Arn? vd Wiel aka Master-Arnie (AX GT+BMW 325i)

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Ik ben persoonlijk erg tevreden met de kleur. Denk dat er geen 2de meer met deze originele GTI kleur rondrijdt in Nederland! In Engeland bij de axownersclub rijdt wel een hele mooie......

Na ja hier nog 2 foto's na de wasbeurt:
Image
Image

A.s. Dinsdag word hij gepolijst, uitgedeukt (paar kleine butsjes zonder lakschade) en gepoetst door me maat. Ik ben dus zeer benieuwd wat er van word, want er zit hier en daar toch wel een lelijk plekje, maar ja ik ben natuurlijk een extreem strakke AX gewend :roll:

Idd een gozer heeft deze AX voor mijn Sport ingerolen. Hij wilde die sport zo graag dat hij er zelfs nog geld heeft bijgelegd... Je wil niet weten hoe blij ik was eraf te zijn. Ondertussen was mijn spruitstuk afgescheurd, had ik een lekke waterpomp en een stel gare carberateurs en last but not least kapotte ashoesjes 8) Vind tdat ik he tzelf dus niet slecht heb gedaan zo :P Maar ja, die kerel had een eigen Citroën restauratie bedrijf, dus kon alles zelf! (gemmink/ alphen a/d rijn)

p.s. En oh ja, als er geinteresseerden zijn. Ik hoor het graag! Te koop is hij altijd evt. met inruil andere AX.
Freude am Fahren.

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2084
Joined: ThuJun12, 2003 4:09:08 PM
Location: Lelystad-Haven

Post by Rob GT »

Tenzij er meerdere rondrijden in Nederland heb ik deze vorige week ook al te koop zien staan op marktplaats... (en vorig jaar ook al een keer bij een dealer)

Juist vanwege de zeldzame kleur vind ik hem ontzettend cool. Maar ik zou toch niet willen ruilen... Wat de kleur (donkerrood, niet paars) betreft, ik zou het even in het echt moeten zien maar ik denk dat ik het wel mooi vind!

Gladde bumpers, dat wil ik ook nog wel een keer :roll:
(ik vind zwart niet staan op een grijs/blauwe auto eigenlijk. Ik begrijp ook niet waarom ze bij de GT wel gewoon in kleur waren en bij de GTI altijd zwart :? )

Heel veel succes met de GTI Arnie. Heb jij trouwens tussen je einddemper en kat nog een tussendemper? En heb jij ABS op je GTI?

O ja, vandaag toevallig op de A6 gereden?
Image

AX_Powah
AX Master
AX Master
Posts: 1887
Joined: ThuJul10, 2003 3:59:17 PM
Location: Sint Oedenrode
Contact:

Post by AX_Powah »

He arne! Ik zou alsk jouw was gewoon ff op marktplaats kijken voor mooie velgjes!! check deze:
[url]http://www.marktplaats.nl/markt/autodiversen/banden/140269.htm?ret=%2Fprintbody.php3%3Fg%[/url]

http://www.marktplaats.nl/markt/autodiversen/banden/136823.htm?ret=%2Fprintbody.php3%3Fg%3Dautodiversen%26ID%3D136823%26u%3Dbanden%26av%3D%26fv%3D%26fo%3D%26rv%3D%26pv%3D%26zoek%3D%26oudei%3D%26n%3D%26t%3D%26wp%3D

Er wordt genoeg aangeboden !! Succes hiermee en op de fotos verschilt ie erg van kleur dus ik denk dat r nix anders op zit dan m n keer int echt te bewonderen 8) !!

groetjes geert
Mzzls Geert
Image

Wie niet snel is.......is laag!!

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

arne hij ziet dr best gelikt uit :)

als deze technisch gewoon goed is ga je dr heel veel plezier aan beleven dat weet ik zeker..
al zou ik het carb geluid missen ;)

neem je m mee naar speed? voor de stand wellicht?
Image

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

heb ik deze vorige week ook al te koop zien staan op marktplaats


Kan heel goed kloppen aangezien we later op het kentekenbewijs van die kerel zagen dat hij 10-09-2004 was ingeschreven, dus hij had hem net een week :shock: Best vaag, maar ja..... Hij rijdt perfect voor de rest!

