Maarten v E wrote:heb je dat blinderen zelf gedaan en is t een beetje gelukt. dat staat bij mij ook op t programma, maar 300 euro om t te laten doen is met beetje veel
Ik was 2 rollen folie nodig a ?25,- om de zijkanten te doen, mischien dat ik nog net genoeg heb om het achterraam ook te doen. De achterste zijramen vielen nogal tegen om te doen, voorramen was een
Wat is dat toch met die bumpers? er zit alleen nog maar een laagje plamuur overheen, ik moet dus nog gaan spuiten! Ik zit alleen nog te twijfelen aan de kleur......zelfde kleur als de auto, of een lichtere kleur grijs? of nog anders?
Ik vond ze eigenlijk wel een heel apart kleurtje hebben niet echt lelijk ofzo.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Ik heb toch maar besloten het bij de originele kleur te laten wat de bumpers en skirts betreft. Na een weekje fanatiek schuren, plamuren en spuiten is het eindelijk af. Voor de gelegenheid (foto's, meeting) ben ik vandaag ook nog aan het poetsen geslagen. Tevens zijn dit de eerste foto's met de verlagingsveren er onder. De achterkant zal in de komende tijd ook wel aan de beurt komen
Tot zover de tussenstand van mijn AX
Last edited by peter on MonOct18, 2004 12:18:35 AM, edited 1 time in total.
Een maandje geleden werd ik door de politie aan de kant gezet.......bleek een achterlichtje niet te branden. Die kon ik gelukkig direct vervangen, maar de sterke arm der wet maakte meteen van de gelegenheid gebruik om mij te vertellen dat raampjes tinten verboden is. Toen ik ome agent vertelde dat dit helemaal niet waar was, en dat je tot 30 % verdonkeren mag volgens de wet was ie opeens helemaal stil......na overleg met zijn collega gooide hij het toen maar op mijn uitlaat, want die maakte teveel lawaai. Toen ik hem vertelde dat ik de auto gekocht had met die uitlaat (wat overigens niet waar was), en dat ie er zo mee door de APK was gekomen begon hij al aan zichzelf te twijfelen. Dus toen ik hem vroeg waar ik de regelgeving kon vinden kon hij me dat niet vertellen, waarop ik tegen hem gezegt heb dat ik er zo mee door blijf rijden totdat hij dat wel kan......
Wat de raamfolie betreft verwacht ik geen problemen, de politie weet zelf niet eens wat toegestaan is. En als ze wel een bon willen schrijven trek ik ter plekke de folie eraf....
Er was nog 1 dingetje aan mijn auto wat me stoorde, namelijk de motorkap, die was overgespoten. Het resultaat was niet mooi, je kon de schuur-krasjes nog zien en vanaf bepaalde kanten gezien was ie zelfs dof. Gelukkig heb ik vandaag een originele kap op de kop kunnen tikken, in de goede kleur, zonder beschadigingen.....Peter is weer helemaal gelukkig nu!!!