citro-power wrote:Ik ben ze nu aan het downloaden via msn. Een vriend van me heeft ze vanmorgen gemaakt. Als ik ze heb zet ik ze er wel op.
[edit]ze zijn allemaal 1500kB en zijn goed gelukt. Maar ze zijn te groot dus daar ga ik eerst iets aan doen en dan komen ze wel online. Zal wel volgende week worden.[/edit]
Lees mijn stukje in ALGEMEEN.. Daar kun je een foto-uploader gebruiken voor als je geen eigen webspace hebt... Ennuh, daar staat ook een link om de foto's ideaal te resizen naar 640x480 wat perfect genoeg is.. Een onderdeel van de powertoys.. ik heb volgens mij de link aangegeven voor de powertoys voor Windows Xp.. maar ze zijn er ook voor een oudere versie windhoos... (98 of 95 ofzo...)
Op de foto's is de rechterkant nog niet gecleanerd. De hele auto zag er zo uit toen ik hem kocht!! Inmiddels blinkt hij weer mooi!!
(ik weet niet hoe ik de plaatjes kan laten zien, dus dan maar met een link.)
/ edit: ik wel (als je nu effe op wijzigen drukt kan je het ook zien gr. Joost
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
achter de deur aan de bestuurderskant zit een deuk, die ga ik er eerst uit halen. Zal wel dit weekend worden.
Wat de banden betreft, achter zijn nog vrij nieuw en voor laat ik nog liggen tot na de winter. Zo erg zijn ze nog niet versleten.
Citro?nAXDriver wrote:Zozo, echt een strakke AX zeg Vooral die rode lak ziet er nog helemaal niet zo verkleurd uit We zien je graag in Nieuwegein de 26e Tot dan
Anders moet je je voor en achter-wielen even omdraaien. Voor heb je veel meer slijtage omdat ze daar aangedreven zijn en omdat ze sturen, wat wel belangerijk is in de winter
Aangezien een ax voorwiel aandrijving heeft moet je zoveel mogelijk profiel op je achterwielen hebben dan gaan eerst je voor wielen aquaplanning krijgen en dan ken je nog actie ondernemen
Zo dra je achterwielen aquaplanning krijgen ben je verloren !
Groetjes Jeffry
Type en Spellings Fouten voorbehouden !!!
Getinte ramen ASO ?? Wel nee dat is pas klasse hebben
Nou dankjewel voor deze uitleg. Over aquaplanning had ik niet nagedacht, dus bij deze: citro-power: mijn advies niet opvolgen.
Dan snap ik nog niet waarom je dan verloren bent als je achterwielen gaan aqua-plannen. Die achterwielen worden toch gewoon meegesleept door de voorwielen? Of gaan de achterwielen van links naar rechts en draait je hele wagen om?
Klopt, voor slijten ze meer... Dus voor een keuring (APK) ben zowieso kansloos.. Dan moet elke band genoeg profiel hebben... Maar wat aquaplanning betreft heeft heffrey gelijk, achter heb je meer profiel nodig dan voor.. (MAAR ALLEEN MET AQUAPLANNING)
Ik vraag me af wat verstandiger is.. Onder "normale" omstandigheden (wel regen, maar nog geen aquaplaning) is het beter om voor meer profiel te hebben. Immers; je voorwielen trekken het spoor waar de achterwielen doorheen lopen. Het meeste water is dus al weggewerkt. Daar komt bij dat je met je voorwielen moet sturen..
In extreme omstandigheden, zoals aquaplaning, heb je sowiezo problemen, veel of weinig profiel..
PS, hoe kan je nog actie ondernemen als je voorwielen gaan aquaplanen??