Voor hoeveel heb je hem op Marktplaats zien staan???!!!!
Freude am Fahren.

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Auto is gepolijst en gepoetst. Ik kan jullie vertellen dat dat geen windeieren heeft gelegd :wink: Is een absolute aanrader.

Er zitten nog wel veel krassen op omdat deze erg diep waren, maar er zijn er ook een hoop weg en hij glimt als een gek. Jammer dat het regent anders had ik een fotootje geschoten.

Die vriend komt samen met mij naar full-speed en zal mijn auto daar ook nog ff poetsen :twisted:
Freude am Fahren.

Remy
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 272
Joined: SunAug10, 2003 6:48:43 PM
Location: Klundert

Post by Remy »

Ja of die "achtelijke" Full Speed banners in sommige sigs. ALs je half scheef en scheel door je wenkbrauwen kijkt, wordt je er een beetje :shock: van :D :D :D



PS. niet gaan zeuren "achtelijke" staat niet voor niets tussen aanhalingstekens !!! Het is sarcastische bedoeld !!! :D
Renault Clio 1.4 16V SI

PS. Als me plaatjes het niet doen, ligt de server van Tiscali er weer eens uit. Ik kan er ook niets aan doen :(

Kakelbont
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2744
Joined: WedJan28, 2004 1:33:23 PM
Location: Fijnaart (West Brabant)
Contact:

Post by Kakelbont »

Remy wrote:Ja of die "achtelijke" Full Speed banners in sommige sigs. ALs je half scheef en scheel door je wenkbrauwen kijkt, wordt je er een beetje :shock: van :D :D :D



PS. niet gaan zeuren "achtelijke" staat niet voor niets tussen aanhalingstekens !!! Het is sarcastische bedoeld !!! :D


Ja dat bedoelde ik :) Maarreh is mijn post van hierboven gewist ofzo?
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)

TTF
AX weirdo
AX weirdo
Posts: 3998
Joined: MonMar15, 2004 12:34:16 AM
Location: Heerenveen (Fryslan)

Post by TTF »

Aangeboden: Leuke AX GTI / 1992
Prijs: ? 2.000,00
Beschrijving: Hierbij biedt ik mij zeer leuke en rappe bordeaux-kleurig GTItje te koop aan. Ik wil weer iets anders en daarom doe ik hem weg.

Technisch is hij perfect alleen de carroserie is niet zo mooi onderhouden door de vorige eigenaar. Onder andere:

-91000km
-Dubbele Morette koplampen
-Uitlaatsysteem zonder kat. en middendemper (zeer leuk)
-Origineel GTI interieur
-Originele Speedline velgen
-Ovale pioneer boxen met Radio
-APK tot juni 2005
-3.5cm verlaagd
-witte tellerplaatjes
-Dakspoilertje
-Nieuwe Distributie Riem

Van deze kleur zijn er maar een paar in NL geleverd. Zeer speciale kleur voor een GTI.

Mail me als je intresse hebt en kom eens kijken bij dit bommetje!

Je kunt me ook mailen voor meer foto's
trefwoorden: vts vtr GT gti 1.1 1.4 sport volcane furio audio snel rap rood speedline oz velgen

wat wil je nu dan ?
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'


Image Image

CitroënAXDriver
AX Master
AX Master
Posts: 1979
Joined: TueJul01, 2003 1:53:44 AM
Location: Hoogeveen (Drenthe)
Contact:

Post by CitroënAXDriver »

Kakelbont wrote:Maarreh is mijn post van hierboven gewist ofzo?

Jah Remco, dat doe ik zo af en toe... soms wordt het een beetje t? onrelevant haha
Greetz Martin

BVB Rallying

Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

TTF wrote:Aangeboden: Leuke AX GTI / 1992
Prijs: ? 2.000,00
Beschrijving: Hierbij biedt ik mij zeer leuke en rappe bordeaux-kleurig GTItje te koop aan. Ik wil weer iets anders en daarom doe ik hem weg.

Technisch is hij perfect alleen de carroserie is niet zo mooi onderhouden door de vorige eigenaar. Onder andere:

-91000km
-Dubbele Morette koplampen
-Uitlaatsysteem zonder kat. en middendemper (zeer leuk)
-Origineel GTI interieur
-Originele Speedline velgen
-Ovale pioneer boxen met Radio
-APK tot juni 2005
-3.5cm verlaagd
-witte tellerplaatjes
-Dakspoilertje
-Nieuwe Distributie Riem

Van deze kleur zijn er maar een paar in NL geleverd. Zeer speciale kleur voor een GTI.

