQ »

Ik heb alleen foto gemaakt van de veren, voor de rest ben ik het vergeten .
Moet ook nog tekst schrijven van de gebeurtenis !


Gr Mr Dean 8)
Saxo style is sexy style....

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

verlaagd? :)
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Citrosan
AX Master
AX Master
Posts: 1099
Joined: SatDec04, 2004 8:23:58 PM
Location: Lisse

Post by Citrosan »

Yep, is verlaagd ja, vraag niet hoe :shock: maar dat legt mr Dean zelf wel uit denk ik.

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4921
Joined: SunSep24, 2006 12:24:38 PM
Location: Dirksland

Re: Nee

Post by MNM(tm) »

mr dean wrote:
DuFF wrote:en die fietser heeft je kenteken niet kunnen zien toch? :lol:

maar even serieus, succes bij de ruitenboer, ben je all-risk verzekerd?


Nee ben niet all-risk verzekerd !


Gr Mr Dean 8)

Ruitschade-verzekering heb je al vanaf WA+ hoor. ;)
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

MrBBQ
AX Master
AX Master
Posts: 1909
Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
Location: Haarlem // Zandvoort
Contact:

Gisteren

Post by MrBBQ »

Na een lange dag klussen bij een goede vriend van mij, kan hij met het aan bod om bij hem in de garage =( hij heeft een brug ) wat tekunnen doen aan mijn ax ... ja eindelijk kan ik hem dan verlagen.
Ik Paul gebeld en gevraagd om hij nog in had om tegaan klussen natuurlijk had hij zin, ik mijn nieuwe veren gehaald.
Daarna naar Paul reden, Cindy kan op het goede idee als we honger zouden hebben dan moesten we even bellen en ze zou het eten gaan klaar maken, het was al rond 17:00, Aan gekomen in de garage auto op de brug gezet. luchttol klaar gelegd en de rest van onze gereedschap.
Twee brugpoten onder de auto gezet en de auto iets laten zaken.
De eerste veerpoot ging er lekker makelijk af, alleen toen we veerpoot los hadden en Paul probeerde de veer in tedrukken lukte dat niet, Paul en ik probeerde het maar een met ze 2en hellaas geen succes... fuck wat een veer zit er dan onder. De veerpoot er weer onder gezet blokjes hout onder de veerpoot gezet en de brug omhoog gedaan, de veer ging een stukje in de veerschotel los gemaakt en de brug weer laten zakken, zal het lukken :roll: gelukkig de veerschotel ging gelukkig los.
De oude vergeleken met de verlagende veer, jezus wat een verschil... hoe hebben ze dit in godsnaam vast gemaakt, ik denk dat er 20 cm verschil inzit. het was nu om 17;45 toch wel een beetje honger gekregen.
Onze Super kokin Cindy had reeds het eten klaar gemaakt en het smaakte toch heerlijk, overheerlijk brokolie met kaassaus met heerlijk aardappels met speklapje en appelmoes. Nadat wij ons eten opgegeten hebben en bijna mijn vingers opgegeten had. ( cindy het was heerlijk).
Nu was het tijd geworden voor de 2de veerpoot, we hadden besloten om het op de zelfde manier tedoen, safety first... zijn we nog tegen mekaar.
Na bijna alles los gemaakt hebben en de balkjes er onder gelegd werdt het tijd om de brug omhoog tedoen om meer druk tezetten om de veer.... :) dt ging nog goed :lol: nu gingen wij de veerschotel los draaien en loswas de schotel.....nu werdt het tijd om de brug telaten zakken en de veerpoot er onderuit telaten zakken en toen ...... :? tewel ik de brug liet zaken kwam de veerpoot met een knal los..... de veerpoot knalde naar beneden maar de auto begonnen tewegen en kwam ongeveer 30 cm naar voren Paul rende voor zijn eigen veilig richtting de uitgang :( !
Ik rende naar de voorzijde vande auto om de auto tegen tehouden, gelukkig bleef hij om de stempels staan, maar had wel de gedachte als hij op de brug valt laat hem dan maar vallen, veiligheid voor alles.
Na de schrik zijn bij gekomen zijn we verder gegaan, ik kreeg van Paul nog mooie saxo demper, na de hele zooi weer in mekaar gezet tehebben was dan eindelijk mijn auto verlaagd :) :) :) !
Het was gelukt, ik ben echt super blij zeg vandaar dat ik Paul & Cindy nog heel hartelijk bedanken (super)(super).
Vandaag maar een proefrit gemaakt met mijn zoon en een paar flinke scherpen bochten genomen, Tycho vond dit schitterd ik ook natuurlijk wat ligt mijn ax toch strak op de weg zeg ! :)


Gr Mr Dean :) :) :) :) 8)
Saxo style is sexy style....

Citrosan
AX Master
AX Master
Posts: 1099
Joined: SatDec04, 2004 8:23:58 PM
Location: Lisse

Post by Citrosan »

Ja dat was me wel een verlagings projectje pfffffff, we hadden trouwens wel veerspanners maar omdat de veren er ontiegelijk strak tussen zaten maar besloten om het anders te doen, de veerspanners die ik heb zijn namelijk geschikt voor lichte auto's cq veren en zeker niet voor de veren die er onder zaten, je kan je dan wel voorstellen wat er gebeurt als er 1 van de spanners breekt :shock: .
Uiteindelijk toch alles goed gekomen en nu rijdt Mr Dean in een strak verlaagde AX :)

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

ik ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet :D

standaard veren kunnen heel erg vast zitten en erg lang zijn :roll:
Image

MrBBQ
AX Master
AX Master
Posts: 1909
Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
Location: Haarlem // Zandvoort
Contact:

nog even een foto`s

Post by MrBBQ »

Hierbij nog een foto van het verschil van mijn veren!


Image

Image



Gr Mr Dean 8)
Saxo style is sexy style....

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

klinkt gevaarlijk! gelukkig is alles goedgekomen! Maarreh, waar zijn de foto's van het ax-je? :wink:

MrBBQ
AX Master
AX Master
Posts: 1909
Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
Location: Haarlem // Zandvoort
Contact:

Moet ik nog maken

Post by MrBBQ »

Browny wrote:klinkt gevaarlijk! gelukkig is alles goedgekomen! Maarreh, waar zijn de foto's van het AX-je? :wink:
Hellaas moet ik die nog maken, en mijn auto moet nog gepoets worden.....waar haal ik de tijd vandaan !

Gr Mr Dean 8)
Saxo style is sexy style....

MrBBQ
AX Master
AX Master
Posts: 1909
Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
Location: Haarlem // Zandvoort
Contact:

Roze ax, poetsbedrijf P & C

Post by MrBBQ »

Kom ik vandaag bij Citrosin & Citrosan, omdat mijn dinamo niet zo best meer werkt.
Citrosan en Citrosin en ik gaan de dinamo even doormeten en komen er achter dat hij niet zo goed meer oplaadt :( !
Gelukkig hoef ik alleen a.s donderdag nog tewerken en daarna ga ik 2 weken weg met de opel naar france..... en ben daarna nog een week vrij.. tijd zat dus.
Ik krijg de opmerking dat ik wel een hele roze ax heb, ja zeg ik nog, ik weet niet waar ik de tijd vandaan moet halen om hem tepoetsen.
Terwijl Citrosin om de poetsmiddel vraagt gaat ze druk aan de gang met een voorspartboard, Jezus wat een verschil...(hij wordt echt rood) ze zegt nog zullen we maar een kant doen. Citrosan en ik beginnen ook met poetsen voordat we het in de gaten hebben heb ik weer een rode ax.
Dit is het resulaat, zie voor uw zelf.

Image

Image


Image

Image

Image

Nog Paul & Cindy 1000 bedankt, grandioos!

Gr Mr Dean :D :) :D :) 8) :D :D :D :D :D
Saxo style is sexy style....

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

kijk dat ziet er goed uit, en lekker laag :D wie heeft het nou uiteindelijk verlaagd ?
Spreken is goud, Ductape is zilver.

MrBBQ
AX Master
AX Master
Posts: 1909
Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
Location: Haarlem // Zandvoort
Contact:

Citrosan & IK

Post by MrBBQ »

DuFF wrote:kijk dat ziet er goed uit, en lekker laag :D wie heeft het nou uiteindelijk verlaagd ?

Citrosan & Mr Dean :)


Gr Mr Dean :) 8)
Saxo style is sexy style....

CitroCin
Moeder Overste
Moeder Overste
Posts: 2176
Joined: SunNov20, 2005 8:04:30 PM
Location: Beekbergen/axclubforum

Post by CitroCin »

Was een leuke actie gisteren!
Maar hij knapte er goed van op, niet alleen mooi rood, maar ook mooie zwarte skirts, bumpers en banden!

Post Reply