Volgende speed ben je ook weer van de partij dus. Vechten we het eventjes uit op de sprintbaan.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Th3CLoR3 wrote:Minimale inleg 10 euro ! roept u maar!! Sander of Joopie!
oke s goed wanneer s weer de 1 volgende meeting
ik hoop niet deze week want k heb vrijdag aaf een ongelukie gehad stuur staat een beetje scheeft beetje jammer maar morgen effe maken op de zaak
Nee joopie ik heb het over full speed in rosmalen op de sprintbaan. We kunnen het niet maken om op een meeting te gaan sprinten. Trouwens stel dat de we heel dicht bij elkaar liggen dan is het toch wel fijn als we de preciese tijden kennen he.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Heb ooit een Austin Allegro gehad, daarin een 1750cc maxi motor gebouwd, dubbele SU carbs erop. Autotje leek lullig, beige met bruin vinyl dakje en 175 bandjes.
Maar sprintuh dattie deed, maatje met BMW 323i 6 cilinder verloor alles van me.
Een nadeel, dat ding zoop op 150 km. 4 liter olie als je ermee ging trappen. Maar het was wel verschrikkelijk leuk. Echt een "sleeper".
Live to ride, ride AX..., maar tegenwoordig zweven in een Xantia
Hallo allemaal ik ben de broer van richard met die grijze ax en de vriend van handrembob met die blauwe ax met witte oz velgen.
Ik zelf rij sinds een jaar een 205 1.9 gti met origineel 130pk, ik heb er een snelle nokkenas een spagettiespruitstuk een chip een openfilter allemaal opgezet en nog haal ik nooit geen 6 of 7 seconden aan de honderd. Ik zit zelf ook bij de peugeotgticlub en heb al heel wat gezien maar een 1.6je wat in 5 sec de honderd aan doet is de grootste onzin die ik ooit gehoord heb.
Om een voorbeeld te geven een kennis rijd een corsa hellemaal leeg dat wil zeggen geen vloermat dreunmateriaal enz, alleen maar een bestuurdersstoel, in die corsa zit een getunde 2.0 16v van een kaddet ik geloof zo rond de 180pk en hij trekt porsche boxters eruit. Deze corsa zal ongeveer tussen de 5 en 5.5 secs aan de 100km/h zitten. Om een voorbeeld te geven!!
RichardRR wrote:Hallo allemaal ik ben de broer van richard met die grijze AX en de vriend van handrembob met die blauwe AX met witte oz velgen. Ik zelf rij sinds een jaar een 205 1.9 gti met origineel 130pk, ik heb er een snelle nokkenas een spagettiespruitstuk een chip een openfilter allemaal opgezet en nog haal ik nooit geen 6 of 7 seconden aan de honderd. Ik zit zelf ook bij de peugeotgticlub en heb al heel wat gezien maar een 1.6je wat in 5 sec de honderd aan doet is de grootste onzin die ik ooit gehoord heb. Om een voorbeeld te geven een kennis rijd een corsa hellemaal leeg dat wil zeggen geen vloermat dreunmateriaal enz, alleen maar een bestuurdersstoel, in die corsa zit een getunde 2.0 16v van een kaddet ik geloof zo rond de 180pk en hij trekt porsche boxters eruit. Deze corsa zal ongeveer tussen de 5 en 5.5 secs aan de 100km/h zitten. Om een voorbeeld te geven!!
tja de snelste auto was geloof ik de ferrari met 3,6 op de 100
Ik weet dat het doortrekken van een AX in zijn twee naar de 110 mogelijk is, dat is mij ook al meerdere keren gebeurt.
Maar als een vriend van mij een Opel rijd, 2.0 16kleppertje met turbo, 315 pk, en 0 naar 100 in 4 a 5 seconden rijd, denk ik toch dat je het baterijtje van je klokje moet verwisselen.
Of waren er zoveel G- Krachten dat het secondewijzertje even stil stond
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link! Klik Hier!!
laten we wel allemaal vriendelijk blijven tegen Joopie..
hij heeft een super toffe en speciale 205. Die misschien niet in 5sec op de 100 zit, maar waar hij het wel zo bij voelt. En wat is er nou leuker? een auto waarvan je denkt dat hij in 5sec 100 rijdt door het gevoel van snelheid, of een auto waarbij je in na 5 seconden in slaap valt omdat je de motor niet hoort en zo veel comfort hebt dat het lijkt alsof het stil staat..
ik ben er ook nog steeds van overtuigt dat mijn 1.0 in 16sec naar de 100 gaat terwijl hij theoretisch 20.4sec moet doen
q01z wrote:laten we wel allemaal vriendelijk blijven tegen Joopie..
hij heeft een super toffe en speciale 205. Die misschien niet in 5sec op de 100 zit, maar waar hij het wel zo bij voelt. En wat is er nou leuker? een auto waarvan je denkt dat hij in 5sec 100 rijdt door het gevoel van snelheid, of een auto waarbij je in na 5 seconden in slaap valt omdat je de motor niet hoort en zo veel comfort hebt dat het lijkt alsof het stil staat..
ik ben er ook nog steeds van overtuigt dat mijn 1.0 in 16sec naar de 100 gaat terwijl hij theoretisch 20.4sec moet doen
Je hebt helemaal gelijk het is een super gave bak. Maar die 5 seconde is wel erg snel Maar et zijn twee naar de 110, is wel stukken sneller, dat heb ik zelf ook ondervonden met de mijne Sterker nog, als ik wil inhalen moet ik wel terug naar de twee, anders kan je er maar beter achter blijven rijden
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link! Klik Hier!!
frisovangent wrote:Ik vind hem erg strak .. Goed in de lak, mooie kleur. Het enige ding wat ik jammer vind zijn die mistlamp gaten in de bumper (nou ja gaten , inkepingen) die voorbumper mag wel wat strakker
Wat ook minder is van deze auto is de koppaking helaas. Kijk maar op zijn marktplaats ad.
Fixen en doorrijden blinder!
Don't let sensible people talk you out of your dreams.
205 1.9 GTI³