@Citrofenwick: ik hoop dat je tijd vindt om even te komen kijken

Merk je het stof op m'n helm?

Moderator: webmasters
Ik denk de as eerst. het vet was er in het rond gevlogen, en dat is niet van die laatste 2 meter...AlexanderB wrote:Brak de as eerst, of brak dr iets anders waardoor ie rechtdoor ging in de bocht?
Dank je voor de succes wensen. ik wens mezelf ook nog wat tijd, geld, en talent toeLosroyos wrote:Klinkt als een vrij harde klap. Succes met het repareren.
Spijtig dat je moest werken, het was een schitterende dag, en een fantastische organisatie.citrofenwick wrote:Ai, een geplooid subframe is minder!
Ik raad je aan -als dat kan- om op een goeie AX een 'mal' te maken van de ophangpunten vooraan met wat buiswerk en je daar op te baseren om jouw subframe terug op zn plek te krijgen. Een beetje het principe van een celettebank met kalibers.
De bodyroll kan je nog serieus verbeteren door alles om te bouwen naar VTS stabistang. Dat scheelt een pak.
Ben er trouwens helaas niet geraakt. Heb moeten werken.
Toevallig hecitrofenwick wrote:Van mij zal je alvast geen kritiek krijgen
op verzoek: foto's:Gefeliciteerd met de aankoop! Foto's?
1600 : 102-105pkLosroyos wrote:Sorry als ik er misschien overheen gelezen heb maar wat voor blok ligt erin? 1800?