Tim Bijnen timbijnen (Citroën AX 1.1e Spot)

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
Timbijnen
AX Starter
AX Starter
Posts: 10
Joined: SatJun01, 2013 10:03:09 PM

Tim Bijnen timbijnen (Citroën AX 1.1e Spot)

Post by Timbijnen »

Hoi allemaal,

Mijn naam is Tim Bijnen, 26 jaar uit Amsterdam. Mijn eerste autotje (al weer 6 jaar geleden) was een rode Citroën AX 1.1e, waar ik met heel veel plezier een jaartje in heb gereden. Omdat ik ging studeren heb ik een aantal jaar geen auto (nodig) gehad, maar inmiddels ben ik getrouwd en vader geworden en met een kind wordt het in eens weer handig om een auto te hebben. Wederom heb ik een AX gekocht waar we nu al ruim een jaar mee rond rijden. Omdat ik nu een baan heb en mijn vrouw ook al met de auto naar haar werk gaat hebben we een tweede auto gekocht, een iets ruimere met net wat meer luxe, namelijk een ford focus, waar we ook errug blij mee zijn!

Omdat ik de laatste tijd steeds meer aan de auto's aan het sleutelen ben heb ik me hier aangemeld op het forum, aangezien hier veel kennis rondloopt en veel uitleg te vinden is.

Tot kijk op het forum!
Tim
Last edited by Timbijnen on MonSep08, 2014 12:02:14 AM, edited 1 time in total.

AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4781
Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
Location: Delft

Re: Even voorstellen

Post by AlexanderB »

Welkom op het forum! :) Als je nog specifieke dingen wilt weten, gewoon hier vragen natuurlijk, en wellicht je eigen bevindingen tijdens het sleutelen ook hier weer posten! :D

Heb je ook foto's van de auto(s)? Dat vinden we hier altijd wel leuk ;)
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter

Timbijnen
AX Starter
AX Starter
Posts: 10
Joined: SatJun01, 2013 10:03:09 PM

Re: Even voorstellen

Post by Timbijnen »

AlexanderB wrote:Welkom op het forum! :) Als je nog specifieke dingen wilt weten, gewoon hier vragen natuurlijk, en wellicht je eigen bevindingen tijdens het sleutelen ook hier weer posten! :D
Ja doe ik zeker, net al even een vraag gesteld mbt het aanschaffen van een auto waar de verkoper zelf het eea aan heeft gelakt. Zodra ik ga sleutelen zal ik ook - indien nodig - een how to aanmaken :)
Heb je ook foto's van de auto(s)? Dat vinden we hier altijd wel leuk ;)
Ik zal snel eens wat foto's maken (zodra ik hem terug heb want m'n ma heeft hem geleend) en ik zal ook eens in d'n oude doos kijken voor een foto van de eerste ax

Jurjenz
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 822
Joined: TueAug21, 2012 12:10:58 PM
Location: Groningen

Re: Tim Bijnen timbijnen (Citroën AX 1.1e Spot)

Post by Jurjenz »

Welkom! :D
Image

Plensnart
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 53
Joined: ThuMay01, 2014 1:20:43 AM
Location: Rijssen

Re: Tim Bijnen timbijnen (Citroën AX 1.1e Spot)

Post by Plensnart »

welkom foto's zijn inderdaad welkom =]

Post Reply