Nog eens tijd voor een update.
Wat betreft de schuur is het nu eindelijk einde verhaal. Uiteraard met gemengde gevoelens, want we hebben er wel erg mooie tijden beleefd! Het is zeker een meerwaarde geweest in m'n 20-er jaren.
Jammergenoeg is er terug iets veranderd bij photobucket waardoor ik niet langer meer m'n foto's hierheen kan linken. Ik had er wel nog iets willen voor betalen, maar 300 dollar/jaar vind ik een beetje te veel van het goeie.
Als iemand hier een oplossing voor heeft, graag! (in mijn hoofd spookt het direct van; directorytree verplaatsen en iets loslaten op m'n topic om alle url's automatisch up te daten, maar ik vrees dat dit niet zo eenvoudig is.)
hier nog enkele foto's van de schuur na ze leeg te maken:
Uiteraard moesten er wat spullen wijken... Het is ongelofelijk wat men vergaart in 8 jaar tijd.
De container die we hebben voor de deur gezet bevatte uiteindelijk 2000kg afval. Nadien hebben we nog 2 aanhangwagentjes naar het containerpark afgevoerd.
Ikzelf heb ook van m'n hart een steen moeten maken en heb besloten m'n GT te verkopen. Hij is naar een vriend gegaan die hem momenteel deels aan het strippen is om de carosseriewerken er aan uit te voeren. Vooral in de kofferbak was wel wat roest aanwezig.
Het motorblok heb ik gehouden. (hier zat het 'snelle' 1.4 XSi-blok in dat ooit in Chris zijn First zat.)
De GT:
De pimp keek toe:
Hopelijk kan ik daar deze zomer nog iets mee doen. Eerst nog een beetje aan het huisje/tuintje werken.
Om af te sluiten, nog enkele oude foto's van de schuur:
RIP schuur!
AX-kopen is verslavend.