Peter Schr?ter aka Peturtju (AX 1.1 Volcane '90)
Moderator: webmasters
Peter Schr?ter aka Peturtju (AX 1.1 Volcane '90)
hallo ik ben Peter uit dordrecht en 33 jaar (ouwe lul )
kep een ax volcane ( of een GT auto is een mof ) heb hem al 7 jaar maar staat nu al bijna 3 jaar in de garage
maaarrr ...ik gaatum denk maar eens opknappen want ik kan er geen afstand van doen
verder heb ik nog een Saxo 16 V dus...een citrofiel .
kep een ax volcane ( of een GT auto is een mof ) heb hem al 7 jaar maar staat nu al bijna 3 jaar in de garage
maaarrr ...ik gaatum denk maar eens opknappen want ik kan er geen afstand van doen
ctrl_alt_delete
ok ok ...ik ben dus niet oud
jongens bedankt voor de hartelijkheid ....hoop gauw m'n bakkie weer op de weg te hebben en jullie te ontmoeten ........ 

ctrl_alt_delete
Re: Peturtju
Peturtjuh wrote:hallo ik ben Peter uit dordrecht en 33 jaar (ouwe lul )
kep een AX volcane ( of een GT auto is een mof ) heb hem al 7 jaar maar staat nu al bijna 3 jaar in de garage
Ik voel me een keer jonger bij de club

Al het goede komt uit Dordt ik heb er een GT tje gekocht
suc6 en veel plezier hier we hopen je snel op een meeting te zien!
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
Welkom hier! Hier zijn de pics van zijn rides: ax & saxo vts
Ik heb ergens ook nog een foto van de zijkant, waar de GT velgen opstaan maar die kon ik zo snel nie meer vinden! Ik kende deze ax al en volgens mij is ie al langer lid
Zien er allebei zeer netjes uit en vette happertjes!

Ik heb ergens ook nog een foto van de zijkant, waar de GT velgen opstaan maar die kon ik zo snel nie meer vinden! Ik kende deze ax al en volgens mij is ie al langer lid

Zien er allebei zeer netjes uit en vette happertjes!
Mzzls Geert

Wie niet snel is.......is laag!!

Wie niet snel is.......is laag!!