en nu loopt mn motormangement super k*t te doen, hij wil niet echt meer in lezen.. telkens niet stationair willen lopen, en als ie loopt als een diesel..
morgen er maar eens een lang stuk mee rijden kijken of dat wil leren hehe..
q01z wrote:heb je de oude of nieuwe ODB sensor in gebruik?
wel goed dattie weer rijdt trwns! geen gekke bijgeluiden verdeR?
voor de rest dat ie verschrikkelijk inhoud rijd ie goed, nieuwe remmen er nog niet op die zijn als het goed is eind deze week binnen, weet alleen nog niet of ik ze er meteen opzet, wil eigenlijk ook andere verlagingsveren heb nu een setje van H&R ik weet alleen niet hoeveel die verlagen, maar t kan mij nog ewl wat lager...
de oude odb sensor, ik denk dat het probleem zich ergens met een los stekkertje zit ofzo.. die ga ik straks eens na kijken en inspuiten met contactspray, en anders spaar ik wel door voor KMS
als ik me niet vergis is dat een BDP sensor, toch?
als je auto geen stationair wil doorgeven ligt het meestal iig daaraan. Hebben ze bij Citroen trouwens beter begrepen, schijnt dat ie bij Honda's in het blok zit
Mooi dat je weer rijdt.
Maar hoe schakelt ie nu? Of nog niet op kunnen letten door bovenstaande?
Want daar heb je nu wel flink wat bloed, zweet en tranen in gestoken.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
hij schakeld perfect, het bijgeluid is ook weg, wat waarschijnlijk door het kapote wiellager kwam..
maar er valt nu hast niet eens meer mee te rijden k*t auto, ding houd in tis echt verschrikkelijk...
weet iemand hoe je zo;n ding uitlezen in de ath hebben ze het over een groene stekker, die heb ik maar ook over eengroen draadje daaraan maardie heb i knou net weer niet
Het kan ook zijn dat je een diagnosestekker hebt met 2 groene draden. De ene zal een witte markering hebben. Deze zit aan pen 1. Je moet echter degene aan pen 2 hebben, deze is helemaal groen. (Let op, dit is alleen met succes getest op een 1.8 Furio '93!!!)
wel goed bak is wel iets langer, snelheid is wel wat minder geworden.. maar ik denk met een spagetti en straks het orginele 1600rallye motormanagment er op, of een Programeerbare injectie systeem er op van kms mocht dat een beetje te betalen zijn.
Mooie wagen!!! De velgen zouden niet slecht staan op mijn zwarte GT
Waarvoor is trouwens dat oranje/rode lampje rechts onder de toerenteller (rondje)? Het brand bij het starten van de motor en ik heb het ook wel eens zien oplichten blij flink optrekken.