Marc aka q01z, GTI '92, Twingo 1.5 '12, GSA 1.3, C5 2.0Break

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
bad_my84
AX Master
AX Master
Posts: 1514
Joined: ThuJan13, 2005 8:05:14 AM
Location: Meerssen (Limburg)

Post by bad_my84 »

Het wordt tijd voor de limburgmeeting, zodat je de waare schoonheid van je auto/vriendin kunt showen :D
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

bokkie wrote:Image

Ghehe, pappie heeft um gelijk goed aan zn sodemieter gezeten, afleidend uit de mooie modderspoortjes op de dorpels en de skirts :D Pappie lief :P [/url]


hahaha man zeur niet, ik had vorige zwolle de graspollen op men dak liggen... heerlijk zon grasveld :D:D:D.....
ow en tussen haakjes, je leert pas wat een auto kan als je niet bang bent dat ie vies word. Have fun
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

Tzjesus,...... wat een mooi motorkarretje,.......nu maar hopen dat dit geen hint was, en dat je hem nooit als motorkarretje hoeft te gebruiken.....heb je toch een trendy skateboard gehad :wink:
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

hijs netjes geworden Marc! issie nu ook snel of niet? wat ligt er onder je kap? :D

gertjuh
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 979
Joined: SatOct09, 2004 9:49:37 AM
Location: krimpen ad lek

Post by gertjuh »

Image

Ik dacht dat ik de enige was die het met een rolletje deed. :lol:

Nee ff zonder gekheid, ik vindt het een mooi karretje geworden marc.
Eerlijk waar. Heel netjes gedaan kerol.

spreek je morgen wel weer...
Wie zijn gat heeft verbrand,
lag op 't strand met de jongeheer in het zand !

GTE
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 356
Joined: TueAug23, 2005 2:27:07 PM
Location: Maarssen

Post by GTE »

gertjuh wrote:Ik dacht dat ik de enige was die het met een rolletje deed. :lol:


:lol: :roll: :roll:

heb even 't project doorgelezen, erg gaaf! Image

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

:oops::oops:

wat een eer jonges (en meisjes ;)):D

ik zal m morgen es naar Limboland rijden.. zo ff douchen, spullen pakken en wat laatste wijzigingen doorvoeren.. en een nieuwe accu halen (rij nu al een week met de accu van me moeder, mijne is leeg gezopen toen die stil stond.. )

@kakanox: hij is snel zat, mij gaat het toch alleen maar om het accelereren, en ik weet niet wat voor bak Peter me verkocht hefet.. maar voor mij is die perfect! 75 in zn 2 en dan in de 7000rpm
@bas: idd ;) en ik neem jou spulletjes mee, daarom had ik ze nog niet opgestuurt.. vond dit handiger (postagentschap is nooit open :roll:)
@gertjuh: is toch handig? als de lak er nu af is ga ik er gewoon weer een keer overheen :D
@#denny: ik ben ook niet bang dattie vies wordt.. maar met 60 met 2 wielen in de berm opeens door een kuil van +-30cm zou jij ook niet grappig vinden :(
Image

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2071
Joined: FriAug01, 2003 12:56:51 AM
Location: Veendam

Post by peter »

q01z wrote:ik weet niet wat voor bak Peter me verkocht hefet.. maar voor mij is die perfect! 75 in zn 2 en dan in de 7000rpm


hehe, ben blij dat ie 't goed doet :)
Image

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

75 @ 7000 r/min? da's pittig.. ik zit pas bij 95 ofzo @ 7000! wat doe je @ 120 in 5? (ik 4100 dacht ik)

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

kakanox wrote:75 @ 7000 r/min? da's pittig.. ik zit pas bij 95 ofzo @ 7000! wat doe je @ 120 in 5? (ik 4100 dacht ik)


ik ook ongeveer 4000rpm..

beetje vage vertanding.. maar ach het rijdt! :D

zometeen de motorsteunen nog maar es allemaal controleren :) dan weet ik zeker dat dat goed zit.. en euhmm ik moet nog ff wat beter afstellen.. van het gas is nu;

schok schok vlammmmmmmmmmmm bop bopbopbop
:D
wel leuk mjah :P hij staat gek genoeg nog wat te arm :roll:
Image

gertjuh
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 979
Joined: SatOct09, 2004 9:49:37 AM
Location: krimpen ad lek

Post by gertjuh »

Ja ik weet het marc, het is heel makkelijk bijwerken, en het is nog lekker makkelijk ook...
Wie zijn gat heeft verbrand,
lag op 't strand met de jongeheer in het zand !

