Jack AKA the lone night rider (AX GT Carb '89)
Moderator: webmasters
-
- AX liefhebber
- Posts: 277
- Joined: WedMay25, 2005 8:40:23 PM
- Location: wijk en aalburg
Joris wrote:Is ie te koop ????
weet nog niet zeker.
zit er over te denken.
heb het geld niet om het te maken, en begin het zat te worden.
knutselen vondt ik leuk toen het nog ging, nu gaat het niet meer maar moet het nog steeds.
en het geld is er niet.
maar ik denk dat ik hem wel hou.
-vw mkIII '93 2.8 vr6. (for sale)
-vw mkIII '94 2.8 vr6 aut.
-vw mkIII '95 2.8 vr6...
-vw mkIII '94 2.8 vr6 aut.
-vw mkIII '95 2.8 vr6...
-
- AX liefhebber
- Posts: 277
- Joined: WedMay25, 2005 8:40:23 PM
- Location: wijk en aalburg
vandaag is er een andere veerpoot R.V. onder gekomen.
geklapper van de ophanging is nu helemaal weg.
er zat een DIESEL-VEERPOOT onder
maar das opgelost.
morgen of een donderdag komt er een nieuwe uitlaat systeem onder.
dat is ook een beetje gaar en ligt en op de stab-stang te klapperen.
dus komt helemaal goed met de auto?
geklapper van de ophanging is nu helemaal weg.
er zat een DIESEL-VEERPOOT onder
maar das opgelost.
morgen of een donderdag komt er een nieuwe uitlaat systeem onder.
dat is ook een beetje gaar en ligt en op de stab-stang te klapperen.
dus komt helemaal goed met de auto?
-vw mkIII '93 2.8 vr6. (for sale)
-vw mkIII '94 2.8 vr6 aut.
-vw mkIII '95 2.8 vr6...
-vw mkIII '94 2.8 vr6 aut.
-vw mkIII '95 2.8 vr6...
-
- AX liefhebber
- Posts: 277
- Joined: WedMay25, 2005 8:40:23 PM
- Location: wijk en aalburg
SLICK wrote:oww gelukkig,,,
het is met je veerpoten dus gelukt....
en het uitlaatje?? heb je al een datum geprikt?
jah zeker.
heb maar 1 veerpoot vervangen.
L.V. is gewoon goed.
zonde om iets aan te doen.
de uitlaat hangt er al onder
gelijk de dag erna gedaan.
morgen komt er een uitlaat onder zonder midden-demper.
(die hoort er orgineel gezien helemaal niet onder te zitten
nieuwe uitlaat vanaf spruitstuk tot aan de achterdemper wordt vervangen van de week...
-vw mkIII '93 2.8 vr6. (for sale)
-vw mkIII '94 2.8 vr6 aut.
-vw mkIII '95 2.8 vr6...
-vw mkIII '94 2.8 vr6 aut.
-vw mkIII '95 2.8 vr6...
-
- AX liefhebber
- Posts: 277
- Joined: WedMay25, 2005 8:40:23 PM
- Location: wijk en aalburg
q01z wrote:goed om te horen dit Jack
vooral mooi dat het geklapper weg is!
zet me wel aan het denken.. want bij gasgeven heb ik ook geklapper (of athans, had, vroeger, toendie reed)
als ik nu gas geef klappert ie nog steeds.
de uitlaat ligt op de stabstang die onder de auto doorligt.
morgen komt er een andere onder. (zonder tussendemper, die er nu wel zit maar niet hoort...)
-vw mkIII '93 2.8 vr6. (for sale)
-vw mkIII '94 2.8 vr6 aut.
-vw mkIII '95 2.8 vr6...
-vw mkIII '94 2.8 vr6 aut.
