bad_my84 wrote: Ik vind een choke toch maar irritant, altijd dat gekloot
choken is een kunst
I know, net wanneer je precies weet wanneer je de choke moet intrekken/uitduwen, veranderd de temp weer, kun je weer een paar dagen gaan spelen om het perfect door te hebben
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...
Sorry piet voor het in de prak rijden van je ax , maar je hebt er wel een lekker scheurmonster voor terug!!! Ik ga graag met je mee als je je bakkie gaat showen op de volgende meeting! Vorige keer was erg gezellig
leuke klusdag hadden we vandaag
jammer dat het inhouden van je AX nog niet opgelost is maar gelukkig zit je carb nu weer goed vast en bestaat ie niet meer uit 2 losse delen :lol:
ben ook erg benieuwd naar het geluid van je subje.. zodra ik weet hoe ik de foto's van mn telefoon afkrijg ga ik ze uploaden
miennepetien wrote:Sorry piet voor het in de prak rijden van je AX , maar je hebt er wel een lekker scheurmonster voor terug!!! Ik ga graag met je mee als je je bakkie gaat showen op de volgende meeting! Vorige keer was erg gezellig
hahaha is al goed hoor schat
kun je niet beter een ax kopen in plaats van een ford???
ik weet zeker dat de rest van de axclub je ook wel wil motiveren om een ax te kopen
en marc ja het was zeker gezellig moeten we nog eens doen maar dan met meer zeeuwse axjes
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond
En ik heb niet michieltje in zijn kont gepakt daar op de boule maar zo'n muurtje was uitdagend aant kijken
Maarre wat voor suggesties heb je dan? Ik bedoel voor een leuke ax voor mij?