Mail me als je intresse hebt en kom eens kijken bij dit bommetje!

Je kunt me ook mailen voor meer foto's
trefwoorden: vts vtr GT gti 1.1 1.4 sport volcane furio audio snel rap rood speedline oz velgen

wat wil je nu dan ?


Tja, dat noemen ze handelen :oops: Ghehe. Hij moet niet weg, maar als ik er 1750 voor krijg is het wel de moeite hem weg te doen....
Freude am Fahren.

Remy
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 272
Joined: SunAug10, 2003 6:48:43 PM
Location: Klundert

Post by Remy »

Citro?nAXDriver wrote:
Kakelbont wrote:Maarreh is mijn post van hierboven gewist ofzo?

Jah Remco, dat doe ik zo af en toe... soms wordt het een beetje t? onrelevant haha


Dat Rob en ik vlak naast mekaar wonen wil niet zeggen dat jij Kakelbont - Remco noemt en mij (Remy) - Rob :shock: :shock: :shock:

Martin waar ben je allemaal met je gedachten ??? :D :D :D
Renault Clio 1.4 16V SI

PS. Als me plaatjes het niet doen, ligt de server van Tiscali er weer eens uit. Ik kan er ook niets aan doen :(

Kakelbont
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2744
Joined: WedJan28, 2004 1:33:23 PM
Location: Fijnaart (West Brabant)
Contact:

Post by Kakelbont »

LOL ! :P
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

maar even netjes hier verder..

maar dan heb je er niet lang mee gespeeld. heb je al wat anders op het oog? ik kan me namelijk niet voorstellen dat jij zonder auto gaat zitten.. of ga je eindelijk die GT laten rijden?
Image

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

q01z wrote:maar even netjes hier verder..

maar dan heb je er niet lang mee gespeeld. heb je al wat anders op het oog? ik kan me namelijk niet voorstellen dat jij zonder auto gaat zitten.. of ga je eindelijk die GT laten rijden?


Als ik hem verkoop krijg ik een volledig originele Clio 1.8 16v met 137 pk :twisted:
Freude am Fahren.

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Ok updateje:

Mijn auto was gisteren dus zo dood als een pier! Gelukkig stond hij hier voor de deur, maar deed helemaal niks meer.

Dynamo naar de kl*te!

Net ff een nieuwe gehaald en eronder gehangen. Viel me alles mee. 10 minuutjes werk :) Dan ga je weer van een AX houden! Want alles zit eigenlijk best simpel in elkaar.

Bij een C5 rekenen ze in de garage 3 kwartier om een koplampje te vervangen! dan zou ik me hele blok gereviseerd kunnen hebben :P
Freude am Fahren.

Marc01
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 266
Joined: MonSep20, 2004 7:52:48 PM

Post by Marc01 »

Gefeliciteerd met de verkoop van je AX he?

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

:shock:

ben benieuwd wat de volgende aanschaf dan wordt.. vast een 1.6je
Image

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Marc01 wrote:Gefeliciteerd met de verkoop van je AX he?


Haha, jij was die gozer met die GT? Ik wist niet dat je ook hier op het forum zat?

Dank je wel. Je maat heeft er een goed autootje aan gekocht. Hij was in ieder geval stukken beter als mijn Sport :roll: Alhoewel ik die wel mis :oops:
Freude am Fahren.

Marc01
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 266
Joined: MonSep20, 2004 7:52:48 PM

Post by Marc01 »

master-arnie wrote:
Marc01 wrote:Gefeliciteerd met de verkoop van je AX he?


Haha, jij was die gozer met die GT? Ik wist niet dat je ook hier op het forum zat?

Dank je wel. Je maat heeft er een goed autootje aan gekocht. Hij was in ieder geval stukken beter als mijn Sport :roll: Alhoewel ik die wel mis :oops:


Tsja, ze blijven verslavend he die AX-en :D Inderdaad een gaaf bakkie, hoewel ik wel baal dat hij straks sneller is dan ik :cry:

Post Reply