Veronique Spits aka Verooke (AX 1.1 Image '89)

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Anouschka
AX Master
AX Master
Posts: 1285
Joined: ThuDec09, 2004 1:22:01 PM
Location: Nijkerk
Contact:

Post by Anouschka »

Verooke wrote:dat mijn knuffeltjes de gordel om hebben is gewoon dat ze blijven zitten als ik eens een bocht te scherp neem. niet voor reclame hoor.
maar wat betreft de gordel dragen, kinderen moeten die van mij altijd aan hebben. volwassenen moeten zelf maar weten wat ze doen, maar de boete is dan ook voor hen.


Haha ok, maar het ziet er gewoon erg leuk uit die knuffels in de gordel. Ik bedoel maar zo'n grote gordel (bij wijs van spreke dan!) en dan van die kleine beestjes, GEWELDIG! Ik vind het in ieder geval grappig. En over gordels gesproken, ik heb hem vrijwel altijd om (behalve hele kleine stukjes en als ik achteruit in ga parkeren, dan vind ik een gordel super irritant! Verder vind ik het zonde van mijn geld als ik er een bekeuring voor krijg, plus dat het idd veiliger is om met gordel te rijden.

bokkie
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 535
Joined: ThuOct21, 2004 1:24:47 PM
Location: Den bosch
Contact:

Post by bokkie »

knuffelbeetsten in de auto doet me aan mn ex denken > die had dr hele auto vol met gizmo?s liggen, dus ik vind het persoonlijk niet echt zo?n succes. Vlogen continu door heel de auto heen, die kl*te beesten.

daarom kan ik de humor van die gordel wel inzien :lol:

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2011
Joined: SatFeb28, 2004 2:24:24 PM
Location: Aken
Contact:

Post by Popmart »

hehe vind het wel grappig uitzien. Als ik een grote Spongebob op de kop kan tikken wordt dat mn vaste pasagier op de achterbank :D

Verooke
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 93
Joined: TueFeb15, 2005 11:31:28 PM

Post by Verooke »

Brutus wrote:Ook een idee.. Brandblusser in de flessenhouder!!!

Maar lijkt me best gezellig in die AX :)


dank je. dat idee van de brandblusser heb ik van de vorige eigenaar. Het is inderdaad erg gezellig in mijn AX. ik rij er dan ook graag in. meer dan in de auto van mijn moeder of vader.

Verooke
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 93
Joined: TueFeb15, 2005 11:31:28 PM

Post by Verooke »

Popmart wrote:hehe vind het wel grappig uitzien. Als ik een grote Spongebob op de kop kan tikken wordt dat mn vaste pasagier op de achterbank :D


ik ben ook nog op zoek naar een grote knuffel. Die mag dan naast me zitten. natuurlijk ook weer met de gordel aan voor het geval hij niet wilt blijven zitten. :wink:

bokkie
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 535
Joined: ThuOct21, 2004 1:24:47 PM
Location: Den bosch
Contact:

Post by bokkie »

vast ducktapen die handel, ti-raps en ?n strotouwke eromheen :wink: Dan blijft het sowieso zitten :roll:

Verooke
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 93
Joined: TueFeb15, 2005 11:31:28 PM

Post by Verooke »

dat kan ook ja, maar ik denk toch dat ik de gorderl ga gebruiken.

Jasmijn
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 54
Joined: TueJan18, 2005 1:27:27 PM

Post by Jasmijn »

Erg lief die knuffels in de auto. En veiligheid voor alles, zelfs als het om je knuffels gaat :wink:
Image Het nieuwe rijden

Verooke
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 93
Joined: TueFeb15, 2005 11:31:28 PM

Post by Verooke »

moet toch ook :wink: . anders kunnen ze door de ruit vliegen :wink: .

ik heb nieuwe automatten gekocht. chroom. ik ga er binnenkort een fotootje van maken en dan ook maar eens een fotootje maken van mijn tweety hoes. :D

Anouschka
AX Master
AX Master
Posts: 1285
Joined: ThuDec09, 2004 1:22:01 PM
Location: Nijkerk
Contact:

Post by Anouschka »

Wijs! Automatten van chroom. Lijkt me erg mooi staan, ben benieuwd naar de foto's..... :wink:

Verooke
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 93
Joined: TueFeb15, 2005 11:31:28 PM

Post by Verooke »

is ook Cool. Het geeft meteen iets meer aan je interieur en het valt ook nog op.

Verooke
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 93
Joined: TueFeb15, 2005 11:31:28 PM

Post by Verooke »

de foto's zijn onderweg.

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

Image
Image
Image
Image

Kakelbont
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2744
Joined: WedJan28, 2004 1:33:23 PM
Location: Fijnaart (West Brabant)
Contact:

Post by Kakelbont »

cool! bling bling :)

Nu niet met modderpoten in je auto stappen :lol:
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)

AX_Almere
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 211
Joined: WedMar02, 2005 8:04:55 PM
Location: Almere

Post by AX_Almere »

sweet
-----> AX <-----

bokkie
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 535
Joined: ThuOct21, 2004 1:24:47 PM
Location: Den bosch
Contact:

Post by bokkie »

Uitkijken bij het bedienen van de pedalen met natte voetjes.

slippery :roll:

Het oogt wel ?bercool :wink:

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

yeah...

strepsil addicted? :)

Maar ziet er goed uit verooke...

Verooke
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 93
Joined: TueFeb15, 2005 11:31:28 PM

Post by Verooke »

strepsils nee hoor. dat waren hoofdpijnpilletjes. ik heb er altijd overal steken en als ik dan hoofdpijn heb dan heb ik er nog geen bij.

Verooke
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 93
Joined: TueFeb15, 2005 11:31:28 PM

Post by Verooke »

hehe ik ben terug van weggeweest. ik ben al een tijdje niet meer op het forum geweest omdat ik het nogal druk had met school, examens (nog eentje en dan heb ik lekker vrij ) en een paar persoonlijke dingen.
Ik heb niets meer verandert aan mijn ax. Ik ga er nu wel eens werk van maken om mijn foto's ergens online te zetten.
ik heb wel een nieuwe radio gekocht al een maand of 3 geleden maar hij staat er nog altijd niet in :oops: .
Mijn plannen om naar full speed te komen waren ook in het water gevallen, ik lag toen namelijk met de griep in bed.

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2011
Joined: SatFeb28, 2004 2:24:24 PM
Location: Aken
Contact:

Post by Popmart »

Verooke wrote:hehe ik ben terug van weggeweest. ik ben al een tijdje niet meer op het forum geweest omdat ik het nogal druk had met school, examens (nog eentje en dan heb ik lekker vrij ) en een paar persoonlijke dingen.
Ik heb niets meer verandert aan mijn AX. Ik ga er nu wel eens werk van maken om mijn foto's ergens online te zetten.
ik heb wel een nieuwe radio gekocht al een maand of 3 geleden maar hij staat er nog altijd niet in :oops: .
Mijn plannen om naar full speed te komen waren ook in het water gevallen, ik lag toen namelijk met de griep in bed.



Welkom terug :)
En wanneer is je examenfeest? :lol:

Post Reply