Johan aka BeTTeRMaN (AX 1.4 GT '90)
Moderator: webmasters
ziet er erg mooi uit!!
Ik zou het wissertje nog rechtop zetten.
Hoe zien trouwens die crystal clear achterlichten eruit?
Zijn dat witte achterlichten of weer wat anders?
Ik zou het wissertje nog rechtop zetten.
Hoe zien trouwens die crystal clear achterlichten eruit?
Zijn dat witte achterlichten of weer wat anders?
Last edited by Browny on MonApr11, 2005 1:54:55 PM, edited 2 times in total.
tjaja, ruitenwisser ligt klaar om gespoten te worden (zolang), ik heb eerst eens m'n alarm ingebouwd, tenminste weer de deuren op slot en open vanaf de afstandsbediening, nu nog de ruiten automatisch dicht (doe ik morgenavond wel effe)
de sport voorpoten liggen ook al klaar voor te monteren met m'n splinternieuwe gele koni veren en schokbrekers, en mn gele achter koni's ook, als ik die erop heb eerst m'n 13" wieltjes en dan pas m'n dubbele webers en m'n snelle kop.
binnenkort komt m'n spaghetti binnen en dan kan ik ook de middenpijp zonder cat erop zetten.
euhh..... wat staat nog in bestelling.
owja..
de crystalclear achterlampen heb ik nieuw bestel omdat er eentje kapot was, en die komen ook binnenkort binnen
en een evo luchtinlaat die de helft is van een ax motorkap, die moet ik dan eerst effe op ??n van m'n motorkappen zetten.
dat word trouwens nog iets met die dubbele webers, ik heb te weinig plek tussen kop en schutbord, dus ben ik samen met axralley van plan om in m'n oude ax een stuk van het schutbord weg te halen (als test) om meer plaats te krijgen, als dit lukt dan gaat dat ook bij deze ax gebeuren en dan komen er pijpjes op de webers ipv een luchtfilterhuis erop met een champignon, zodat m'n webers schreeuwen ipv inzuigen
tja en verder....nog ff over denken....ik wil met glasvezel nog mn deuren van binnen vormen voor twee speakers erin die een beetje naar de achterkant gericht staan, en nog wat meer elektronica enzo, bijvoorbeeld waar de aanjagers en de radio zitten, alles weghalen en een tft scherm plaatsen met screentouch, een ideale plek, gewoon alles binnen de rode lijntjes weghalen
en tegen die tijd zijn we wel een jaar (of twee) verder.
eerst m'n hele bak maar eens laten spuiten.
de sport voorpoten liggen ook al klaar voor te monteren met m'n splinternieuwe gele koni veren en schokbrekers, en mn gele achter koni's ook, als ik die erop heb eerst m'n 13" wieltjes en dan pas m'n dubbele webers en m'n snelle kop.
binnenkort komt m'n spaghetti binnen en dan kan ik ook de middenpijp zonder cat erop zetten.
euhh..... wat staat nog in bestelling.
owja..
de crystalclear achterlampen heb ik nieuw bestel omdat er eentje kapot was, en die komen ook binnenkort binnen
en een evo luchtinlaat die de helft is van een ax motorkap, die moet ik dan eerst effe op ??n van m'n motorkappen zetten.
dat word trouwens nog iets met die dubbele webers, ik heb te weinig plek tussen kop en schutbord, dus ben ik samen met axralley van plan om in m'n oude ax een stuk van het schutbord weg te halen (als test) om meer plaats te krijgen, als dit lukt dan gaat dat ook bij deze ax gebeuren en dan komen er pijpjes op de webers ipv een luchtfilterhuis erop met een champignon, zodat m'n webers schreeuwen ipv inzuigen
tja en verder....nog ff over denken....ik wil met glasvezel nog mn deuren van binnen vormen voor twee speakers erin die een beetje naar de achterkant gericht staan, en nog wat meer elektronica enzo, bijvoorbeeld waar de aanjagers en de radio zitten, alles weghalen en een tft scherm plaatsen met screentouch, een ideale plek, gewoon alles binnen de rode lijntjes weghalen
en tegen die tijd zijn we wel een jaar (of twee) verder.
eerst m'n hele bak maar eens laten spuiten.
