De wielen neigen nu al een beetje naar negatief camber en ik ben bang dat mijn assen op hun maximale lengte zitten. (Al kan ik dat wel controleren)
Als ik de voorkant nog ga verhogen plan ik een spacer te plaatsen tussen de koets/poot die de poot ook direct wat meer camber geeft zodat de wielen er recht onder blijven staan. De a-assen kunnen evt met een ring iets verlengd worden.
Achteraan zal de as iets naar achteren moeten als ik niet ga willen slijpen in de koets.
4x4 is idd verleidelijk maar dan zal de hobby direct zn cheap karakter verliezen.
Mbt de koppeling; eerlijk gezegd was ze reeds vrij ver 'op'. Op baan zou ze nog wel een tijdje hebben gereden.
Ik denk dat ik gewoon terug een 180mm monteer

Wel ga ik eens kijken hoe ik die 1.1 wat meer vermogen kan geven. De andere 1.1's waar ik mee reed waren een stuk sneller. Nu moest ik wat toeren maken eerst om voldoende kracht te hebben om te vertrekken, en dat heeft de koppeling absoluut niet graag

Ik vraag mij af hoeveel trager een ax is als die het dunne uitlaatpijpje heeft ipv dezelfde diameter als 1.4.