-vw mkIII '95 2.8 vr6...
die tussendemper hoort er wel tussen hoor
nahja eigenlijk niet, maar ze zijn wel geleverd met tussendemper iig en niet zonder (volgens de werkplaats-onderdelen catalogus van Citroen zelf)
dat de uitlaat tegen de stabi komt is een bekend probleem!
ik blijf het gek vinden maar je hoort dat heel vaak en bij mij lijkt mijn uitlaat ook te laag te hangen, ondanks dat hij gewoon ook op de goede plek aan de bak vast zit!
zit hij dat bij jou trouwens ook? de downpipe aan de bak?
ennuhm hoe kom jij aan die tussenpijp? ik wil ook 1 zonder cat/demper namelijk SCHNERPEN met die hap
goed om te horen dat je de liefde voor je bakkie weer terug hebt.. en ik moet zeggen, nu de kap/lampen/bumper/wielen weer op mijn GT zitten kan ik niet wachten om er weer mee te gaan vlammen
nahja eigenlijk niet, maar ze zijn wel geleverd met tussendemper iig en niet zonder (volgens de werkplaats-onderdelen catalogus van Citroen zelf)
dat de uitlaat tegen de stabi komt is een bekend probleem!
ik blijf het gek vinden maar je hoort dat heel vaak en bij mij lijkt mijn uitlaat ook te laag te hangen, ondanks dat hij gewoon ook op de goede plek aan de bak vast zit!
zit hij dat bij jou trouwens ook? de downpipe aan de bak?
ennuhm hoe kom jij aan die tussenpijp? ik wil ook 1 zonder cat/demper namelijk SCHNERPEN met die hap
goed om te horen dat je de liefde voor je bakkie weer terug hebt.. en ik moet zeggen, nu de kap/lampen/bumper/wielen weer op mijn GT zitten kan ik niet wachten om er weer mee te gaan vlammen
-
- AX liefhebber
- Posts: 277
- Joined: WedMay25, 2005 8:40:23 PM
- Location: wijk en aalburg
q01z wrote: die tussendemper hoort er wel tussen hoor
nahja eigenlijk niet, maar ze zijn wel geleverd met tussendemper iig en niet zonder (volgens de werkplaats-onderdelen catalogus van Citroën zelf)
zit hij dat bij jou trouwens ook? de downpipe aan de bak?
die zit bij mij ook aan de bak vast jah.
das waarschijnlijk een groot probleem...
q01z wrote:ennuhm hoe kom jij aan die tussenpijp? ik wil ook 1 zonder cat/demper namelijk SCHNERPEN met die hap
volgens de gegevens van Citroën en bosal hoort er bij de eerste AX-en geen kat of tussendemper bij...
er zit ook geen ruimte onder de auto voor een tussendemper...
ik weet niet hoe jouw middenpijp/pot aan jouw voorste uitlaatbocht vast zit?
zit dit met 2 bouten met veren?
of met een "mof" met een klem eromheen?
in dit tweede geval kan ik aan zo'n pijp zonder demper komen voor wat minder dan de nieuwe prijs...
dus ik hoor het wel...[/b]
-vw mkIII '93 2.8 vr6. (for sale)
-vw mkIII '94 2.8 vr6 aut.
-vw mkIII '95 2.8 vr6...
-vw mkIII '94 2.8 vr6 aut.
-vw mkIII '95 2.8 vr6...
-
- AX liefhebber
- Posts: 277
- Joined: WedMay25, 2005 8:40:23 PM
- Location: wijk en aalburg
q01z wrote:bij mij dus met een klem en veren..
maar euhmm downpipe is toch gescheurt dus wellicht vanaf spruitstuk iets leuks? pb maar anders
je bedoelt met bouten en veren?
en wat wil je nog weten?
ik heb straks eventueel ook een downpipe met tussendemper te koop.
(2 de hands en beetje slecht(er))
misschien kan je er iets leuks van maken???
-vw mkIII '93 2.8 vr6. (for sale)
-vw mkIII '94 2.8 vr6 aut.
-vw mkIII '95 2.8 vr6...
-vw mkIII '94 2.8 vr6 aut.
-vw mkIII '95 2.8 vr6...
mmm ik ga ff denken..
ik heb altijd gezegt dat ik mn downpipe alleen vervang voor een spaghetti eigenlijk..
spaghetti met rechte pijp naar achteren en 1 enkele uitlaat in het midden.. zoals Devil het ooit bedoeld heeft (en supersprint het ook geleverd heeft?)
ik ben benieuwd naar dat ding van jou Jack, kom je keertje langs?
ik heb altijd gezegt dat ik mn downpipe alleen vervang voor een spaghetti eigenlijk..
spaghetti met rechte pijp naar achteren en 1 enkele uitlaat in het midden.. zoals Devil het ooit bedoeld heeft (en supersprint het ook geleverd heeft?)
ik ben benieuwd naar dat ding van jou Jack, kom je keertje langs?
-
- AX liefhebber
- Posts: 277
- Joined: WedMay25, 2005 8:40:23 PM
- Location: wijk en aalburg
q01z wrote:mmm ik ga ff denken..
ik heb altijd gezegt dat ik mn downpipe alleen vervang voor een spaghetti eigenlijk..
spaghetti met rechte pijp naar achteren en 1 enkele uitlaat in het midden.. zoals Devil het ooit bedoeld heeft (en supersprint het ook geleverd heeft?)
ik ben benieuwd naar dat ding van jou Jack, kom je keertje langs?
dat zei ik ook van een spagetti.
maar das duur
en zoals jij zegt zoals Devil het bedoelde wil ik het ook
ik kom best een keer langs.
waar woonde je ook weer???
spreken we een keer iets af...
wil de jouwe ook wel eens zien..
-vw mkIII '93 2.8 vr6. (for sale)
-vw mkIII '94 2.8 vr6 aut.
-vw mkIII '95 2.8 vr6...
-vw mkIII '94 2.8 vr6 aut.
-vw mkIII '95 2.8 vr6...
-
- AX liefhebber
- Posts: 277
- Joined: WedMay25, 2005 8:40:23 PM
- Location: wijk en aalburg
jah mensen:
de rechte uitlaat zonder middendemper hangt eronder.
het was even een hele kleine aanpassing doen, maar nu zit ie er onder.
en ben zeer tevreden over het geluid.
in lage toeren bromt ie heel mooi en zodra ik meer gas geef (in hoge toeren) snerpt ie heel erg sportief!
echt prachtig
een aanrader voor iedereen hier die van een beetje "herrie" houdt....
de rechte uitlaat zonder middendemper hangt eronder.
het was even een hele kleine aanpassing doen, maar nu zit ie er onder.
en ben zeer tevreden over het geluid.
in lage toeren bromt ie heel mooi en zodra ik meer gas geef (in hoge toeren) snerpt ie heel erg sportief!
echt prachtig
een aanrader voor iedereen hier die van een beetje "herrie" houdt....
-vw mkIII '93 2.8 vr6. (for sale)
-vw mkIII '94 2.8 vr6 aut.
-vw mkIII '95 2.8 vr6...
-vw mkIII '94 2.8 vr6 aut.
-vw mkIII '95 2.8 vr6...
-
- AX liefhebber
- Posts: 483
- Joined: SunAug29, 2004 8:30:15 PM
- Location: Harderwijk
- Contact:
the lone night rider wrote:jah mensen:
de rechte uitlaat zonder middendemper hangt eronder.
het was even een hele kleine aanpassing doen, maar nu zit ie er onder.
en ben zeer tevreden over het geluid.
in lage toeren bromt ie heel mooi en zodra ik meer gas geef (in hoge toeren) snerpt ie heel erg sportief!
echt prachtig
een aanrader voor iedereen hier die van een beetje "herrie" houdt....
En ook nog tevreden op de snelweg bij 120 ?
AX GT 16V '87 | AX GTi '91 | C5 Exlusive '05
-
- AX liefhebber
- Posts: 277
- Joined: WedMay25, 2005 8:40:23 PM
- Location: wijk en aalburg
-
- AX Master
- Posts: 1501
- Joined: WedAug04, 2004 9:42:58 PM
- Location: Eindhoven
-
- AX liefhebber
- Posts: 277
- Joined: WedMay25, 2005 8:40:23 PM
- Location: wijk en aalburg
tank_driver wrote:ik ben laatst aangehouden voor m`n uitlaat door zo`n smerige bijdehandte agent. hij vertelde mij dat een boete voor teveel DB van de uitlaat 95? kost dus weet waar je aan begint
zo gek veel herrie maakt ie niet bij lage toeren en constant rijden.
alleen bij goed vol gas wegrijden...
dus valt wel mee
(de ZX met (echte) holle pijp maakte meer herrie en heb ik nooit last mee gehad)
-vw mkIII '93 2.8 vr6. (for sale)
-vw mkIII '94 2.8 vr6 aut.
-vw mkIII '95 2.8 vr6...
-vw mkIII '94 2.8 vr6 aut.
-vw mkIII '95 2.8 vr6...