Marco (AX 1.4 GTi '92)

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

marco
Vlotte starter
Vlotte starter
Posts: 23
Joined: ThuAug21, 2003 5:30:37 PM
Location: Utrecht

Post by marco »

Komt ie nu mee! :P

was wel een relaxte kerel idd. Hij liet me ook nog even z'n ax zien en horen! wat een geluid. Hij scheen nu bezig te zijn met een saxo 16v project. Maar de wereld is klein, hoe ken je hem dan als ik vragen mag?

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

marco wrote:Komt ie nu mee! :P

was wel een relaxte kerel idd. Hij liet me ook nog even z'n AX zien en horen! wat een geluid. Hij scheen nu bezig te zijn met een saxo 16v project. Maar de wereld is klein, hoe ken je hem dan als ik vragen mag?



haha moet je me wel eerst vertellen of ie die geel blauwe heeft

vorige week gesproken op circuit zolder
en vloeibare pakking geleend om wat af te dichten
het is voor de meeste algemeen bekend dat axirally chips levert voor 75 eur incl inbouw en 50 eur gewoon los

Image
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

marco
Vlotte starter
Vlotte starter
Posts: 23
Joined: ThuAug21, 2003 5:30:37 PM
Location: Utrecht

Post by marco »

Hij had idd een blauw/gele. Hij moest wel opnieuw afgesteld worden. Hij stond op een aanhanger in de schuur. Hij moest dit weekend ook racen het hele weekend. Ik wist dat echt niet van die chips hoor, had wel even op het forum gekeken, maar daar stond niet echt veel bij.
Deze week ga ik de kleppen stellen, Green luchtfilter er eindelijk inbouwen en de kat weghalen en dan schieten we al aardig op!

Groetjes,

Marco

Nachtapotheker
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver
Posts: 44
Joined: ThuOct30, 2003 7:03:58 PM
Location: Utrecht

Post by Nachtapotheker »

marco wrote:Hij had idd een blauw/gele. Hij moest wel opnieuw afgesteld worden. Hij stond op een aanhanger in de schuur. Hij moest dit weekend ook racen het hele weekend. Ik wist dat echt niet van die chips hoor, had wel even op het forum gekeken, maar daar stond niet echt veel bij.
Deze week ga ik de kleppen stellen, Green luchtfilter er eindelijk inbouwen en de kat weghalen en dan schieten we al aardig op!

Groetjes,

Marco
Die auto van jou schiet nu aardig op ja :twisted:
AX 1.5 D -> 1995

Post Reply