Stephanie (AX 1.1 Mistral '90) TE KOOP
Moderator: webmasters
maar van die ik nog net nie
haha
die wat ik kopen ga
heeft achter bij de wielkasten dat nog wat verbreed
en van die soort luchthappers
dus eg het GT turbo effect
eg super
ik maak er woensdag wel wat foto s van en dan krijgen jullie die
en daarom blijf toch frans rijden dus ik kom dan zeker een keer aan
helaas niet de 30e word nu dus beetje duurdere maand dan ik verw8 had
maar een vriend van me rijd wel met die auto na zolder 6 november
dus misschien zie ik jullie daar
xxx
ps mooie foto s
en inderdaad geen turbo maar hij schijnt ook harder te rijden dan een normale turbo
haha
die wat ik kopen ga
heeft achter bij de wielkasten dat nog wat verbreed
en van die soort luchthappers
dus eg het GT turbo effect
eg super
ik maak er woensdag wel wat foto s van en dan krijgen jullie die
en daarom blijf toch frans rijden dus ik kom dan zeker een keer aan
helaas niet de 30e word nu dus beetje duurdere maand dan ik verw8 had
maar een vriend van me rijd wel met die auto na zolder 6 november
dus misschien zie ik jullie daar
xxx
ps mooie foto s
en inderdaad geen turbo maar hij schijnt ook harder te rijden dan een normale turbo
I used to be a SCHIZOPHRENIC, but we're OK now!
wat bij mijne trouwens ook is het is in feite een GT turbo
voordat die ingevoerd werd
maar bij invoer hebben ze het blok toen der tijd verandert
was toen goedkoper met invoer en die shit
dus nu is het een gte terwijl het nu nog gewoon de looks heeft van een turbo eg wel sjiek
voordat die ingevoerd werd
maar bij invoer hebben ze het blok toen der tijd verandert
was toen goedkoper met invoer en die shit
dus nu is het een gte terwijl het nu nog gewoon de looks heeft van een turbo eg wel sjiek
I used to be a SCHIZOPHRENIC, but we're OK now!
stephanie wrote:wat bij mijne trouwens ook is het is in feite een GT turbo
voordat die ingevoerd werd
maar bij invoer hebben ze het blok toen der tijd verandert
was toen goedkoper met invoer en die shit
dus nu is het een gte terwijl het nu nog gewoon de looks heeft van een turbo eg wel sjiek
is hij vanuit Duitsland ingevoerd, daar is nooit een GTturbo geweest.
de gte heeft altijd een 1700cc multipoint injectie maar met de turbo looks ja, hij is nagenoeg identiek van een GTT
en verbreed bij de wielkasten> sideskirts dus??
kijk anders even op www.clubcinq.nl/forum daar is enorm veel te vinden over de verschillende renaultjes 5
nou een hele goeie vriend van me rijd een r5 GT turbo
en heeft alleen maar 5jes gehad
als hij zegt dat die zo ingevoerd is zal het wel zo zijn
hij is ook automonteur
dus daaraan twijfel ik niet eg
maar het maakt me ook nie uit
een gte is ook gewoon super
ik ga us ff kieken op die site
moet over een uur weer weg
om te gaan werken
en heeft alleen maar 5jes gehad
als hij zegt dat die zo ingevoerd is zal het wel zo zijn
hij is ook automonteur
dus daaraan twijfel ik niet eg
maar het maakt me ook nie uit
een gte is ook gewoon super
ik ga us ff kieken op die site
moet over een uur weer weg
om te gaan werken
I used to be a SCHIZOPHRENIC, but we're OK now!
stephanie wrote:nou een hele goeie vriend van me rijd een r5 GT turbo
en heeft alleen maar 5jes gehad
als hij zegt dat die zo ingevoerd is zal het wel zo zijn
hij is ook automonteur
dus daaraan twijfel ik niet eg
maar het maakt me ook nie uit
een gte is ook gewoon super
ik ga us ff kieken op die site
moet over een uur weer weg
om te gaan werken
kan je mij een naam geven, via PB bijvoorbeeld?
