Aad aka Rock's C4 + AX Volcane + AX 16v + DS3
Moderator: webmasters
Re: Aad aka Rock's C4 + Swaffel2 + AX Escapade
Escapade power! Ik heb nog een setje 3 gaats 13" GT velgen met vrij goede banden voor niet teveel, wil ik wel je huidige velgen terug (om de ax iig ergens op te kunnen laten staan)
Leuk Aad, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst en met een beetje van jouw liefde wordt dat weer een mooi AX-je
-
- AX super weirdo
Vandaag ff stiekem een proefritje gemaakt ... en een partij lekker dat hij rijdt ... power zat, hij schakelt lekker, stuurt licht en toen ik het raampje open slingerde voelde ik me weer 18 heerlijk simpel dit.
Ik kon allen de 5e versnelling niet vinden
Ik kon allen de 5e versnelling niet vinden
TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
-
- AX super weirdo
Bossie wrote:Je hebt als het goed is ipv de 5 de R van Racing
Heb ik geprobeerd maar daar gaat hij alleen maar een race geluid van maken en niet echt sneller van rijden
Gefeliciteerd met je nieuwe auto,
4-bakjes zijn opzich super leuke autotjes. in het begin was het alleen wel even wennen dat er geen 5 was.
Maar hij gaat dus gebruikt worden als 2de auto, met een kleine Aad twist zodat die ook lekker oogt?
4-bakjes zijn opzich super leuke autotjes. in het begin was het alleen wel even wennen dat er geen 5 was.
Maar hij gaat dus gebruikt worden als 2de auto, met een kleine Aad twist zodat die ook lekker oogt?
-
- AX super weirdo
Losroyos wrote:Gefeliciteerd met je nieuwe auto,
Leuk aad. Maar wel een optisch klusobject....
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
-
- AX super weirdo
Ligt al een setje 14" 3 gaats klaar hoorJoost wrote:Leuk aad. Maar wel een optisch klusobject....
-
- AX super weirdo
AEZ Ecco's? Denk dat je de rand van de achterste wielkasten een beetje omhoog moet kloppen daarvoor? (van 155 naar 195)
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
-
- AX super weirdo
Woensdag ... Velgen en banden weggebracht om deze samen te voegen.
Donderdag... Velgen opgehaald
Vrijdag...AX opgehaald, in de tuin gezet, wielen gemonteerd, en AX gewassen met Jif ... met iets anders was hij niet meer schoon te maken en er komt toch een nieuwe laklaag op.
Ik zat te denken aan schoolbord oranje ... maar de dames willen paars ... schoolbord paars gaat het dan denk ik maar worden
voor ...
Best aardig resultaat voor dag 1 in 1,5 uur tijd...
Volgende stap is oude striping er af halen en zoveel mogelijk deuken er uit zien te tikken, verder moet ik nog een deur en zijscherm vervangen.
Remtrommel moet ook een keer open ...
rustig aan aadje .... je hebt nog heel de zomer dus niet binnen een week alles proberen te doen
Donderdag... Velgen opgehaald
Vrijdag...AX opgehaald, in de tuin gezet, wielen gemonteerd, en AX gewassen met Jif ... met iets anders was hij niet meer schoon te maken en er komt toch een nieuwe laklaag op.
Ik zat te denken aan schoolbord oranje ... maar de dames willen paars ... schoolbord paars gaat het dan denk ik maar worden
voor ...
Best aardig resultaat voor dag 1 in 1,5 uur tijd...
Volgende stap is oude striping er af halen en zoveel mogelijk deuken er uit zien te tikken, verder moet ik nog een deur en zijscherm vervangen.
Remtrommel moet ook een keer open ...
rustig aan aadje .... je hebt nog heel de zomer dus niet binnen een week alles proberen te doen
Last edited by Rock's on FriMar14, 2014 8:40:00 PM, edited 1 time in total.
-
- AX super weirdo
Re: Aad aka Rock's C4 + tjaf + AX - update Frisse tjaffer ne
Ik heb deze zomer weinig kunnen doen aan de Tjaffer en de AX vanwege een grote verbouwing in huis.
