edwin ss50 wrote:en een s16 heeft geen 6 bak, een 306 gti-6 heeft alleen een 6 bak.
klopt.
mijn ma heeft een S16 en is echt maar een 5-bak
Moderator: webmasters
the lone night rider wrote:MUSKETIER wrote:Klopt alleen GTI heeft een 6 bak
jep en die is een heel klein beter sneller...
Code: Select all
Versn. @ 6000 r/min @ 3500 r/min
1e = 50 km/h 29 km/h
2e = 95 km/h 55 km/h
3e = 130 km/h 76 km/h
4e = 160 km/h 93 km/h
5e = 192 km/h 112 km/h
6e = 228 km/h 133 km/h
q01z wrote:Sander wrote:tja kevin je kan wel zeggen dat je dat allemaal doet maar wij willen het zien.
inderdaad!
en kev, ik heb geen fototoestel hier.. ligt in zeeuwland
kakanox wrote:Sander wrote:Je bent altijd welkom.
jij hier ook, als je zin hebt weet ff niet hoe en/of wanneer ik daarheen zou moeten rijden!
kan je me nog tips geven m.b.t. kabelboom?
q01z wrote:kakanox wrote:Sander wrote:Je bent altijd welkom.
jij hier ook, als je zin hebt weet ff niet hoe en/of wanneer ik daarheen zou moeten rijden!
kan je me nog tips geven m.b.t. kabelboom?
neem een type2 dashboard van een GTI
sensoren kan je voor een gedeelte wel overschroeven vanuit je oude blok zodat dat iig past..
Sander wrote:Ik heb wel een klein stapeltje foto's gemaakt die zal ik je eerdaags eens doormailen. Het is wel een ander injectiesysteem maar dan zie je even wat. Van de kabelboom van je motorblok lopen 3 draden naar binnen namelijk Contact+, benzinepomp en toerenteller.
q01z wrote:Sander wrote:Ik heb wel een klein stapeltje foto's gemaakt die zal ik je eerdaags eens doormailen. Het is wel een ander injectiesysteem maar dan zie je even wat. Van de kabelboom van je motorblok lopen 3 draden naar binnen namelijk Contact+, benzinepomp en toerenteller.
mmm en toerenteller had je al draaiende toch?
waarom zeurt iedereen dan altijd dat het niet kan met een type1 dash?
is idd wel logisch dat het verder helemaal niet anders is!
alhoewel, sensoren wellicht?