Eric (AX 1.1 Volcane '95)
Moderator: webmasters
dat zx inlaatspruitstuk zou dat ook passen op een 1.6 vtr saxoblok, en heb ik er dan ook profijt van??????, het blok is van het ouwe type, dus eigenlijk een opgeboorde 1.4.
blijf nu namelijk bij 5200 toeren in zijn 5 hangen op 195 en dat moet toch beter kunnen, dit komt ook door de 1 liter axuitlaat die de vorige eigenaar er onder gezet heeft (omdat deze geen cat en dempers heeft).
blijf nu namelijk bij 5200 toeren in zijn 5 hangen op 195 en dat moet toch beter kunnen, dit komt ook door de 1 liter axuitlaat die de vorige eigenaar er onder gezet heeft (omdat deze geen cat en dempers heeft).
hell breaks lose, when i accelerate!
heee sander, rijd het nu helemaal stabiel met je 1.4 gasklep ?
enne toen je je spreidstuk eraf haalde, zaten er toen bij jouw inlaten ook
"zogeheten baarden" een soort aankoeksel waar de nevel langsgaat,
bij mij zaten ze d`r, en nu ze weg zijn rijdt dat erg lekker.
offu.. heb je alles weer gedemonteerd...
enne toen je je spreidstuk eraf haalde, zaten er toen bij jouw inlaten ook
"zogeheten baarden" een soort aankoeksel waar de nevel langsgaat,
bij mij zaten ze d`r, en nu ze weg zijn rijdt dat erg lekker.
offu.. heb je alles weer gedemonteerd...
Het draait allemaal super. Koud stationair draait ie erg hard maar das geen bezwaar, slaat ie tenminste niet af. En voor de rest draait alles stabiel hij houd alleen af en toe wat in. Misschien toch die 1.4 comp erin mieteren. Ik had geen last van rare stalagniet/tiet achtige verschijnsellen in mn inlaat. Maar ik vind dat inlaatspruitstuk van een 1.4 stukken beter dan die van een 1.1.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Hahaha tis goed dat je het zegt wat ik zie het niet. Mijnes zit ondertussen op 152000 wat betekend dat ik al 20000 km axrijder ben. Grote vraag is nu voor wie dit een jubileum is voor mij of mn ax
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
-
- AX Master
Eric wrote:de 100.000 is binnen....
GEFELICITEERD met deze mijlpaal
Sander wrote:Mijnes zit ondertussen op 152000 wat betekend dat ik al 20000 km axrijder ben. Grote vraag is nu voor wie dit een jubileum is voor mij of mn AX
Laten we het houden op een jubileum voor je AX
Het is toch al een hele prestatie dat 'ie jou nog steeds overal brengt
met een bestuurder zoals jij
Greetz Martin
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
Ik hoopte dat, nu alweer ruim een maand geleden, in Hoogeveen de teller over de 220.000 zou gaan. Dit is door omstandigheden helaas niet gelukt. Auto heeft de laatste maand eigenlijk alleen maar stilgestaan. Dusss...
...ik heb goede hoop dat de 220.000 wel gehaald wordt na een ritje Nieuwegein! Nog iets minder dan 100 Kilometer.
...ik heb goede hoop dat de 220.000 wel gehaald wordt na een ritje Nieuwegein! Nog iets minder dan 100 Kilometer.
mmmm damn..
ik heb een complete kabelboom meltdown met kapotte dynamo en accu gehad vanmiddag met 130km/h
dat nav een auto inbraak en de dief die fijn mijn kabels had doorgeknipt...
ik baal nu zwaar...
gelukkig betaald de verzekering...
grappig is wel dat de dief zijn bril in de auto heeft laten liggen,
als ie zo gevonden gaat worden (hij is als "gevonden" aangeboden op het bureau) gni gni (ze weten ervan)
dan weet ik wel wie er binnenkort slachtofferhulp nodig heeft.
tevens heb ik nu een snee in mijn kont van een rest glas in mijn
ax stoeltje....
morgen weer alles uit elkaar *zucht*
ik heb een complete kabelboom meltdown met kapotte dynamo en accu gehad vanmiddag met 130km/h
dat nav een auto inbraak en de dief die fijn mijn kabels had doorgeknipt...
ik baal nu zwaar...
gelukkig betaald de verzekering...
grappig is wel dat de dief zijn bril in de auto heeft laten liggen,
als ie zo gevonden gaat worden (hij is als "gevonden" aangeboden op het bureau) gni gni (ze weten ervan)
dan weet ik wel wie er binnenkort slachtofferhulp nodig heeft.
tevens heb ik nu een snee in mijn kont van een rest glas in mijn
ax stoeltje....
morgen weer alles uit elkaar *zucht*
Jemig, balen zeg! Gelukkig dat je minstens beperkt casco verzekerd bent. Twee maanden geleden hebben ze bij mijn auto ook dmv een ruit (lomp) inslaan de radio 'uitgebouwd'. Om de monteur tegemoed te komen heb ik altijd van die speciale uitbouwpinnen in het dashboardkastje liggen. Blijft tenminste je dashboard heel.
Waren er nog andere dingen weg? Vooral bijzondere CD's zijn vreselijk om te moeten missen. En dan dat glas... bij mij zit er nu ergens achter/in het dashboard een korreltje dat bij stevig bochtenwerk heen en weer stuitert.
Ik hoop dat de boef z'n zonnebril komt ophalen... (en dat die bril duurder was dan de verkoopwaarde van het gejatte spul: crime does not pay)
Waren er nog andere dingen weg? Vooral bijzondere CD's zijn vreselijk om te moeten missen. En dan dat glas... bij mij zit er nu ergens achter/in het dashboard een korreltje dat bij stevig bochtenwerk heen en weer stuitert.
Ik hoop dat de boef z'n zonnebril komt ophalen... (en dat die bril duurder was dan de verkoopwaarde van het gejatte spul: crime does not pay)