Wel een kleine update aan de Tjaffer kunnen maken, ik wou de voor en de achterkant wat "frisser" maken zodat hij wat moderner oogt...
Witte knipperlichten voor de voorzijde is het begin (moet ze nog wel aansluiten), voor de achterzijde moet ik nog het eea bestellen.
sneak preview
Wel een kleine update aan de Tjaffer kunnen maken, ik wou de voor en de achterkant wat "frisser" maken zodat hij wat moderner oogt...
Witte knipperlichten voor de voorzijde is het begin (moet ze nog wel aansluiten), voor de achterzijde moet ik nog het eea bestellen.
sneak preview
Staat een stuk beter zo.
-
- AX super weirdo
Vandaag een vers apk-tje op de swaf laten zetten ook al had ik tot mei apk en maar 620 km gereden sinds de vorige apk, het leek mij achteraf handiger om hem voordat hij de stalling in gaat te laten keuren.
- Als het aankomend voorjaar opeens mooi weer dan kan ik diezelfde dag nog rijden
- dan hoef ik geen apk loze rit te maken naar de garage
- Aan het einde van het seizoen heb ik denk ik minder snel gezeur met emissie eisen
- Mocht er iets vervelends aan het licht komen dan zet ik hem zonder apk weg en kan ik in de wintermaanden daar iets voor verzinnen.
Best een prettig idee dat ik ook volgend seizoen gewoon kan tuffen zonder me zorgen te maken om de apk
Wens is om deze winter het GTI blok er in te hebben en veel te vernieuwen onder de kap
- Als het aankomend voorjaar opeens mooi weer dan kan ik diezelfde dag nog rijden
- dan hoef ik geen apk loze rit te maken naar de garage
- Aan het einde van het seizoen heb ik denk ik minder snel gezeur met emissie eisen
- Mocht er iets vervelends aan het licht komen dan zet ik hem zonder apk weg en kan ik in de wintermaanden daar iets voor verzinnen.
Best een prettig idee dat ik ook volgend seizoen gewoon kan tuffen zonder me zorgen te maken om de apk
Wens is om deze winter het GTI blok er in te hebben en veel te vernieuwen onder de kap
Een mooie reden om hem zondag nog even aan ons te komen laten zien op de meeting
-
- AX super weirdo
zeker ... maar ik heb nog 200 redenen om thuis door te blijven klussen ... ik probeer er wel een gaatje voor te vinden.Bossie wrote:Een mooie reden om hem zondag nog even aan ons te komen laten zien op de meeting
-
- Moeder Overste
Omdat Aad het forum leuker vind als Facebook. Aad, gefeliciteerd met je verjaardag!
-
- AX super weirdo
Tsja ... als je 39 bent dan valt het niet mee om met de tijd mee te gaan
Waar zit de LIKE knop ?
Dankjewel voor een ouderwetse felicitatie
Waar zit de LIKE knop ?
Dankjewel voor een ouderwetse felicitatie
-
- Moeder Overste
Aad dat heeft niks met leeftijd te maken
-
- AX super weirdo
Naast de frisse neus had ik ook een frisse kont op mijn wensenlijstje staan.
Mooie nieuwe heldere achterlichten besteld en een set nieuwe achteruitrij lichten zodat ik het achteruitrij licht ook wit kan maken.
Ik heb dus alweer genoeg projectjes klaarliggen voor het nieuwe seizoen.
Eerst wil ik voor de GTI Powerrrrr gaan maar dan moet het wel snel wat beter gaan met mijn rug.
Mooie nieuwe heldere achterlichten besteld en een set nieuwe achteruitrij lichten zodat ik het achteruitrij licht ook wit kan maken.
Ik heb dus alweer genoeg projectjes klaarliggen voor het nieuwe seizoen.
Eerst wil ik voor de GTI Powerrrrr gaan maar dan moet het wel snel wat beter gaan met mijn rug.