Tommy D (AX 1.4 GT '89)
Moderator: webmasters
Tommy D (AX 1.4 GT '89)
Nou okee, dit is dus de eerste keer dat ik hier wat post, ik heb al aardig wat ervaring met de ax, ik heb er tot nu toe 3 gehad.
De eerste was een 1.1 K-Way, deze kon ik voor een mooie prijs krijgen, en ik heb er HEEL veel plezier van gehad, het is ongelovelijk wat je met een AX kan doen
De 2e, mja die telt eigenlijk niet, dit was nl een GT Cup-auto, dus volledig kaal, met de gebruikelijke Devil uitlaat, iets aangepaste carb, veerpootbrug, rolkooi, koni's, etc.. Ook veel lol mee gehad, vooral overdag in het weekend, gewoon ermee de weg op
Maar ok uiteindelijk begon dat me teveel te kosten, en tja het is geen auto om elke dag mee te rijden.. (wat ook niet kon omdat ie geen kenteken en verlichting etc. had).
Toen een GTI (multipoint) gehaald, was ook heel leuk speelgoed, andere velgen eronder, uitlaatje, dat soort dingen.. Die auto was echt perfect, tot ik ermee uit de bocht vloog.. Total loss..
Nu rij ik dagelijks in een Fiat Punto GT Turbo (die waarschijnlijk binnenkort weg gaat) en ondertussen ben ik bezig om een GT Volcane (SPI) in elkaar te zetten, en dan word dat mn dagelijkse auto.
Verder over mezelf, tja, ik ben nu bijna 23, en hard op zoek naar werk.. Auto's zijn een leuke hobby maar wel een vrij dure.. Maar maakt niet uit
Ik woon in Assendelft (Zaanstad), en ben in het weekend meestal wel aanwezig bij de streetraces in de omgeving, daar vermaak ik me altijd wel. Verder heb ik op dit moment ff weinig te melden.. En sorry dat ik geen foto's heb, ik zal daar nog even voor zoeken.. Misschien vind ik ergens nog iets. En hopelijk kan ik nog veel van jullie leren wat betreft de AX.
That's all folks
De eerste was een 1.1 K-Way, deze kon ik voor een mooie prijs krijgen, en ik heb er HEEL veel plezier van gehad, het is ongelovelijk wat je met een AX kan doen
De 2e, mja die telt eigenlijk niet, dit was nl een GT Cup-auto, dus volledig kaal, met de gebruikelijke Devil uitlaat, iets aangepaste carb, veerpootbrug, rolkooi, koni's, etc.. Ook veel lol mee gehad, vooral overdag in het weekend, gewoon ermee de weg op
Maar ok uiteindelijk begon dat me teveel te kosten, en tja het is geen auto om elke dag mee te rijden.. (wat ook niet kon omdat ie geen kenteken en verlichting etc. had).
Toen een GTI (multipoint) gehaald, was ook heel leuk speelgoed, andere velgen eronder, uitlaatje, dat soort dingen.. Die auto was echt perfect, tot ik ermee uit de bocht vloog.. Total loss..
Nu rij ik dagelijks in een Fiat Punto GT Turbo (die waarschijnlijk binnenkort weg gaat) en ondertussen ben ik bezig om een GT Volcane (SPI) in elkaar te zetten, en dan word dat mn dagelijkse auto.
Verder over mezelf, tja, ik ben nu bijna 23, en hard op zoek naar werk.. Auto's zijn een leuke hobby maar wel een vrij dure.. Maar maakt niet uit
Ik woon in Assendelft (Zaanstad), en ben in het weekend meestal wel aanwezig bij de streetraces in de omgeving, daar vermaak ik me altijd wel. Verder heb ik op dit moment ff weinig te melden.. En sorry dat ik geen foto's heb, ik zal daar nog even voor zoeken.. Misschien vind ik ergens nog iets. En hopelijk kan ik nog veel van jullie leren wat betreft de AX.
That's all folks
Back to reality.
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
-
- AX Master
- Posts: 1179
- Joined: WedOct08, 2003 1:18:29 PM
- Location: 's Hertogenbosch
-
- AX Master
- Posts: 1179
- Joined: WedOct08, 2003 1:18:29 PM
- Location: 's Hertogenbosch
Ik heb ook serieus al na zitten denken om dat blok in die AX proberen te krijgen, alleen ik denk dat het echt nooit gaat passen.. In de Punto heb je al veel meer ruimte, maar dan nog past hetmaar net aan.
Wel heb ik ooit ergens een GTi Turbo gezien op internet.. Ik denk dat het blok van een Renault 5 GTT wel zou passen
Wel heb ik ooit ergens een GTi Turbo gezien op internet.. Ik denk dat het blok van een Renault 5 GTT wel zou passen
Back to reality.
@ Anouschka: er zitten idd groene stadslichten in, zodra je je normale licht aanzet viel het (bijna) niet meer op. Ik ben eens aangehouden voor een controle, hij keek recht in mn koplamp toen, maar heeft er niets over gezegd. Net als dat blauwe lampje in de ruitensproeier.
@ Kakelbont: zo'n 980 kilo.
@ Kakelbont: zo'n 980 kilo.
Back to reality.
ben vandaag voor de apk geweest, zijn nog best wat punten die verholpen moeten worden:
- koplampen zijn "booskijkers" op gespoten, dat moet er af
- Ruitensproeier doet niets..
- Kentekenplaat voorzijde heeft geen NL stempel ?
- Achterremcilinders zijn niet goed meer
- Draagarmbussen links + rechtsvoor vervangen
- Remslang rechtsachter
- Band rechtsachter (uitgedroogd)
- Bovenste benzineleiding tank (lekt bij tanken)
- Remleiding links + rechtsvoor opknappen of vervangen
- Uitlaat is niet geheel gasdicht (moet alleen een nieuwe klem op)
dus ik heb weer ff wat te doen
- koplampen zijn "booskijkers" op gespoten, dat moet er af
- Ruitensproeier doet niets..
- Kentekenplaat voorzijde heeft geen NL stempel ?
- Achterremcilinders zijn niet goed meer
- Draagarmbussen links + rechtsvoor vervangen
- Remslang rechtsachter
- Band rechtsachter (uitgedroogd)
- Bovenste benzineleiding tank (lekt bij tanken)
- Remleiding links + rechtsvoor opknappen of vervangen
- Uitlaat is niet geheel gasdicht (moet alleen een nieuwe klem op)
dus ik heb weer ff wat te doen
Back to reality.