Thomas aka thommes (AX 1.4 GTI '92)
Moderator: webmasters
Thomas aka thommes (AX 1.4 GTI '92)
Zo, nieuwe AX, nieuwe wie is wie!
Ik had een AX Plaisir 1100cc uit 1991. Daar heb ik met plezier twee jaar in gereden, maar kennelijk toch net iets te weinig aandacht aan besteedt. Doordat hij de laatste tijd slecht liep heb ik maar besloten op zoek te gaan naar een GTi of een GTI. Daar ben ik via marktplaats tegenaan gelopen. Het is een Zwarte uit 92, dus nieuwe type. Hij rjidt serieus fijn maar er moet een paar dingen aan gebeuren. De achteras is krom dus die moet er een andere op en koppakking is niet helemaal goed en aandrijfas loopt een beetje aan. Verder ziet hij er van buiten echt nog superstrak uit, het interieur trouwens ook. Er zit cv met afstandsbediening op, wat overigens standaard is op een GTI, maar het werkt ook nog na 13 jaar
Het is het broertje van TTF want die heeft 22 geloof ik en ik 21 op mijn kentekenplaat.
Hier even een foto'tje tussendoor
Bij aanschaf thuis alvast de vale bumper mooi zwart gemaakt met bumperblekker
Wat wil ik er aan gaan veranderen? Voorlopig nog niks eerst even de dingen maken die niet goed zijn en dan zien we wel verder. Misschien een keer leuke velgjes en morettes als ik er tegenaan loop. dan kan ik altijd nog kijken naar een andere bumper en dan begint het liedje weer van voor af aan.
Even wat specs:
Hij is 785 kilo, er ligt een 1.4 GTI motor in , achter verlaagd, maar dat zal wel veranderen. er zit een green openluchtfilter in maar die gaat eruit. Daar komt een carbonnen luchtfilter voor in de plaats waar ik nog foto's van zal plaatsen. Hij heeft ongeveer 95 pk en een remus einddemper.
hier nog meer foto's samen met zijn voorganger:
Hier hou ik het nog even bij.
Ik had een AX Plaisir 1100cc uit 1991. Daar heb ik met plezier twee jaar in gereden, maar kennelijk toch net iets te weinig aandacht aan besteedt. Doordat hij de laatste tijd slecht liep heb ik maar besloten op zoek te gaan naar een GTi of een GTI. Daar ben ik via marktplaats tegenaan gelopen. Het is een Zwarte uit 92, dus nieuwe type. Hij rjidt serieus fijn maar er moet een paar dingen aan gebeuren. De achteras is krom dus die moet er een andere op en koppakking is niet helemaal goed en aandrijfas loopt een beetje aan. Verder ziet hij er van buiten echt nog superstrak uit, het interieur trouwens ook. Er zit cv met afstandsbediening op, wat overigens standaard is op een GTI, maar het werkt ook nog na 13 jaar
Het is het broertje van TTF want die heeft 22 geloof ik en ik 21 op mijn kentekenplaat.
Hier even een foto'tje tussendoor
Bij aanschaf thuis alvast de vale bumper mooi zwart gemaakt met bumperblekker
Wat wil ik er aan gaan veranderen? Voorlopig nog niks eerst even de dingen maken die niet goed zijn en dan zien we wel verder. Misschien een keer leuke velgjes en morettes als ik er tegenaan loop. dan kan ik altijd nog kijken naar een andere bumper en dan begint het liedje weer van voor af aan.
Even wat specs:
Hij is 785 kilo, er ligt een 1.4 GTI motor in , achter verlaagd, maar dat zal wel veranderen. er zit een green openluchtfilter in maar die gaat eruit. Daar komt een carbonnen luchtfilter voor in de plaats waar ik nog foto's van zal plaatsen. Hij heeft ongeveer 95 pk en een remus einddemper.
hier nog meer foto's samen met zijn voorganger:
Hier hou ik het nog even bij.
Last edited by thommes on ThuMay19, 2005 8:41:58 PM, edited 5 times in total.
-
- AX Master Spammer
TTF wrote:doe je luchtfilter dan ook meteen zo .
of iets wat er op lijkt.. Koude lucht is het belangrijkste ..
Als je dat zo wil doen, pak dan de luchtslang van een diesel. die loopt standaard al vanaf achterin tegen het schutbord naar de koplamp toe, en lijkt me makkelijker werken dan pvc.
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
Dan moet je hier kijken, als het oog ook wat wilt
http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=5240
http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=5240
zo jongens, ook goed nieuws uit deze hoek, namelijk en hou je vast:
ik heb 15" TSW velgjes gekocht. Type Razor die Jeroen ook in zijn wie is wie had staan. gaan er zondag onder met uiteraard: foto's
voor degene die niet weten hoe ze eruit zien moet je dus even in atmozz zn wie is wie kijken geloof pagina 6 of 7
thommes
ik heb 15" TSW velgjes gekocht. Type Razor die Jeroen ook in zijn wie is wie had staan. gaan er zondag onder met uiteraard: foto's
voor degene die niet weten hoe ze eruit zien moet je dus even in atmozz zn wie is wie kijken geloof pagina 6 of 7
thommes
Zo net mn auto opgehaald bij de garage (zwart) en de saxo achteras ligt eronder. Lekker stuk dus rijdt veel fijner. Daarna thuis aangekomen gelijk mn nieuwe aanwinst eronder gesleuteld, (het is geen weer om als een dolle een paar velgbouten los te gaan draaien die muurvast zitten en dan ondertussen het zweet van je kop afvegen en muggen weg te slaan) maargoed:
Het enige wat jammer is is dat mn achteras wel verlaagd was en de VTS ax die er nu onder ligt niet, daarom lijkt het of ie hoog op zn pootjes staat.
De foto's:
Ik vind het zelf echt super staan en jullie?
Het enige wat jammer is is dat mn achteras wel verlaagd was en de VTS ax die er nu onder ligt niet, daarom lijkt het of ie hoog op zn pootjes staat.
De foto's:
Ik vind het zelf echt super staan en jullie?
SUPERRRRR !! echt mooi thomas. Zouden ze bij mij ook mooi staan
tot zo
tot zo
Mzzls Jeroen
www.axtreme.photosite.com
- Full RVS spaghettispruitstuk
- GTI CUP chip
- Brock b2 velgen
- Carzone special voorbumper
- Dtm onderlip achter
- GTI CUP chip
- Brock b2 velgen
- Dtm onderlip achter
-
- AX Master
ik vind de velgen ook echt netjes staan hoor En nu maar lekker veel
rijden in die schitterende GTI van je
Zien we je weer eens verschijnen in Nieuwegein
rijden in die schitterende GTI van je
Zien we je weer eens verschijnen in Nieuwegein
Greetz Martin
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
GEERT ZEGT OP ZIJN EIGEN PC, INGELOGD ONDER ATMOZZ : :
Hey thommus!! Erg dik hoor!! Staat super die razors!!
En ik hoop voor jou dat dat mannetje jouw stoeltjes in zijn chicje krijgt!! T zou wa zijn als ie ze laat staan voor een dikke bumper
Maandag heb ik ook iets leuks
Hey thommus!! Erg dik hoor!! Staat super die razors!!
En ik hoop voor jou dat dat mannetje jouw stoeltjes in zijn chicje krijgt!! T zou wa zijn als ie ze laat staan voor een dikke bumper
Maandag heb ik ook iets leuks
Mzzls Jeroen
- GTI CUP chip
- Brock b2 velgen
- Dtm onderlip achter
- GTI CUP chip
- Brock b2 velgen