King for a day, Fool for a lifetime.
alles te koop...voor AX
06-20412458
foto's : Http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=707
alles te koop...voor AX
06-20412458
tjaja ik probeer me bezig te houden
alles te koop...voor AX
06-20412458
alles te koop...voor AX
06-20412458
zoooooooo, weer even een update.
ik heb de auto eens voor de eerste keer gewassen en in de wax gezet.
ook heb ik deze avond het alarm verder aangesloten, ik kan m'n auto nu vanaf afstand starten, de centrale deurvergrendeling werkt nu ook op 't alarm en m'n ruiten gaan dicht op 't alarm, nu nog een electronische motor vinden voor m'n sunroof-ding en alles sluit automatisch
verder vanavond eigenlijk niets meer gedaan ;p
heeft iemand hier toevallig nog een electrische aansturing voor een ax-sunroof (zoeen die alleen omhoog klapt)
ik heb de auto eens voor de eerste keer gewassen en in de wax gezet.
ook heb ik deze avond het alarm verder aangesloten, ik kan m'n auto nu vanaf afstand starten, de centrale deurvergrendeling werkt nu ook op 't alarm en m'n ruiten gaan dicht op 't alarm, nu nog een electronische motor vinden voor m'n sunroof-ding en alles sluit automatisch
verder vanavond eigenlijk niets meer gedaan ;p
heeft iemand hier toevallig nog een electrische aansturing voor een ax-sunroof (zoeen die alleen omhoog klapt)
alles te koop...voor AX
06-20412458
alles te koop...voor AX
06-20412458
-
- AX Spaster Mammer
tjaja, als 't te krijgen is, is het ook in een ax te monteren.
alles te koop...voor AX
06-20412458
alles te koop...voor AX
06-20412458
-
- AX Master
Heel errug goed bezig Johan Ga zo door zou ik zeggen
Hou ons op de hoogte van je vorderingen (met foto's natuurlijk)
Hou ons op de hoogte van je vorderingen (met foto's natuurlijk)
Greetz Martin
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
jazekrs, ik houd jullie op de hoogte met foto's uiteraard
alles te koop...voor AX
06-20412458
alles te koop...voor AX
06-20412458
helaas nog geen foto's, maar wel eindelijk m'n luchthapper voor in de motorkap ;p
helaas viel de luchthapper iets groter uit dan ik verwacht had, maarja past n?t op m'n motorkap, heb m gisteren met glasvezelmatten tegen m'n kap aan geplakt, vandaag met gemalen glasvezel en hars bij geplamuurd (dit met gemalen glasvezel zodat ie niet openscheurd in de zon), en zojuist nog even afgeplamuurd met glasvezel fijn plamuur, nu nog opschuren, 5 lagen spuitplamuur, opschuren, filler, en spuiten maar...
ik zal ook zorgen voor wat foto's
en m'n spaghetti is nog steeds niet binnen al maanden op aant wachten, t schiet niet op.
helaas viel de luchthapper iets groter uit dan ik verwacht had, maarja past n?t op m'n motorkap, heb m gisteren met glasvezelmatten tegen m'n kap aan geplakt, vandaag met gemalen glasvezel en hars bij geplamuurd (dit met gemalen glasvezel zodat ie niet openscheurd in de zon), en zojuist nog even afgeplamuurd met glasvezel fijn plamuur, nu nog opschuren, 5 lagen spuitplamuur, opschuren, filler, en spuiten maar...
ik zal ook zorgen voor wat foto's
en m'n spaghetti is nog steeds niet binnen al maanden op aant wachten, t schiet niet op.
alles te koop...voor AX
06-20412458
alles te koop...voor AX
06-20412458
inderdaad die is 't, alleen nog een afwaterings bakkie maken voor eronder ivm m'n dubbele webers, die kunnen niet zo goed tegen water heb ik gehoord
alles te koop...voor AX
06-20412458
alles te koop...voor AX
06-20412458