ik ben wel benieuwd
ik zeg niet dat die maat onzin uitkraamt en zeg ook niet dat die GTE een kutauto is of iets, maar wil je wel even laten weten dat er ook haken en ogen aan KUNNEN zitten.
mocht je info willen of tips waar op te letten e.d. laat 't me maar weten
(ik ken nog een gozer die naar deze auto is wezen kijken en blijkbaar 'm niet heeft gekocht, ik zal hem wel vragen waarom niet, succes iig)
-
- AX liefhebber
- Posts: 499
- Joined: SatSep03, 2005 4:14:17 PM
- Location: 040-079-073
Met de 5jes was het toch als volgt:
NL, GT-T 1.4 Turbo +/-125 PK
DE, GTE 1.7MPI +/-95PK
De turbo kwam daar niet door vanwege de strengere emissie eisen.
Hoe dan ook, ik ben wel benieuwd
En anders toch een 1.7turbo uit een volvo 480??
NL, GT-T 1.4 Turbo +/-125 PK
DE, GTE 1.7MPI +/-95PK
De turbo kwam daar niet door vanwege de strengere emissie eisen.
Hoe dan ook, ik ben wel benieuwd
En anders toch een 1.7turbo uit een volvo 480??
EX-Sofie-BX 1.9 GTI 16v'89
EX-Lisa-AX 1.4 GTI U9 '92
Lucy-AR 146 2.0TD Junior '99
beheerder van citroenax.hyves.nl
EX-Lisa-AX 1.4 GTI U9 '92
Lucy-AR 146 2.0TD Junior '99
beheerder van citroenax.hyves.nl
fotos die ik trouwens had toegevoegd in dit topic waren gewoon van internet geplukt...
Dat die witte die ik toegevoegd had toevallig ook tekoop stond op marktplaats is puur toeval
Dat die witte die ik toegevoegd had toevallig ook tekoop stond op marktplaats is puur toeval
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
oooooh ik dacht dat je die witte ging kopen
stephanie, kan anders wel via PB, ben wel heel benieuwd
(hier kan je mijn GTE project volgen: http://www.clubcinq.nl/forum/viewtopic. ... 25&start=0 )
stephanie, kan anders wel via PB, ben wel heel benieuwd
(hier kan je mijn GTE project volgen: http://www.clubcinq.nl/forum/viewtopic. ... 25&start=0 )
GTE wrote:oooooh ik dacht dat je die witte ging kopen
stephanie, kan anders wel via PB, ben wel heel benieuwd
(hier kan je mijn GTE project volgen: http://www.clubcinq.nl/forum/viewtopic. ... 25&start=0 )
dat idee kreeg ik al Stephanie heeft het over een andere GTE
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
is de coppa gewoon niet de Italiaanse naam voor wat wij hier de Coupe noemen?
de R5 GTT coupe is eigenlijk een "gewone" GTT maar dan gemaakt voor de racerij.
Je kon destijds ook een GTT Coupe kopen wat inhield dat er een enorm stug onderstel onderzit (heb er wel eens in gezeten, en je nierstenen zijn direct vergrijst als je over een klinkerweggetje rijdt ) en je kon kiezen of je er een rolkooi in wilde of niet (dan kreeg je wel een achterbank geloof ik)
de R5 GTT coupe is eigenlijk een "gewone" GTT maar dan gemaakt voor de racerij.
Je kon destijds ook een GTT Coupe kopen wat inhield dat er een enorm stug onderstel onderzit (heb er wel eens in gezeten, en je nierstenen zijn direct vergrijst als je over een klinkerweggetje rijdt ) en je kon kiezen of je er een rolkooi in wilde of niet (dan kreeg je wel een achterbank geloof ik)
-
- AX Master
- Posts: 1979
- Joined: TueJul01, 2003 1:53:44 AM
- Location: Hoogeveen (Drenthe)
- Contact:
Inderdaad, een R5 is zeker leuk maar tjah... eenmaal Citrofiel,
altijd Citrofiel h? dus 't blijft AX bij mij
altijd Citrofiel h? dus 't blijft AX bij mij
Greetz Martin
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw