Citro?nAXDriver wrote:Als jullie nou gewoon ALLEMAAL op vrijdag al naar de camping komen, dan gaan we nog een beetje klussen ofzow Ziet er netjes uit hoor Friso, ik zou het zo lekker houden, zonder tribal... is mooier vind ik.
uiterlijk super gaaf en van binnen ook steeds netter afgewerkt!
goed bezig Friso!!! dat blauw staat mooi bij het wit.. over die vloerbedekking.. je zou kunnen kijken bij carpetland ofzoiets om daar een compleet andere vloerbedekking voro te laten maken, niet zoveel meters dus dat hoeft niet duur te zijn! het is alleen een beetje rare kuipvorm.. beetje hoogpolig pakken dus..
Rock's wrote: Kan je een x een fotootje maken van het montagepunt met de gordel ?
Cheers, R.
boven je achterbank naast het klapmechanisme van je achteruitjes zitten zwarte dopjes, hier hoort de achtergordel op gemonteerd.. en hierop heeft Friso dus met een lange gordel zijn 3punts vastgezet!
toch friso?
ik heb geen achterbank dus bij mij zit hij gewoon op de originele plekken 'onder' de achterbank vast
Rock's wrote: Kan je een x een fotootje maken van het montagepunt met de gordel ?
Cheers, R.
boven je achterbank naast het klapmechanisme van je achteruitjes zitten zwarte dopjes, hier hoort de achtergordel op gemonteerd.. en hierop heeft Friso dus met een lange gordel zijn 3punts vastgezet!
toch friso?
ik heb geen achterbank dus bij mij zit hij gewoon op de originele plekken 'onder' de achterbank vast
Dat ziet er zo uit. T'is wel een Clio, maar het idee is hetzelfde.
Cheers, R.
toch friso?
Dat ziet er zo uit. T'is wel een Clio, maar het idee is hetzelfde.