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

tis half11

kom net vd tennisbaan..

morgen met me auto naar limburg gaan! :D

ik kom eraan!

rijm rijm

wat is het toch fijn(m)
Image

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

tis half8...

ik ben terug in Zeeland.

me auto staat bij Auto Jansen in Echt (limburg).. zonder koppakking! :(

me radiateur lekte maar daar had ik verder eigenlijk geen last van, totdat we een stukje 80km weg hadden gereden.. toen liep de temperatuur iets op, maar bleef daarna konstant en niet alarmerend, verwarming warm gezet en in de gaten gehouden.. op een gegeven moment voel ik een luchtbel (lees, koude lucht heel even en dan weer warm) dus ik bel naar Gertje die achter me reed om te stoppen (die stond met joost en sander in contact met portofoons).
de volgende afslag was 1500m verder ofzo dus dat rij ik nog rustig, en bij het uitvoegen rem ik af op de motor, en is het in 1x BOF (volgens gertje, zelf niets gezien/gehoord) en alles op koken en alle lampjes aan..

koppakking ligt er dus uit! :(


2 pluspuntjes:
-1 het lag niet aan de motor, ook al kan ik die nu waarschijnlijk wel weggooien (cilinderkop zal wel gescheurt zijn, maar dat zien we ngo wel)
-2 het was een nieuw record, 300km met een motor gedaan zonder dat er iets kapot ging.. me vorige was 5km en toen stond ik weer stil!

maar goed. probleem dus, want de cinquecento staat hier stil op het pad, zonder accu.. die accu zit namelijk in de ax.. en ik heb dus morgen een auto nodig en me ouders gaan op vakantie! :( moet ik weer een nieuwe accu kopen voor die cinq.

gelukkig was het weekend verder geweldig
Image

Cees
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 598
Joined: ThuJan20, 2005 7:39:27 PM
Location: GORINCHEM
Contact:

Post by Cees »

:cry: :cry: :cry: Het is toch niet te geloven he :cry: :cry: :cry:

STERKTE .
ER IS WEER EEN Image. C 1

Henri106
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 394
Joined: MonJun13, 2005 7:13:13 PM
Location: Werkendam
Contact:

Post by Henri106 »

Hoeveel pech kan iemand hebben zeg :( maar die koppakking lag er al langer uit, als ik zo je verhaal van een tijd terug las over snel druk opbouwen in het koelsysteem duidt dat er al op.

Maar je kop gescheurd ? dat hoeft niet. Ik heb het zelf nog nooit meegemaakt overigens. Beste wat je kan doen is je koppakking vervangen, kop laten vlakken en afpersen voor de zekerheid dan weet je zeker dat alles goed is. Scheelt een hoop werk om weer een motor tevervangen.

Hopelijk houdt je de moed er wel in, door dit soort problemen is een project auto van een maat van me ook de deur uit gegaan met veel spijt achteraf.

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

och als het aan mij lag was allang de slijptol erin gegaan!!

mede door de club en het gevoel en de steun blijf ik maar doorzetten (soms tegen beter weten in)

dit blok lag er net een week in, vorige blok was de koppakking wel lek.. maar deze niet, dit blok was goed.

en ik ben bang voor scheurtjes omdat hij door warmte geklapt is en niet door de druk, ik reed namelijk heel erg rustig al de hele tijd!
Image

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

GT carb. kopen? :wink:

Just kidding, echt zwaar kl*te voor je! Vindt het echt rot voor je dat het allemaal niet wil lukken iedere keer....
Freude am Fahren.

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

master-arnie wrote:GT carb. kopen? :wink:

Just kidding, echt zwaar kl*te voor je! Vindt het echt rot voor je dat het allemaal niet wil lukken iedere keer....


ik geef je 2 tientjes.. dan is me rekening leeg..
Image

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

q01z wrote:
master-arnie wrote:GT carb. kopen? :wink:

Just kidding, echt zwaar kl*te voor je! Vindt het echt rot voor je dat het allemaal niet wil lukken iedere keer....


ik geef je 2 tientjes.. dan is me rekening leeg..


Wees gerust, dat is bij mij niet anders :oops: Als ik de financiele middelen zou hebben schonk ik hem aan jouw, maar dan ga ik zelf de boot in....
Freude am Fahren.

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

:?

net met me ouders gepraat..

ik moet m van hun maar door die garage laten maken.. dan schieten hun het wel voor.. en dan moet ik het terug betalen..
fijn heb ik straks super hoge schuld bij me ouders :?

en ik mag me radiateur niet laten vervangen omdat dat neit nodig is!! maar daar issie verdomme door kapot gegaan!

snappen jullie het nog?
Image

Post Reply