Stefan (AX 1.6 GTI & Seat leon 2001 tdi)
Moderator: webmasters
-
- Vlotte starter
update...
GTI:
die staat op winterbanden..met orginele 13inch gti wielen.. ik mis de saxo velgen nu al hehe.. geen gezicht die orginele wielen, ook heb ik andere verlagingsveren gekregen deze zijn wat lager als dan die ik nu heb..
dus die moeten er binnenkort nog onder...
GT:
die is zo goed als gestripts t hemeltje zit er nog in maar die wacht op peter.. alle tectiel is er zo goed als uit, paar kleine roest gaatjes gevonden maar die zijn ook zo weer dicht..
next to do:
zij ramen van plastic maken...
de spliter van de bumper af.
achter as vervangen voor die van de 106...
fotos komen nog, alleen dat zusje van me heeft mn camera ingepikt..
GTI:
die staat op winterbanden..met orginele 13inch gti wielen.. ik mis de saxo velgen nu al hehe.. geen gezicht die orginele wielen, ook heb ik andere verlagingsveren gekregen deze zijn wat lager als dan die ik nu heb..
dus die moeten er binnenkort nog onder...
GT:
die is zo goed als gestripts t hemeltje zit er nog in maar die wacht op peter.. alle tectiel is er zo goed als uit, paar kleine roest gaatjes gevonden maar die zijn ook zo weer dicht..
next to do:
zij ramen van plastic maken...
de spliter van de bumper af.
achter as vervangen voor die van de 106...
fotos komen nog, alleen dat zusje van me heeft mn camera ingepikt..
-
- AX liefhebber
tijdelijk de 1.4 gti kabelboom + injectie meuk en sensors en alles...
kwestie van een half uurtje en je hebt alles op de 1600 geschroeft....
even zorgen dat je een gechipte computer hebt.. en t loopt ook wel goed...
maar t beste is om de computer van de 1600 te gebruiken omdat die computer er voor geschreven is, en daar moet ik nog steeds een x aan beginnen....
kwestie van een half uurtje en je hebt alles op de 1600 geschroeft....
even zorgen dat je een gechipte computer hebt.. en t loopt ook wel goed...
maar t beste is om de computer van de 1600 te gebruiken omdat die computer er voor geschreven is, en daar moet ik nog steeds een x aan beginnen....
vrij licht hehe.. de achterkant is met zn 2en op te tillen, met Volle tank!!
zal van de week eens fotos maken, als de velgen zijn verkocht gaat de rallye achterass er onder, en als ik van joris mn rallye veerpoten terug heb gaan die er ook onder...
en dan wellicht meteen de 1.4mpi motor er in die GT motor rookt een beetje...
zal van de week eens fotos maken, als de velgen zijn verkocht gaat de rallye achterass er onder, en als ik van joris mn rallye veerpoten terug heb gaan die er ook onder...
en dan wellicht meteen de 1.4mpi motor er in die GT motor rookt een beetje...
-
- AX liefhebber