Hallo allemaal,
Ik ben Cas ten Dolle en ik ben 17 jaar oud (bezig met mijn rijbewijs) en ik doe de opleiding Autoverkoop-manager.
Sinds vorige week zaterdag ben ik de trotse eigenaar van een leuke, en mooie Citroën AX 1.1 Image Injection uit 1991.
Deze moet jullie als het goed is bekend voorkomen want ik heb hem van Bas Feijen overgenomen.
Ik hoop ontzettend veel plezier met de AX te gaan beleven en ik probeer er goed voor te gaan zorgen.
Mochten jullie vragen hebben of foto's willen zien dan beantwoord ik deze het snelst via Whatsapp
Met vriendelijk groet,
Cas ten Dolle
Hoi ik ben Cas!
Moderator: webmasters
-
- Welkom nieuw AX lid
Hoi ik ben Cas!
Last edited by castendolle on ThuNov24, 2016 11:03:53 AM, edited 2 times in total.
Re: Hoi ik ben Cas!
Welkom bij de club Cas! Veel rijplezier met je AX en natuurlijk eerst veel succes met het behalen van je rijbewijs.
-
- Welkom nieuw AX lid
Re: Hallo, graag stel ik mij even voor!
castendolle wrote:Hallo allemaal,
Ik ben Cas ten Dolle en ik ben 17 jaar oud (bezig met mijn rijbewijs) en ik doe de opleiding Autoverkoop-manager.
Sinds vorige week zaterdag ben ik de trotse eigenaar van een leuke, en mooie Citroën AX 1.1 Image Injection uit 1991.
Deze moet jullie als het goed is bekend voorkomen want ik heb hem van Bas Feijen overgenomen.
Ik hoop ontzettend veel plezier met de AX te gaan beleven en ik probeer er goed voor te gaan zorgen.
Mochten jullie vragen hebben of foto's willen zien dan beantwoord ik deze het snelst via WhatsApp:
Met vriendelijk groet,
Cas ten Dolle
-
- Welkom nieuw AX lid
Bedankt, ik ga mijn best doen!Bossie wrote:Welkom bij de club Cas! Veel rijplezier met je AX en natuurlijk eerst veel succes met het behalen van je rijbewijs.
-
- Welkom nieuw AX lid
castendolle wrote:Bedankt, ik ga mijn best doen! De sticker van de AX Club zit er nog op dus...Bossie wrote:Welkom bij de club Cas! Veel rijplezier met je AX en natuurlijk eerst veel succes met het behalen van je rijbewijs.
Hi Cas,
rijbewijs al binnen? Fotos zijn meer dan welkom van de AX.
rijbewijs al binnen? Fotos zijn meer dan welkom van de AX.
-
- Welkom nieuw AX lid
Dag Joachim,
Helaas nog niet! Ik wil best foto's sturen maar heb geen idee hoe dat hier moet. Met de AX gaat het trouwens super.
Hoor het wel.
Groet,
Cas
Helaas nog niet! Ik wil best foto's sturen maar heb geen idee hoe dat hier moet. Met de AX gaat het trouwens super.
Hoor het wel.
Groet,
Cas
-
- AX super weirdo
uploadjefoto.axclub.nl gebruiken? 

AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter